![]() |
Troetelbeertjes
wie keek hier vroeger nog meer naar?
|
Ik, geloof ik. Weet het niet eens zeker :o
|
carebears :D
ik heb er zelfs een knuf van, maar dan moeten ze wel in het engels natuurlijk. |
Ja!! Ik heb dat programma echt heel erg vaak gekeken en was er fan van. :o
|
carebears <3
|
Troetelberen waren (y) . Geluksbeer was mijn favoriet. Maar als ik het nu zie vind ik er geen moer meer aan, tis echt slappe hap achteraf gezien. Maar toen was het leuk.
|
<3<3 ik had dekbedovertrekding ervan enzo :D
enzeverkopennuoveralweerknuvveltjeservan :o |
Ik keek het ook vroeger :cool:
Volgens mij hebben we er zelfs een videoband van gehad :) |
Eindelijk een topic over mijn allerfavorietste tekenfilmserie :D ;)
Ik was groot fan van de troebelbeertjes, alleen zo jammer dat ze nu niet meer op tv zijn :( Er was ook een hele enge aflevering, toen gingen ze naar een grot en daar was iets engs, voor een 4 jarige zeer angstaanjagend :o We hadden ook veel op video opgenomen, en dat keek ik dan heel vaak achter elkaar :) Maar echt fan was ik natuurlijk niet :p |
Citaat:
Ja, ze zijn nu helemaan val de buis verdwenen. Misschien moeten we eens met het hele forum een handtekeningen actie houden om een troetelbeer marathon op tv te krijgen :cool: (dan kunnen we daar samen in bed naar kijken :bloos: ;)) Er waren meerdere enge afleveringen hoor :o met dokter fries :eek: ik had ze ook op video :cool: nee, jij bent nergens fan van ;) :p troetelbeer straaaaalll :D |
Citaat:
|
oh ja straal
en had dat "wolkenland" waar ze woonden nu ook nog een naam?(carebearland? :D ) |
jaaaa ik keek altijd! <3
ik heb er ook een boek van :D die auto was altijd t coolst :cool: |
heb er een dekbed overtrek van :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ook dat we die actie moeten houden, en dan kunnen we daar idd wel samen naar kijken (y) Heb je ze nog steeds op video? dan kunnen we ze nog zien :cool: Had je ook een favoriete troetelbeer en/of aflevering? Ik ben uit principe nergens fan van, maar misschien ga ik voor de troetelberen een uitzondering maken ;) |
wij hadden daar ooit ns n film van, kei leuk!!! Wel n beetje eng. Dan is er zon eng boek, waardoor n jongetje slecht word enzow. Kent iemand die???
|
Ik kan me niet meer herinneren of ik ernaar gekeken heb, maar ik had er wel 2 knuffels van: een grote en een kleine lichtblauwe troetelbeer :cool:
Op basis daarvan concludeer ik dat ik er vast wel eens naar gekeken zal hebben :) |
Ik keek er niet naar, maar ik had wel een plaatjesplakboek van de troetelbeertjes van een nichtje gekregen. Van dat boek was ik echt helemaal fan :|
|
:cool: :cool: :cool:
ik was de groene met carnaval en kheb de groene knuffel ervan van mijn freundje gekregen :cool: |
Citaat:
|
Ik! Ik! Ik!
De eerste film die ik in de bioscoop zag was van de Troetelbeertjes. Ik weet niet hoe oud ik was, maar ik weet nog wel dat mam de stoel vast moest houden anders klapte hij dicht met mij ertussen :) |
ja geweldig.. ik keek het een aantal jaar geleden altijd op foxkids. vond het altijd leuk en lief. wordt jmr genoeg niet meer uitgezonden.
|
Ik was fan van de roze met het regenboogje, en net toevallig kwamen we thuis tijdens het opruimen 2 Troetelbeertjes boekjes tegen :cool: De roze heet in het Nederlands lachbeer :)
|
Nee, dat vond ik niks. :o
|
troetelbeertjes!! ik keek er altijd naar :D
die waren zo lief. Ik had er nog een bordspel van en een knuffel, die ik nu kwijt ben :( |
yes, ik ben nog steeds fan! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets maak je niet vaak mee :D Wanneer beginnen we dan aan die actie? en hoe gaan we dat aanpakken? :) Ik heb ze niet meer op video.. ook dombo geloof ik niet meer :( mijn favoriete troetelbeer was die sterke troetelbeer :cool: de enige aflevering die ik me nog een beetje kan herinneren, is dat ze samen met een meisje ergens onder de grond zitten enzo, en op een gegeven moment moeten ze ergens overheen lopen, over een opening in een brug, en dan maken de troetelbeertjes een brug met hun stralen :cool: :) Oke ;) |
Ik herrinner me ze wel vagelings en de zin "Carebear stare". Tsja, het is een tijdje terug alleen herinner ik mij er bar weinig van dus misschien vond ik het toen niet zo heel erg boeiend. Ach wel leuk om aan de tijd terug te denken. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |