![]() |
ik vroeg me af
ik vroeg me af: heeft het nadeel met seks als je een bocht je penis hebt?
doet het niet zeer bij de vrouw ofzo? |
nee
|
uhm... iedere man heeft een 'bocht' in zijn penis...
is nie gek, volgens mij is t eerder raar als een man een rechte penis heeft... en de vagina/baarmoederhals enzow, is ook nie recht, hij loopt richting de rug. neej dus.. |
----> *klik*
|
Ik ben een meisje. En ik weet dat een scheve lul alleen maar lekker en gewoon is ! :D
|
Hij moet wel heel krom zijn wil het echt onprettig voor de vrouw zijn. De meeste mannen hebben een enigzins kromme penis, dat is niets om je zorgen over te maken.
|
Nee, de penis past zich tijdens het neuken namelijk aan aan de vorm van de vagina.
Nouja, als er een hoek van 90 graden in zit, dan is het misschien lastig ofzo. Maar gewoon een bochtje is niet lastig en ook nog eens normaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad, aangezien het grootste deel van de mannelijke bevolking wel een -in meer of mindere mate- kromming in zijn piemel heeft, geeft dat dus ook geen problemen tijdens het seksen. Zou niet goed zijn ook! :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ONTOPIC!!! |
Citaat:
|
nee dat geeft geen nadeel bij de seks.
niemand zijn penis is perfect er is altijd wel eens een bochtje in of staat wel eens scheef . hetzelfde als de teelballen die zijn ook nooit gelijk !!!! ;) |
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een volkomen rechte gezien... :cool:
|
Was het niet zo dat hoe krommer hoe beter (ja een 90 graden geval natuurlijk niet)? En als tie scheef staat tsja, dat moet ook geen probleem zijn denk ik. Als ik weleens tussendoor zijwaarts heen en weer ga, dan krijg ik meestal wel wat extra 'positieve' reactie als je begrijpt wat ik bedoel ;)
|
dat is toch prettig?? dan voelt ze je penis meer tegen de wand aan..
Ik heb een kleine afwijking naar boven maar als ik mijn vriendin neuk dat kan ik haar G-spot raken... dan weet je dat het 1 groot voordeel is :).. Ik heb iniedergeval nooit klachten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01. |