![]() |
Verlangende Mond
Verlangende mond
Ik verlang zo naar jou jou mooie mond over mijn rug een rilling de ruimte wordt overgenomen door de kou jou ogen kijken angstig naar mij is dit het moment dat mijn droom uitkomt? hij bijt zachjes jou kant op je hoofd lijkt afgezonderd van je lichaam het keert zich weg Je mond voelt droog aan het moment is voorbij het enige waar je aandenkt is 'hij' hoe kon je dit doen? je verlangt al maanden naar die zoen tranen schieten in je ogen je lichaam schokt hevig na hij vraagt of je het koud hebt je antwoord met ja Het verlangen wordt niet gestilt je probeerd zijn aandacht te trekken je hoofd slaat volkomen op tilt klappertandend zit je daar hoe kon ik dit doen? afgewezen..zijn bijna zoen.. |
Dit is niet aan mij besteed. Het spreekt mij niet aan; qua taalgebruik, onderwerp, vorm. Je zou b.v. wat meer kunnen doen met opbouw; zoals het begin is een beetje van de hak op de tak. Verbeteringetje; Jouw en "zijn bijna zoen"?. Klinkt wat gedwongen.
|
Citaat:
Ik denk niet dat het gepast is om aan iemand te zeggen dat het gedicht niet aan je besteed is .. je spreekt dan uit de hoogte en daar heb ik een hekel aan en ik denk dat je te weinig respect toont als je je commentaar al zo begint.. in elk gedicht zit een stukje gevoel en om dan te zeggen dat het niet aan je besteed is vind ik jammer. Maarja.. in iedergeval bedankt voor je tips en ik hoop dat mn andere gedichten je meer aanspreken qua bijvoorbeeld onderwerp :) |
ik snap 1 ding niet, wrom vraag jij hier je goedkeuring voor je gedicht, vind je dat niet erg sneu??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1e positieve reactie: Ik vind hem zeker wel leuk:D Je hebt de inhoud leuk verwerkt en ik vind hem erg lekker lezen :D Dit is nou mijn smaak van gedichten ;) errug leuk....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat het overdreven is ben ik het niet mee eens ... het gedicht is als het ware een verslag van iets wat me echt is overkomen en ik heb het niet overdreven in het gedicht .. maarja..ieder zo zn smaak! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom vind ik de benaming 'cliché' ook veel beter dan 'overdreven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |