![]() |
statement
Wat vinden jullie van de manier waarop merken en media communiceren? Zijn de merken trendsettend en bepalen zij wat cool is, of bepaal jij dat? Wat wil een merk eigenlijk?
Schrijf in een artikel je ongezouten mening, over trends, merken en communicatie en doe mee aan de Nationale schrijfwedstrijd 'Hey, laat eens iets van je horen!' Maak een statement! Creëer een nieuwe rage en doe mee! Info bij open@communicatie.nu. Heel graag. groeten. Noor |
Rot toch op..
Jre heb dit topic overal neergezet, op liefestyle kan dat misschien nog, maar dit is toch echt iets anders.. :SLOT |
ik vind het echt nep hoe merken en media met ons communiceren. Al die stortvloed aan beelden, reclame, advertenties is echt verschrikkelijk. Ik word er helemaal gek van, waneer er een reclame op de tv dan zet ik de tv uit, ik kan er gewoon niet naar kijken. Ik wil gewoon met rust gelaten worden...
Sommige reclame in de mode-bladen zijn wel mooi of kunstzinnig. En als ze heel bijzonder zijn dan vind ik niet erg om er wat meer aandacht aan te besteden... Maar over het algemeen laat ik me niets opdringen... |
skateboardblad reclames zijn http://forum.scholieren.com/cool.gif
|
Ik vind reclames soms wel tof. maar vooral van kleding in mooie magazines. de rest is saai en vervelend....... ik heb mijn eigen stijl! soms doe ik wel mee met rages maar het is ook leuk om het express niet te doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |