![]() |
Weer voetballer overleden :(
http://www.vi.nl/images2/c/a/b/19976...iz-192-221.jpg
Doelman overlijdt na botsing met opponent 1/3/2004 13:02 Een nieuw tragisch ongeluk in het voetbal. Josué Danny Ortiz, de nationale doelman van Guatemala, overleed zondag na een botsing met een tegenstander. Ortiz kwam in de 78ste minuut van het duel van zijn club Municipal met Comunicaciones in aanvaring met aanvaller Mario Rodríguez. De spits knalde zonder opzet vol op de borstkas van de 27-jarige keeper, waarna Ortiz buiten westen raakte (zie foto). Hij werd direct naar het ziekenhuis vervoerd, waar werd geconstateerd dat hij flinke inwendige bloedingen had. Aanvankelijk leek hij zich nog te herstellen, maar drie uur na de botsing bezweek hij toch aan zijn verwondingen. 'Zijn hart reageerde jammergenoeg nergens op', verklaarde dokter Jorge Jerez temidden van zijn collega's. Ortiz was sinds 1998 verbonden aan Municipal. 'De club zal alle kosten voor haar rekening nemen', beloofde club-president Gerardo Villa. Het is niet voor het eerst dat Municipal, dat de wedstrijd met 2-0 had gewonnen, een speler verliest op het veld. Twee jaar geleden stierf Johhny Aldana tijdens een training. Bron: Vi.nl RIP!!! |
Ik zou niet graag kepper willen zijn in een Latijns-Amerikaans land. Na de Colombiaanse en de Hondureese keeper is hij de 3e nationale elftal-keeper.
Alleen ken ik hem totaal niet, deze ongelukjes hoor je wel eens vaker uit een ander ver land, en vind ze dus geen eigen topic je waard. Behalve als ze dood gaan door een gebroken lat o..i.d. (dat was laatst gebeurd bij een andere Zuid-Amerikaanse keeper) Je moet er dan ook niet aan gaan hangen. ;) ) |
niet lullig bedoeld ofzo, maar kunnen we niet beter een topic maken (of deze daarin veranderen) die gaat over sporters die doodgaan of stoppen met hun sport, want dit is al de zoveelste in best korte tijd.
|
Citaat:
|
Tis me toch wat tegenwoordig... hoe het allemaal kan... tis mij een raadsel maja R.I.P. dan maar he...
|
R.i.p
|
R.i.p
|
r.i.p.
|
Z.i.p.
|
no offense ofsow, maar alsof het hier enig nut heeft om rest in peace neer te zetten...behalve om aan andere scholieren te laten zien hoe meelevend je bent..
|
waarom wordt nou elke sportsman die doodgaat hier neergezet.. :| 't begint te vervelen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-amen |
BTW, laatst stond er in zo'n junkkrant dat er WEER een voetballer was overleden. Er stond ook een overzichtje bij van de laatste 3 jaar, waarin er een stuk of 8 spelers in het veld zijn bezweken.
Het merendeel aan een hartaanval geloof ik. |
Citaat:
Nu ik dat artikel teruglees valt het me op, dat Marc Vivian Foe wordt vergeten. |
voetbal is ook stom ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |