![]() |
Vrijen met kleren aan?
Heeft er dit al 'ns iemand geprobeerd? Dat je als meisje bijvoorbeeld een korte rok aandoet, en de jongen dan langs de zijkant van je slipje binnenkomt, zonder iets uit te trekken? Staat op nummer 1 van m'n verlanglijstje :D
|
Ja, maar dat schuurde :(
Slipje toen maar uitgedaan, rokje en de rest wel aangelaten en dat hielp :) |
ehm ... ja, alleen had mijn vriendin geen onderbroekje aan, scheelt in het schuren :p
|
Ja. Geen last gehad van schuren e.d. Het heeft wel wat, je kan alleen minder lekker knuffelen en kusjes geven enzo. Tis natuurlijk wel snel en praktisch enzo :D.
|
jep.. gedaan.. schuurde niet
was wel lollig.. tot zn moeder riep :rolleyes: |
Citaat:
dat is schrikken of niet? :D:rolleyes::D |
haha.. was zeker schrikken.. ging owk nog om iets super onzinnigs, iets dat op tv was ofzow dat mn vriend ffies moest zien.. Laatst riep ze owk precies toen ie klaarkwam :D
|
Citaat:
maar wat my is overkomen is ik zat naar playboy channel te kijken en me broer die liep binnen toen ik klaarkwam .. dat was wel ff schrikken man:D |
is er niet al een topic over betrapt? daar lijken me dit prima onderwerpen voor!
|
Jep, wel eens gedaan! Was leuk, maar zonder kleren toch veel fijner!
|
JA inderdaad..wat is er nou fijn aan?? Ik vind het meer voor een vluggertje ofzo en aangezien ik daar niet echt van hou..neh..ik vin het juist zo lekker om elkaars lichaam te voelen en na het orgasme lekker tegen elkaar aan te kruipen (naakt welteverstaan)
|
daar zeg je wat, een vluggertje, niemand ziet het ... dan is het wel eens leuk en spannend!
|
is gewoon keileuk, onder elkaars kleren foefelen om het naakte vel te kunnen voelen (ik draag soms meer kleren in bed dan ernaast geloof ik) ik vindt het onwijs spannend om gewoon met kleren en al aan te vrijen (vriendjuh op de bank, gulp open, piemel eruit en ik op zun op zun schoot met mun rok of jurk alles mooi bedekkend :cool: ) Van schuren heb ik nog nooit echt last gehad, maar mun vriendjuh moet wel een wijde broek aan hebben, anders zit zun zakie klem en dat ziet er erg pijnlijk uit...
|
dat voelt ook pijnlijk ...
maar als jij zo op hem op de bank zit, ben je dan wel eens betrapt? en dan? |
Heb ik al een paar keer gedaan, is inderdaad extra spannend, vooral als je het doet op plekken waar je kan betrapt worden. Maar hebben jullie het ook dat jullie vriendje dan extra snel klaarkomt? De mijne gaat vrijwel meteen door het dak, omdat mijn slipje z'n penis extra stimuleert (drukt ertegen aan).
|
betrapt is een groot woord, maar achterin een donker hoekje van een discotheek is niet echt prive hoor... :D
|
was jij dat?! :p
|
wie weet :cool:
|
zo vaak, maar dan doe ik wel mijn slipje uit... is wel handig, want zodra je ouders ineens naar boven komen wandelen hoef je niet nog alles aan te trekken, en kan je gewoon weer verder gaan met je " huiswerk"
|
en als je ouders naar boven komen struikel je niet over je slip die om je enkels zwerft
|
idd
|
zie vorige en dan nog een naar boven...
hahaha!!!! BOEM!!! uhhh.... hoi mam... |
en je mam kijkt tegen je naakte kont aan, die vrij vochtig is ... 'ja, we waren net ...'
|
Citaat:
|
en met een paar ophoudkousen? lijk ju nog aangekleder en voel je je nog naakter. echt waar :cool:
|
Citaat:
|
ja? die vat ik ook niet helemaal...
|
omdat je benen bedekt zijn tot net onder je kruis, je hele lichaam min of meer bedekt is, behalve dat stukje tussen je benen dat niemand ziet :) is echt wel wow hoor
|
Citaat:
|
now you've got it ;)
|
Citaat:
|
Trouwens ik helemaal dressed en mu vriendjuh poedelnaakt vind ik ook nogal leuk eigenluk ...
|
neej neej.. andersom..
ik helemaal naakt en hij helemaal dressed.. oeh.. drives me crazy |
is ook leuk
|
nog leuker is helemaal naakt en vriendjuh helemaal aangekleed en zelf helemaal geen kleren in de buurt hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
zekers wel een goed opgeilertje... en lijkt me ook spannend in de trein of zo terwijl ik een rokje aan heb en hij stiekem me gaat vingeren! |
lullig want bij jongens kun je nix doen met klere aan..rukkeh ofzo lukt dan nie
|
Citaat:
|
heb da al gedaan me mijn vriendin, is inderdaad wel leuk voor een vluggertje, en ik denk da de meeste jongens er wel eens op kikken, en inderdaad ik kom ook rapper klaar door de wrijving me haar slip of string
|
daar is echt niks aan
|
Citaat:
Maar ja, ik heb dat wel eens gedaan, en ook een paar keer dat alleen mijn ondergoed uit was en de rest niet. En dat is wel leuk maar dat komt dan meer door de situatie; dat is wat we doen als we niet zo lang kunnen wachten dat we ons gaan uitkleden enzo :P |
Citaat:
|
Tjah, lijkt me alleen leuk op plekken waar je betrapt kunt worden. (waar véél mensen in de buurt zijn dus) gewoon op bed in zijn of mijn kamer vind ik naakt leuker denk ik.
|
Ik heb wel goede herinneringen aan die keer dat ik een jurkje aanhad, in een pannetje chili stond te roeren en mijn vriend achter me kwam staan. En ik maar dapper doorroeren in de chili anders zou het aanbranden. Erna jurkje weer netjes omlaag gedaan, gulp dicht en we konden meteen aan tafel!
|
Citaat:
|
wel eens gedaan ja. toen was er gelukkig niemand thuis...
wel een aanrader! |
Ja, zo vaak.
Gaat prima, mits goed rekening houdende met "schurende" delen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |