![]() |
[nieuw album] Leftover Crack.
Jaja, ik heb 'm op SoulSeek, straight from Alec!
Er staan veel oude nummers op, maar allemaal ge-remastered en/of opnieuw opgenomen. Ook een aantal nieuwe nummers. Ze gaan helaas uit elkaar omdat Sturgeon naar Zuid-Afrika gaat verhuizen, maar Alec zei niet waarom. |
Uit elkaar :s
WTF Maar euhm ja foeveel nieuwe nummers staan dr op? |
welke nummers staan er op?
lessthanchiel op slsk toch? |
Ja, lessthanchiel op slsk.
Ik geef wel even een tracklisting. Burn Them Prisons Life is Pain Infested Tombsquatting Ya Can't Go Home Rock the 40 Oz. Gang Control. Hm, ik kom er net achter dat ik Track 3 mis. Nou ja, er zullen best wat meer tracks zijn, maar dit is wat ik van 'm heb. |
Citaat:
|
Is gooooed.
|
en dat zal waarschijnlijk vanavond zijn
|
jammer om te horen dat ze er mee stoppen
heb ik ze gvd nog niet live kunnen zien |
ze waren vorig jaar in Nijmegen tijdens Lowlands (n)
|
ze hebben vorig jaar hier in haarlem in een kraakpand opgetreden maar dat werd de dag van te voren pas bekend dus niemand wist dat t was
heb ik dus ook gemist :s (n) |
Haha, ik heb ze gezien in Inno.
|
Citaat:
|
volgens mij was t inderdaad ook voor lowlands want tegen die tijd was de bar beton al lang ontruimd en in diezelfde tour dat ze in bar beton speelden was ook het optreden in nijmegen.
Tenminste als jullie het over die show in nijmegen hebben waar ook mistake optrad? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ja dan kan t dus niet tijdens lowlands geweest zijn |
In Nijmegen was ook Fields Of Rock misschien bedoelen jullie dat?
|
Citaat:
|
hihi ik vind hemw el grappig eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
*ziet aanplakbiljet voor zich* |
heb ff rond geneusd want er stond me bij dat er toen een topic over was daar trof ik dit aan
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
was sowieso voor lowlands
want ze traden toen ook op in hengelo hier. met die fucko's van mistake (en BBK, een onuitstaanbare kutband met een zanger die een hyneabijt verdient). jammer dat ze uit elkaar gaan. ze hadden nog een death metalplaat moeten uitbrengen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe dan? |
Citaat:
Oeh Girls aloud op tv (y) |
Citaat:
godverdomme. |
Citaat:
Maareuh ja Loc heerescht ofzo |
crenshaw: of je hebt slsk nooit aanstaan of je moet me accepteren of je bent dood en kunt je pc dus niet meer aanzetten.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
20 cent per biertje :p |
Citaat:
Jammer dat het afgebroken werd vanwege het slechte imago |
tja dit was toen het eindfeest van dat kraakpand geloof ik of t een na laatste feest maar ja t was erg vet, gratis spacecake, ik kreeg nog een hand vol wiet van Daan, bier 20 cent en Disgusted, BBK en Mistake traden op.
ghehe maar ja bier voor een symbolisch bedrag is natuurlijk nog beter maar als je dat standaard instelt houdt zo'n tent t natuurlijk niet lang vol |
Citaat:
waar ben ik ff vergeten, volgens mij in regio arnhem.. |
Citaat:
wordt sowieso wel n gezelig feessie :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
maar ja ik was ook al van plan idd te vragen of ze meeging Mark gaat ook waarschijnlijk, wordt wel een dik feestje |
ik sleep erwin ook wel mee, ohnee....die gaat klussen/rukken in z'n nieuwe kamer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |