![]() |
Flieber verwijderd...
Whaaaa, wat ben ik pissig :mad: Stonden we met flieber binnen een week op nummer een - na twee en een halve week 413 stemmen - hebben ze zojuist het woord van de site verwijderd... Stelletje eikels; woorden als kankie en nonchy mogen wel, maar flieber zou niet goed genoeg zijn.
Zeikerds, zeikerds, zeikerds... Maar we doen een tweede poging; ik heb zojuist het woord fliebertje ingezonden... Als het goed is wordt die vanmiddag geactiveerd. Zouden jullie daar de komende tijd een aantal keer op willen stemmen; al was het alleen maar om die s***t redactie dwars te zitten. Wat ben ik boos :mad: |
Heb je haar ook weer....
zeikertje... |
Is toch belachelijk... Flieber zou niet goed genoeg zijn voor het woordenboek... :mad:
|
Citaat:
|
Hoezo lijkt dat nogal logisch... :mad:
|
:d
|
Citaat:
|
En kankie of nonchy wel somszz... :mad:
|
Het was trouwens de bedoeling een woord dat nergens op slaat het woordenboek in te helpen :mad:
|
Citaat:
|
Das het hele idee van woord van het jaar... gewoon debilo's onder lkaar
|
Nounou, het is me wat :rolleyes:
|
Citaat:
|
Tuurlijk wel, het hoogste aantal stemmen vorig jaar was 1500 in een heel jaar... Flieber had er meer dan 400 in 2 weken.... Ze hebben een top-prestatie ongedaan gemaakt.. (n) (n)
|
Citaat:
|
voor yor information - daar kwamen de stemmen helaas niet vandaan - dan hadden we ze zo weer bij elkaar....
|
volgens mij wil ik niet weten waar dit in godsnaam over gaat..
|
Citaat:
|
het gaat erover dat onze flieber is verwijderd.
|
Citaat:
|
(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |