![]() |
[Haar] Welke gèl/wax gebruiken om deze look te krijgen?
Welke gèl/wax/whatever kan ik het beste gebruiken om deze haar-look te krijgen?
http://www.allstarz.org/~colinfarrel...meshoot_26.jpg http://www.allstarz.org/~colinfarrel...meshoot_27.jpg |
Sperma
|
je moet niet denken dat je met zon kapsel net zo veel meisjes kan krijgen als hij hoor.
|
Hij lijkt op m'n buurman.... :P
Maarre... Fudge? |
brylcryme (ik weet niet hoe je het schrijft...)
|
Wax van de trekpleister en daar een klein beetje gel van de Hema overheen. Maar ik denk niet dat hij dat gebruikt.... :s
|
spuug
|
Kan dat niet met elke goede gel/wax? :confused:
- als je de juiste lengte haar hebt - |
Mijn vriendje heeft ook zo'n soort kapsel, hij gebruikt altijd gewoon brylcream.. (?)
|
je krijgt het toch nooit zelf zo
|
weet iemand trouwens goed haarspul waarmee je de hele dag een wetlook behoud??? wat niet na 4 uur uitdroogt???
|
Citaat:
Maar waaaarom zou je dat willen knul, dat ziet er echt niet zo sexy uit als jij denkt heur.. :o |
Citaat:
denk ik. |
Ik had me voorgenomen om niet meer te posten, maar goed. De laatste dan maar, zullen wel zeggen.
L'Oréal Remix. Zo heb ik m'n haar ook ongeveer gehad, met dank aan dit spul. |
Fudge of een combinatie van een "sort-of" matt * warrig spul (denk aan "Mat en warrig", Out-of-Bed, etc) en een klein beetje wax....
|
Ik denk dat dat ''Aqua Fiber'' spul van de Andrelon. ook wel wilt helpen. Veel succes.. grtz and kisses Suheyla
|
Dat web van redken...
|
oke hoe ziet brylcream(?) eruit, en waar koop ik dat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
L'oreal FX gel, freeze. lange blauwe tube, kost 6 euro. het heet geen wetlook maar geeft het wel, en ik grebruik het al heel lang :) wel in combinatie met een andere tube van hun, omdat het anders niet omhoog blijftstaan, kheb ngogal dik haar |
Citaat:
mijn gel droogt gewoon te snel uit... vind ik maar stom. |
Citaat:
|
en dit? (en nee zo zit het (iig niet bij mij :P) als ik wakker wordt)
http://members.lycos.nl/fadeoflight/images/hairdo1.jpg en is het uberhaupt mogelijk als je uberstijl-haar hebt? |
Wax wordt over het algemeen te vettig, gebruik Andrelon aqua fibers geniaal spul is dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tssssss
|
Citaat:
|
wax in de puntjes, en dan met de fohn fohnen en met je handen in model doen als daar tijdens 't fohnen.
om het zo te houden wat haarlak d'rover spuiten maar geen gel, dat heeft hij ook niet zo te zien. |
hoe weet je dát nou :P
en murrays?!:S:S dat is zooo vet.. gadver |
behangselplak, stierensperma, eigeel, of gwoon gel of wax die werkt
|
die eerste zwartkopf extra strong
|
Mijn haarstijl is wel vergelijkbaar..
Ik gebruik 'Keune Shaping Fibres'. Werkt goed, maar wel prijzig. |
Wax, maar welke?
|
Citaat:
|
Misschien Surf Hair van Garnier.
Het ruikt in ieder geval wel lekker. |
out of bed met een vleugje wax en een beetje veel haarlak alledrie van L'oreal Omdat we het waard zijn :D.
Hash en go van de Labratoire Illegal, want ik ben het meer dan waard :D :cool: :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |