![]() |
Nieuwe Razor Crusade.
Nummer van de aankomende plaat op Reflections met Ivo ex-against time op zang.
Razor Crusade-The Low Spark Vind t erg op Snapcase lijken. Beetje boy sets fire achtig misschien ook. Weet nog niet wat ik er echt van vind. |
Citaat:
razor crusade - snapcase heb de link nooit gelegd :rolleyes: |
Ik ga het wel ff luisteren..vond het live iig ietwat tegenvallen in de melkweg met de nieuwe zanger..
|
sja.. klinkt wel ok dit... alleen de cleane zang vind ik een beetje aan de wankele kant hier en daar.
|
erg lekker!
|
Citaat:
|
eerst luisteren Friso, dit lijkt idd wel wat op Snapcase namelijk.
|
ik vond de oude zanger een brakke stem hebben, maar ik weet niet of ik dit beter vind. de cleane zang is idd wat twijfelachtig soms.
tis wel oke though |
Citaat:
|
Citaat:
ik bedoel dus: razor crusade was in principe altijd wel een beetje aan aftreksel van snapcase. |
jezus friso, zeik niet zo.
ik weet nog niet wat ik van het liedje vind. |
Moet zeggen dat ik het zo uiteindelijk nog best leuk vind klinken..wel aardig cheesy maar toch. Valt me erg mee.
|
vind het wel oke alleen idd die clean vocals zijn wat minder
|
Citaat:
sorry het is razor crusade. die band is down met het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg dat razor crusade een aftreksel is van snapcase en ik moet niet zo zeiken. sorry dat ze uit rotterdam komen. sorry dat ik mijn mening geef over een band wiens leden nogal eens last hebben van fucking irritante eigenwijsheid en arrogantie. |
is niet erg hoor
ik vond ze wel ok in de melkweg, ff luisteren |
Wat interesseert mij t nou wat jij van die band vind. Ken die lui geneens.
|
Doet me idd aan Snapcase denken, ook aan nieuwe SOIA. Vind het eigenlijk nog wel OK, hoewel Are You Wired? een stuk vetter was. Cleane stukken vind ik kut.
En 86, niet zo sip man. Ieder z'n mening. |
Citaat:
|
Citaat:
en wat zeikt iedereen nou in hemelsfuckingnaam over friso, hij geeft toch gewoon zn mening? kom op jongens... ik vind het wel leuk klinken, het is niet zo geweldig bijzonder, klinkt wel lekker... |
Citaat:
|
Citaat:
|
haha!
verder zal ik het eens luisteren |
Vond het in de Melkweg beter klinken. Beetje te soft geworden op mp3.
|
Ik vind 't best leuk.. maar ik kende de oude RC ook niet dus ja.
|
ik vind het niet zo spannend eigenlijk, dit nummer .. :/
|
ik vind het echt super tegek!
en sinds wanneer komt razor crusade uit rdam?? |
Mja 1 uit cuijk en 1 uit Bergen op zoom, maar de rest....
|
Niet echt mijn kopje Joe maar opzich wel droog, de samenzang aan t einde vin ik niet echt cool ofzo
|
Ik vind het raskut, derderangs onoriginele baggercore met boysetsfire pretenties.
(n) (maar ik heb er ook geen verstand van) |
Erg lekker nummertje, ben benieuwd naar de cd
|
het stukje van 1.45 tot 2.06 vind ik wel erg vet, jammer dat al die cleane zang 't zo cliché en soft maakt.
|
ik vind em vet, ik zeg Razor Crusade for Vice-President, The Motion voor President...........
The Motion |
hihi die bralt :)
|
Citaat:
en het lijkt op snapcase :cool: |
klinkt wel aardig, ken heel de band verder niet
|
Vandaag gedownload:
- dit - pr0n De pr0n is wel voor herhaling vatbaar. Ik vind de andere band van de zanger leuker, zitten nog wat meer mensen van Against Time in had ik begrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
julyknives vinnik ook erg leuk (Y)
|
kvind het wel een lekker nummer
|
Citaat:
maar goed, ik vind sommige reacties hier ook overdreven. en ik vind het niet erg als iemand anders een andere mening heeft (wouszer), dat heb ik ook nooit gezegd, alleen mijn mening is niet 'goed' genoeg blijkbaar. goed: ik heb het nummer geluisterd. ik vind het eerlijk gezegd beter dan de EP. ik had verwacht dat de zanger het niet zo goed zou doen, ik vond against time altijd maar een middelmatig bandje, maar hier komt zijn stem beter tot zijn recht. |
Ik down nu.
Are you wired was wel snapcase-like ja. |
Ik vind het wel cool (y). Toch iets melodieuzer dan snapcase ja.
|
ik ben down.
meer dan down denk ik wel... maar ik hou niet van snapcase of refused... |
ik vind ivo een lekkere kerel, die zeker bij mij moet komen koffie drinken.
en een erg lekkere band |
live in de melkweg was die zanger niet geweldig en gelukkig is dat op de plaat net zo.. ;)
nee, oude razorcrusade had meer een eigen zwing.. dit klinkt echt zo alsof er een paar grote broertjes het veel beter doen.. (p.s. zanger is fan van mental theo? :p ) |
Erg erg erg vet en dan druk ik me nog zwak uit.
Met Sebastian was het al erg goed maar met Ivo is het geheel echt wel naar een hoger niveau getild. Fak wat is dit goed. Het zou me verbazen als ze hier niet erg ver mee gaan komen (zeker met de mentaliteit van bijvoorbeeld sjarm). > sorry dat ik mijn mening geef over een band wiens leden nogal > eens last hebben van fucking irritante eigenwijsheid en > arrogantie. Dude! Je bent zelf een schoolvoorbeeld van iemand met eigenwijze pretenties en arrogantie. Kan niet wachten op die plaat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |