![]() |
Amstel Superprof The Final!
Jaja superprof begint weer op 15maart!
En ik doe weer mee :D Vorig jaar(of t jaar daarvoor) had ik heel veel geld uitgegeven aan kratjes bier :o Dit jaar ga ik niks kopen :p mjah wie gaan er allemaal meedoen? |
Ik doe natuurlijk weer mee en ga weer voor de minibal. Of mee als het lukt dit jaar. (y)
|
yesssssss daar gaan we weer...vorige edities en bal en 5 shirtjes gewonnen..deze keer ga ik weer voor het BALLETJE!!!!!
|
Weer zo'n fijn spel net als Hattrick dat heel weinig met sport te maken heeft :s
|
Ik was vorig jaar net te laat voor een t-shirt :mad: :o
|
Heb vorig jaar ook wel mee gedaan, moest nog 1 speler(als zovelen) en dan had ik naar ManU gekunt, voor de finale.
Maar helaas. De datum stond geloof ik al in deze topic, maar weet iemand het adres op internet, waarop je kunt inloggen om het spel te doen? |
ik ga net als de laatste 2 jaar voor het miniballetje :D
|
ik doe ook mee, net als de vorige jaren weer de supermarkt in om codes over te schrijven :o hele gangpad volbouwen :D
dit jaar wil ik splinter cell winnen. Ik hoop dat dat een prijs is, maar daar ga ik wel vanuit, aangezien splinter cell ook mee sponsort :) |
Wie weet doe ik wel weer mee. :)
|
Ik was wel van plan weer mee te gaan doen dit jaar :)
|
Ahaa, mooi! Wat een topacties is dat toch, lekker tijdens mijn werktijd in de Konmar codes van Amstel overschrijven. Vorig jaar had ik een Adidas sporttas en mini-voetballetje. Kijken of er deze keer weer iets te bemachtigen valt.
|
Citaat:
|
De site heeft trouwens een makkelijker adres dan vorig jaar:), het is: www.amstelsuperprof.nl
|
wat is eigenlijk de bedoeling ervan?
|
Citaat:
Je kan met behulp van spelletjes en quizvragen punten krijgen. En dat allemaal GRATIS vorig jaar had ik bijvoorbeeld een Real Madrid shirtje, het jaar ervoor een sporttas en daarvoor drie amstelshirtjes :) Voor helemaal niets :) |
Citaat:
|
hmm je moet 18 zijn ach ja beetje liegen kan geen kwaad
|
Idd:P
|
Citaat:
|
stel nu dat je 2 kaarten wint en je bent geen 18. Dan denk ik niet dat ze je mee laten gaan. Voor een shirtje of een bal maakt het natuurlijk niets uit. Maar ik ga natuurlijk voor de 2 verzorgde arragementen naar Duitsland.
|
Citaat:
maar de afgelopen jaren was het zo dat degene die de meeste quizvragen goed had de kaartjes kreeg. Maar de top10 gingen dan echt dag en nacht om het uur (je kan één keer per uur een vraag beantwoorden) een vraag beantwoorden. Ik weet niet of je dat er wel voor over hebt :) |
kheb een keer zown balleke mee gewonnen, nou doe ik er niet meer aan mee hoor, teveel moeite!
|
Je moet 18 zijn en terrecht :o
|
Citaat:
|
Codes uitwisselen hier kan ook handig zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ook 2 jaar geleej...dus 12 :D
|
De codes worden wel minder waard en er gaan inderdaad wel eens kinderen met pen en papier naar de winkels :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe ik doe ook weer mee dit jaar, ik heb TE veel vrije tijd, dus kan ik elk half uur inloggen om een code te scoren :D
(mag ook wel, want de vorige twee keren moest ik het doen met een balletje en een amstel t-shirt, deze keer wil ik toch een tas of een shirt van Real ofzo) |
tis tog zo voor de codes krijg je spelers ofzo en als je alle kwart finale teams compleet had kreeg je een prijs ofz?
|
als ik dit jaar geen balletje haal pleeg ik zelfmoord (Emilio gaat nu van alles ondernemen :rolleyes: )
|
Citaat:
|
Achja, Amstel vind ik geen bijzonder biertje. En misschien ga ik ook nog wel naar de winkel voor wat codes. Wat kan mij het ook eigenlijk schelen als ik maar naar die finale kan. En als ik niet kan maakt het ook niet veel uit, het is leuk maar het moet niet.
Trouwes, de codes die op flesjes staan kun je geloof ik meerdere keren invullen, toch? Maandag maar eens beginnen met het penalty-spel en de vragene en het invoeren van codes! |
Citaat:
|
Citaat:
en hoe zat het ookal weer met sites waar je codes kon 'ruilen'. Dat heb ik vorig jaar niet gedaan, maar ik hoorde dat het toen wel gebeurde. Wie weet meer? |
Morgen begint het! ben best wel benieuwd wat de prijzen zijn, ik hoop splinter cell2 voor op de xbox :D
|
Citaat:
|
wij hebben hem thuis al :P
|
Hier ook ja :)
Maareh al mensen met codes? |
de eerste punten zijn binnen (y)
het wordt nu trouwens wel moeilijker om prijzen te pakken, er zijn nu veel meer punten nodig :( |
ik wil weer zo een balletje is een andere dan vorige jaren zo te zien
|
Citaat:
|
kweet niet of deze werken?
BBFBVG169 BBFBVG771 BBFBVH235 BBFBVH534 BBFBVJ186 BBFBVJ507 BBFBVK114 BBFBVK812 BBFBVL255 BBFBVL827 BBFBVM364 |
wat nep trouwens dat je dat balletje niet door punten kan winnen :/
|
Werken niet, had je zeker in je mail enzo?
|
Citaat:
|
die codes van MartenZ doen het nu iig niet meer :(
maar zijn die niet gewoon van spelletjes enzo? Van bierflesjes enzo zijn volgens mij wel meerdere keren te gebruiken. /edit: vorige reacties niet gelezen :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |