Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Het grote oh-nee-er-is-een-sporter-gestopt/geblesseerd/heen gegaan-topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=762779)

Alexanchez 01-03-2004 14:45

Het grote oh-nee-er-is-een-sporter-gestopt/geblesseerd/heen gegaan-topic

In dit topic staat beschreven waar dit topic voor bedoeld is. :)

walter 01-03-2004 14:56

zo vaak gaan er niet sporters dood, dus ik vind dat die een eigen topic verdienen, zeker mensen als pantani enzo, een beetje meer respect voor de doden

Alexanchez 01-03-2004 15:00

Citaat:

walter schreef op 01-03-2004 @ 15:56:
zo vaak gaan er niet sporters dood, dus ik vind dat die een eigen topic verdienen, zeker mensen als pantani enzo, een beetje meer respect voor de doden
Ok, Pantani en bijvoorbeeld ook Foe verdienden zeker een eigen topic. Maar dit opic is ook meer bedoeld voor de Guatamalineese keeper en de geblesseerde spelers. Maar ik vind zelf ook dat als Pantani of een ander groot sportman overlijd, hij een geheel eigen topicje verdiend.

Guissie 02-03-2004 20:30

Citaat:

Alexanchez schreef op 01-03-2004 @ 16:00:
Ok, Pantani en bijvoorbeeld ook Foe verdienden zeker een eigen topic. Maar dit opic is ook meer bedoeld voor de Guatamalineese keeper en de geblesseerde spelers. Maar ik vind zelf ook dat als Pantani of een ander groot sportman overlijd, hij een geheel eigen topicje verdiend.
Is een Guatamalineese keeper minder dan een Pantani :confused: , ja natuurlijk hij is minder bekent maar het gaat erom dat er een ''grote'' sporter doodgaat.

Alexanchez 02-03-2004 20:38

Citaat:

Guissie schreef op 02-03-2004 @ 21:30:
Is een Guatamalineese keeper minder dan een Pantani :confused: , ja natuurlijk hij is minder bekent maar het gaat erom dat er een ''grote'' sporter doodgaat.
De mensen interesseren zich minder in de Guatamalineese keeper dan in Pantani. De topics zijn ook niet voor hun, maar voor ons. En ''ons'' boeit het niet zo als die keeper is overleden.

En het gaat er inderdaad om dat er een grote en bekende sporter is dood gegaan, zoals bij Pantani. En niet om een semi-professioneel voetballertje uit een voetballand uit de C-catagorie.

Guissie 02-03-2004 20:47

Citaat:

Alexanchez schreef op 02-03-2004 @ 21:38:
De mensen interesseren zich minder in de Guatamalineese keeper dan in Pantani. De topics zijn ook niet voor hun, maar voor ons. En ''ons'' boeit het niet zo als die keeper is overleden.

En het gaat er inderdaad om dat er een grote en bekende sporter is dood gegaan, zoals bij Pantani. En niet om een semi-professioneel voetballertje uit een voetballand uit de C-catagorie.

Shame on you! wat zullen de familieleden van de Guatimalinese keeper wel niet van jou denken :nono: :rolleyes:

Mitros 02-03-2004 21:34

Er zijn niet echt regels wanneer iemand een eigen topic verdiend als hij/zij overlijd.

in ieder geval wel als:

- die tijdens het beoefenen van zijn sport overlijd.
- hij/zij grote prestatie's heeft neergezet tijdens zijn/haar carriere
- hij/zij in Nederland of Belgie groot aanzien verdiende.

Overigens behouden Tofke_H en Ik het recht om van deze lijn af te wijken mocht er misbruik van gemaakt worden.

Krugdinho 02-03-2004 21:46

Andy Móller per direct gestopt

PV 02-03-2004 22:52

ik heb een beetje een hekel aan die grote-blabla-topics :bloos:

EmilioFCG 02-03-2004 23:02

Citaat:

Mitros schreef op 02-03-2004 @ 22:34:

Overigens behouden Tofke_H en Ik het recht om van deze lijn af te wijken mocht er misbruik van gemaakt worden.

Machtsmisbruikers ;)

Martjin 04-03-2004 19:33

Kézman heeft een blauwe plek op zijn rechterkuit na de UEFA-Cup wedstrijd thuis tegen Perugia..!!!!!!

mrhanky 05-03-2004 08:21

Citaat:

MartenZ schreef op 04-03-2004 @ 20:33:
Kézman heeft een blauwe plek op zijn rechterkuit na de UEFA-Cup wedstrijd thuis tegen Perugia..!!!!!!

shit, kan ie nu wel spelen tegen utrecht? :(

Martjin 05-03-2004 08:43

Citaat:

mrhanky schreef op 05-03-2004 @ 09:21:
shit, kan ie nu wel spelen tegen utrecht? :(
Tis nog wachten op de Speciale MRI-scan voor blauwe plekken op rechterkuiten van voetballers die dit hebben opgelopen in een UEFA-cup wedstrijd tegen Perugia

mrhanky 05-03-2004 08:57

Citaat:

MartenZ schreef op 05-03-2004 @ 09:43:
Tis nog wachten op de Speciale MRI-scan voor blauwe plekken op rechterkuiten van voetballers die dit hebben opgelopen in een UEFA-cup wedstrijd tegen Perugia
:D

vijf 08-03-2004 08:08

ik denk dat je voor een overleden sporter die tijdens zijn sport is overleden toch best een apart topic mag openen, anders is het net zown massagraf :s

jeffry 11-03-2004 13:38

Een 18-jarige Chinese voetballer is woensdag in Singapore overleden tijdens de training van zijn club SinChi. De jonge speler werd door de bliksem getroffen en overleed ter plaatse. De voetbalbond van Singapore maakte de dood van Jiang Tao wereldkundig.
bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=289561&c=43

zlatani9 19-03-2004 22:11

Citaat:

jeffry schreef op 11-03-2004 @ 14:38:
Een 18-jarige Chinese voetballer is woensdag in Singapore overleden tijdens de training van zijn club SinChi. De jonge speler werd door de bliksem getroffen en overleed ter plaatse. De voetbalbond van Singapore maakte de dood van Jiang Tao wereldkundig.
bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=289561&c=43

Goh.. tiswah

Bazz 20-03-2004 02:01

Citaat:

walter schreef op 01-03-2004 @ 15:56:
ik denk dat sporters ook maar 1x doodgaan

Marnix 24-03-2004 18:23

PSV-verdediger Ernst Faber moet vrezen voor het einde van zijn loopbaan. De 32-jarige Faber speelt al twaalf seizoenen bij de Eindhovense club, maar zijn carrière wordt vooral gekenmerkt door veel blessureleed. Een achillespeesblessure houdt hem al maanden aan de kant, waardoor hij nog maar twee competitiewedstrijden heeft gespeeld dit seizoen.

"Ik wil fit worden, maar op een of andere manier kom ik er maar niet vanaf. Ik moet nu rust nemen van de doktoren en kan ondertussen goed nadenken over wat ik precies wil", zei Faber in een interview met het Eindhovens Dagblad. "Als ik dit seizoen niet meer aan voetballen toekom, wordt het heel moeilijk, dat is logisch."

Mocht Faber een punt achter zijn spelersloopbaan zetten, dan is er naar alle waarschijnlijkheid een andere functie voor hem beschikbaar binnen PSV. "Een rol als jeugdtrainer ambieer ik wel."

www.voetbalzone.nl

Lullig voor hem, hij is best een goede verdediger. :)

Guissie 24-03-2004 18:53

Citaat:

Bazz schreef op 20-03-2004 @ 03:01:
ik denk dat sporters ook maar 1x doodgaan
eens.

Alexanchez 22-04-2004 19:33

Ernest Faber stopt per direct met voetballen

22/4/2004 20:19

Ernest Faber heeft met onmiddellijke ingang een punt achter zijn carrière als profvoetballer gezet. De 32-jarige verdediger, die al jaren wordt achtervolgd door blessures, heeft van onafhankelijke artsen te horen gekregen dat hij maar beter kon stoppen. Op dit moment zit de onfortuinlijke PSV-verdediger in een afkeuringsprocedure.
'Het liefst wil ik bij PSV blijven', reageerde Faber op de officiële website van zijn club. 'We hebben wel eens gefilosofeerd over de toekomst, maar dat heb ik afgehouden omdat ik eerst wilde weten hoe het met mijzelf zou gaan. Nu ik afgekeurd wordt voor het betaald voetbal kunnen verder gaan praten. Ik heb nog geen concrete aanbiedingen op zak.'

Ernest Faber kwam voor PSV tot 175 competitieduels. Daarin scoorde hij zes keer. De centrale verdediger, die afgezien van huurperiodes bij NEC en FC Groningen zijn hele voetballeven voor PSV uitkwam, kwam tot één interland. Dat was op 24 februari 1998, toen hij in Amerika met Oranje tegen Mexico (3-2) mocht spelen.

bron

tinus11 22-04-2004 20:14

faber,
een rots
met trots
een steunpilaar
altijd zat hij op de bank klaar.
bij niemand viel hij echt op
maar nu knoopt hij zijn eigen strop.
mischien is hij wel een boegbeeld
al zijn de meningen daarover verdeeld.
want een vaste waarde was hij nooit,
niet als het vriest,
niet als het dooit.
toch had hij een psv hard
elke wedstrijd was weer een nieuwe start.
maar nu is het echt voorbij,
we zullen hem missen
ik en ook jij
faber verdient een goed lot,
want voor mij is hij toch een beetje halfgod!

Marnix 22-04-2004 20:35

Klote voor PSV en voor het voetbal: ik vond hem altijd een goede verdediger.

Alexanchez 22-04-2004 20:46

De speler met de beste tackle van de eredivisie houdt er mee op. Jammer :(

Brain-Damage 22-04-2004 20:49

Blijlevens (die wielrenner) is gestopt...

Dr. Durrr 22-04-2004 21:24

Wat zouden er allemaal voor eerbetonen komen als Maradonna doodgaat? Zou er dan een extra nieuwsuitzending komen? :eek:

Martjin 23-04-2004 16:34

hard hart?

number9 23-04-2004 16:41

Citaat:

MartenZ schreef op 23-04-2004 @ 17:34 :
hard hart?
IIg geen Hart van God :p

Martjin 23-04-2004 16:59

Citaat:

number9 schreef op 23-04-2004 @ 17:41 :
IIg geen Hart van God :p
ik hoop dat het een typfout is anders, kan je hem hier nog een keer posten voor heengegaan

Uitgeluld 06-05-2004 11:11

Citaat:

Peter Hoekstra kan niet meer verder

6/5/2004 10:25

Peter Hoekstra zet een punt achter zijn actieve carrière. Een slepende enkelblessure dwingt de Nederlandse oud-international van Stoke City te stoppen.
In zijn eerste seizoen bij Stoke City, waar hij in 2001 neerstreek, kreeg Hoekstra een stevige schop tegen zijn enkel. Het was het begin van het einde. 'Sindsdien heb ik er tot aan de dag van vandaag last van', zegt de 31-jarige aanvaller van PSV, Ajax en FC Groningen in het AD. Ook een operatie in augustus kon geen soelaas bieden. De klachten bleven en meer dan een uur spelen zat er niet in. 'En als je met pijn speelt, verlies je alle plezier in het spelletje.'

Hoekstra berust in zijn nakende afscheid. Zondag speelt hij in het shirt van Stoke City tegen Gillingham zijn laatste wedstrijd als profvoetballer. 'Veel mensen zeggen wel eens dat ik niet alles uit mijn carrière heb gehaald, maar dat vind ik onzin. Mijn lichaam kan blijkbaar niet meer aan. Dat moet je maar accepteren.'

Hoekstra maakte op 16 augustus 1991 bij PSV tegen FC Utrecht zijn debuut op het hoogste niveau. De technicus maakte in de 52ste minuut zijn opwachting als vervanger van Romario. In Eindhoven raakte hij gaandeweg op het tweede plan. In de winterstop van het seizoen 1995/96 maakte hij de overstap naar Ajax, dat hem haalde als vervanger van de geblesseerde linksbuiten Marc Overmars.

Het verblijf van Hoekstra in Amsterdam was geen onverdeeld succes. De Drent haalde als Ajacied het Nederlands elftal, maar kon het niveau onder andere door blessures niet volhouden.

De linksbuiten werd door Ajax verhuurd aan Compostela en FC Groningen. In 2001 verkocht de Amsterdamse club de vijfvoudig international aan Stoke City, dat toen in de Second Division speelde.

Hoekstra zet in de First Division een punt achter zijn actieve loopbaan. Stoke neemt zondag afscheid van The Wing Wizard, One Man Showboat, die door blessureleed zijn techniek te weinig kon tonen. Maar het voetbal laat hem niet los. 'Ik wil absoluut in het voetbal actief blijven.' De Drent gaat zich in Nederland richten op zijn trainersloopbaan.
Bron: www.vi.nl

Was wel goede voetballer...

_Moby_ 06-05-2004 12:15

soowwwww die naam heb ik al heel erg lang niet meer gehoord, maar toch jammer dat ie stopt (n)

^Dragon^ 06-05-2004 13:27

Citaat:

_Moby_ schreef op 06-05-2004 @ 13:15 :
soowwwww die naam heb ik al heel erg lang niet meer gehoord, maar toch jammer dat ie stopt (n)
ik wist nog wel dat ie in Engeland speelde en af en toe zag je z'n naam voorbij komen op verschillende voetbalsites, maar het is jammer dat ie moet stoppen. Ik benieuwd hoe hij het er als trainer af gaat brengen.

EmilioFCG 06-05-2004 14:28

Werd altijd gezegt dat hij een super talent was maar dat is er helaas nooit echt uitgekomen.
Jammer voor hem..

ParisPlage 06-05-2004 14:34

Citaat:

MartenZ schreef op 23-04-2004 @ 17:59 :
ik hoop dat het een typfout is anders, kan je hem hier nog een keer posten voor heengegaan
Het is geen typefout, maar een grap ;)
(en ik vond hem in elk geval leuk :D )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.