![]() |
beste vriend ...
ik heb dus met een hele liefe jongen verkering er is alleen een probleem ik kan niet met zijn beste vriend overweg hij maakt rot opmerkingen waar ik nogal boos om wordt.
mijn vriend zegt dat ik me er niks van aan moet trekken maar dat doe ik wil ik ben bang dat die vriend mijn vriend ompraat zodat hij het uitmaakt. Wat moet ik doen |
zijn vriend zoveel mogelijk vermijden en je eigen vriend vertrouwen.
|
precies
|
als jij erop blijft hameren dat die vriend van hem zo doet, hoe makkelijker het voor die vriend word hem om te praten of in ieder geval aan het twijfelen te brengen.. het is namelijk heel makkelijk om jouw dan slecht af te tekenen omdat jij hem dus beschuldigd :)
je moet toch echt je vriend vetrouwen, en als ie het uitmaakt om zoiets weet je ook gelijk wat je aan hem hebt |
En dat noemt zich ene beste vriend?
als hij jou beste vriend is zou hij blij voor je zijn of .......en it komt erg veel voor is hij op je Je moet met hem praten waarom hij dit doet En als hij et niet wil zegen en nog sees door gaat moet je zeggen dat hij niet meer jou beste vriend is. KLaar |
Citaat:
mocht ik die vriend zijn, ik zou tenminste wat respect opbrengen voor jou en of jullie relatie.. geloof in jullie relatie en als je vriend echt van je houdt zal hij niet te overtuigen zijn door dwaze opmerkingen x |
Ik denk dat die vriend van jouw vriendje een beetje jaloers is en bang is dat hij zijn beste vriend aan een meisje kwijtraakt.
|
ik hoop dat dat het is :) dank jullie voor jullie advies
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |