![]() |
My God
Ik zat te computeren, te surfen op wat filosofie-sites (zomaar)
en opeens een gedachte in mij: start notepad, ga schrijven. wist niet waarom, maar uit losse had schreef ik dit.. weet ook niet echt waarom... zie het wel als een lyric of gewoon als een gedicht. --- I dont believe in God, I believe in myself. What can he, That i cant do by myself. I dont believe in Allah, I believe in myself. What can he, That i cant do by myself. But i believe there is a God, Who believes in me. What can i, That he cant do to me. But i believe there is a God, Who believes in everyone. What can they, That he cant do to them. |
what can I, what can he, etc is geen Engels
what can they do Verder, vorm is arm, boodschap is okee maar middelmatig gebracht. Maar het idee zit er in, zet door. (y) |
ja ok, maar ik begon opeens te schrijven...onbewust... :confused:
|
Citaat:
|
Zeker spontaan, en de achterliggende gedachte is (y), maar aan de vorm kan inderdaad gewerkt worden in eventuele verdere gedichten. :)
|
I understand, en kritiek is goed,
Maar het was gewoon beetje verwarrend; voor mezelf begon gewoon te schrijven... begrijpt iemand dat dan? |
Ik snap wel wat je bedoelt, en het is ook goed dat je het dan opschrijft, maar zodra het er STAAT kan je dan een beetje aan de vorm en aan het Engels gaan sleutelen :). Opzich is het gedicht mooi, maar het is jammer van de fouten die erin zitten snap je :). Er is niets mis met het bijwerken van een spontaan opgekomen gedicht :).
|
Hoe kun je nou geloven in een God die in jou gelooft als je zegt niet in God te geloven?
|
Citaat:
Moet nou overal logica achter zitten? :o (n) (alhoewel dit mischien ronduit 'fout' is :p) |
Citaat:
"I don't believe in God" en "I believe in a God" |
Citaat:
|
Ja ik begrijp wat je bedoelt,
Maar over zoiets hoeft niets logisch te zijn (mijn mening) |
Citaat:
Meest heersende stukje teskt ooit in muziek: 'Iam a god of my own, i rule my own faith. I stand for liberty and wisdom, iam always searching for more Being a god is not a sin' |
Niet exact, beschouw mezelf niet als een "god", zover het in te denken.
Maar het is gewoon "geloof" in je zelf, En God is ook een geloof, Zonder geloof ben je niks. (geloof kun je zien als een doel) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |