![]() |
Enquete
Deze Enquete is voor een goede vriendin van mij ze moet 200 reacties krijgen als ze dat voor de zomervakantie heeft dan kan ze toch nog met vakantie :)
Let op je mag needoen tot en met 18 jaar ;) Alvast bedankt.. Enquete Leeftijd: man: vrouw: Vul achter de verschillende mogelijkheden het antwoord wat voor jou van toepassing is in. Nooit/Zelden/meestal/vaak VRAAG 1: HOE KOM JE AAN JE CANNABIS? Zelfteelt:........ 06-dealer / wiet-taxi:....... Straatdealer / schooldealer:.... Coffeeshop:....... Vrienden / kennissen:..... Anders:………… VRAAG 2: WORDT JE LEEFTIJD GECONTROLEERD? In de growshop :.... 06-dealer / wiet-taxi:..... Straatdealer / schooldealer:...... Coffeeshop:........ Vrienden / kennissen:....... Anders:…………… Heb je bij alle categorieën van vraag 2 ‘NOOIT’ geantwoord? Ga verder naar vraag 4. VRAAG 3: HOE VINDT DE LEEFTIJDSCONTROLE PLAATS? Legitimatie/Alleen leeftijd zeggen/Anders In de growshop:..... 06-dealer / wiet-taxi:...... Straatdealer / schooldealer:...... Coffeeshop:..... Vrienden / kennissen:....... Anders:…………… VRAAG 4: WEET JE MANIEREN OM ONDER DE LEEFTIJDSCONTROLE VAN DE COFFEESHOP UIT TE KOMEN? (valse papieren, geld bieden etc..?): .................... Gebruik je deze manier zelf ook?:................ |
Hmzz de layout klopt niet helemaal maar ik hoop dat jullie het snappen :)
|
Ik begrijp dat dit voor haar afstudeer opdracht is, maar waarom deze vragen? en waarom zou ik het invullen. Als je achtien of ouder bent mag je het niet invullen... :s
Maak eerst even iets wat iemand fatsoenlijk in kan vullen. |
Aj zoals ik al zei het is niet mijn afstudeeropdracht dus ik kan moeilijk alles wijzigen ... ben ook niet zo bekend hier dus zou niet weten hoe ik hier een tabel of iets dergelijks kan invullen..
Ga het ff op een andere manier proberen... |
2 dingen:
1: Ik denk dat deze enquete beter op D&A past 2: Het is wat makkelijker als je dit hier al neerzet zodat mensen niet nutteloos op die link gaan klikken: Citaat:
|
Metellica is d00p!
|
Ik wil hem best invullen, maar ik ben 18, en dus te oud volgens je vriendin. Helaas
|
ik keur het goed ;)
|
Forbidden
Remote Host: [81.205.73.220] You do not have permission to access http://seven68.freewebspace.com/images/CANNABIS.doc Data files must be stored on the same site they are linked from. Thank you for using freewebspace.com :rolleyes: |
Huh vaag hier doet ie het wel gewoon
|
hier ook. Maar ik ben te oud.
als ik 17 of jonger was zou ik em nog niet invullen, maar goed. Je doet je best in ieder geval ;) :p |
ach ja het kan geen kwaad dacht ik en als ik haar ermee kan helpen dan graag :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom moet je het dan weer eerst downen!??!
|
Je kunt hem toch ook wel ff hier neerzetten? Dat is veeeeel handiger. Iig ga ik hem zo niet invullen.
|
Citaat:
Hij had opzich wel een nette variant van het formulier kunnen maken. Gewoon een vragenlijstje, evt multiple choise erbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ONDERZOEK NAAR HOE JONGEREN AAN HUN CANNABIS KOMEN
t.b.v. afstudeeronderzoek Jessica Leeftijd: …sjah, wel al 18 jaar Vrouw VRAAG 1: HOE KOM JE AAN JE CANNABIS? Nooit Zelden Meestal Vaak Zelfteelt nooit 06-dealer / wiet-taxi nooit Straatdealer / schooldealer nooit Coffeeshop nooit Vrienden / kennissen altijd Anders:………….. VRAAG 2: WORDT JE LEEFTIJD GECONTROLEERD? Nooit Zelden Meestal Vaak In de growshop nooit 06-dealer / wiet-taxi nooit Straatdealer / schooldealer nooit Coffeeshop nooit Vrienden / kennissen nooit Anders:…………… Heb je bij alle categorieën van vraag 2 ‘NOOIT’ geantwoord? Ga verder naar vraag 4. VRAAG 3: HOE VINDT DE LEEFTIJDSCONTROLE PLAATS? Legitimatie (paspoort) Alleen leeftijd zeggen Anders In de growshop 06-dealer / wiet-taxi Straatdealer / schooldealer Coffeeshop Vrienden / kennissen Anders:…………… VRAAG 4: WEET JE MANIEREN OM ONDER DE LEEFTIJDSCONTROLE VAN DE COFFEESHOP UIT TE KOMEN? (valse papieren, geld bieden etc..?) nee Gebruik je deze manier zelf ook? Nooit Zelden Soms Vaak nee dus WEET JIJ VEEL OVER DE VERSCHILLENDE MOGELIJKHEDEN OM AAN CANNABIS TE KOMEN? DAN WIL IK GRAAG MET JE IN CONTACT KOMEN! TEL: E-MAIL : kunt de mail sturen naar vince_116@hotmail.com nog eens nee.... |
Leeftijd: 17 jaar
VRAAG 1: HOE KOM JE AAN JE CANNABIS? Nooit Zelden Meestal Vaak Zelfteelt vaak 06-dealer / wiet-taxi vaak Straatdealer / schooldealer nooit Coffeeshop meestal Vrienden / kennissen vaak Anders:………….. vinden VRAAG 2: WORDT JE LEEFTIJD GECONTROLEERD? Nooit Zelden Meestal Vaak In de growshop nooit 06-dealer / wiet-taxi nooit Straatdealer / schooldealer nooit Coffeeshop zelden Vrienden / kennissen nooit Anders:…………… Heb je bij alle categorieën van vraag 2 ‘NOOIT’ geantwoord? Ga verder naar vraag 4. VRAAG 3: HOE VINDT DE LEEFTIJDSCONTROLE PLAATS? Legitimatie (paspoort) Alleen leeftijd zeggen Anders In de growshop 06-dealer / wiet-taxi Straatdealer / schooldealer Coffeeshop fake id Vrienden / kennissen Anders:…………… VRAAG 4: WEET JE MANIEREN OM ONDER DE LEEFTIJDSCONTROLE VAN DE COFFEESHOP UIT TE KOMEN? (valse papieren, geld bieden etc..?) ja, valse identiteitskaart of pas dus Gebruik je deze manier zelf ook? Nooit Zelden Soms Vaak zelden, men ziet mij voor ouder aan WEET JIJ VEEL OVER DE VERSCHILLENDE MOGELIJKHEDEN OM AAN CANNABIS TE KOMEN? DAN WIL IK GRAAG MET JE IN CONTACT KOMEN! TEL: E-MAIL : behalve zelf kweken, kopen of meeroken kan je het ook vinden of stelen. er leiden vele wegen naar rome :d |
--> Drugs en alcohol
|
Forbidden
Remote Host: [62.58.206.128] You do not have permission to access http://seven68.freewebspace.com/images/CANNABIS.doc Data files must be stored on the same site they are linked from. Thank you for using freewebspace.com |
21...
|
Forbidden
Remote Host: [212.187.123.232] You do not have permission to access http://seven68.freewebspace.com/images/CANNABIS.doc Data files must be stored on the same site they are linked from. Thank you for using freewebspace.com |
pff, nie over de 18? DAN NIET HOOR!
|
@ enquetebedenker:
Als je zo desperate bent om aan wiet te komen raad ik je aan om gewoon helemaal nooit met blowen te beginnen :| |
Citaat:
|
Even het een beetje veranderd :)
|
er staat ook 'enquetebedenker' en niet 'topicstarter' :)
|
gvd, laat ik nu net 18 zijn :|
|
Ok ik vind dat als je net 18 bent dat je dan ook mag meedoen ;)
|
Het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij staat er dat je t/m 18 jaar de enquete mag doen....
|
dr phill is speaking :(
|
En toch zeg ik dat het mag :) ;)
|
Citaat:
|
Leeftijd: 16 man: ja vrouw: nee
Nooit/Zelden/meestal/vaak VRAAG 1: HOE KOM JE AAN JE CANNABIS? Zelfteelt: zelden 06-dealer / wiet-taxi: nooit Straatdealer / schooldealer: nooit Coffeeshop: meestal Vrienden / kennissen: meestal Anders: huisdealer (zelden) VRAAG 2: WORDT JE LEEFTIJD GECONTROLEERD? In de growshop : nooit 06-dealer / wiet-taxi: nooit Straatdealer / schooldeeler: nooit Coffeeshop: meestal Vrienden / kennissen: nooit Anders: huisdealer: nooit Heb je bij alle categorieën van vraag 2 ‘NOOIT’ geantwoord? Ga verder naar vraag 4. VRAAG 3: HOE VINDT DE LEEFTIJDSCONTROLE PLAATS? Legitimatie/Alleen leeftijd zeggen/Anders In de growshop:..... 06-dealer / wiet-taxi:...... Straatdealer / schooldealer:...... Coffeeshop: legitimatie Vrienden / kennissen:....... Anders:…………… VRAAG 4: WEET JE MANIEREN OM ONDER DE LEEFTIJDSCONTROLE VAN DE COFFEESHOP UIT TE KOMEN? (valse papieren, geld bieden etc..?): valse papieren Gebruik je deze manier zelf ook?:................ nee ik laat vrienden halen. |
Thanks... KOm op mensen nog een paar aub :)
|
En *kick* :)
|
Kom op mensen heb er nog een paar nodig ....
Thanx Vin |
dnek dat er geen reacties meer bijkomen hier voor je, zoek een ander forum en try again ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |