![]() |
Vraagje Morrowind (x-box)
Ik heb een strength van 100 alleen staat er in mijn stats menu 44 in rode cijfers terwijl ik geen ziekte oid heb, hoe kan dit? en wat kan ik er aan doen?
|
Citaat:
ik weet niet hoe het precies zit met de xbx sorry dat ik niet iets gedetaileerder kan zijn want het is vet lang geleden dat ik morrowind heb gespeeld nadat door een bug AL mn wapens ed gewoon weg waren :( |
Citaat:
|
1- cursed?
2- spoiler
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
En om even op je vraag te komen; Bone Walkers (dacht deze ook?) en Greater Bone Walkers hebben een spell die je strength, endurance en/of luck, als ik het goed heb, omlaag kunnen brengen. En inderdaad, een imperial shrine zal er voor zorgen dat je stats weer normaal worden. Er zijn ook nog andere shrines die dat kunnen doen, maar weet even niet welke meer. Je kan natuurlijk ook Restore (Strenght/Endurance/Intelligence/Willpower/Luck etc) potions drinken. Zorg alleen wel dat je al je +items (die bijvoorbeeld extra strength geven) uitdoet. Anders zal het alleen maar t/m de 100 strenght (de strenght die je normaal hebt zonder de items die extra stat bonusses geven) herstellen terwijl je door die +items eigenlijk bijvoorbeeld 120 zou moeten hebben. |
Ik complete haast geen shit maar slash graag
maar euhm een vampier worden klinkt interessant vertel meer aub. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Maar weet iemand nou hoe ik m'n normale strength weer terug krijg?
|
Rode 44...
Dan is je strength iig op een of andere manier drained. Doe eens iets met een restore strength effect :) (potion/spell/etc) |
Citaat:
|
geef je xbox een schop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vampier worden is niets.
Je wordt wat sneller supersterk maar als je wat langer doorspeelt ben je én superthief/mage/fighter en kan je buiten lopen... en mensen aanspreken etc etc |
Citaat:
|
Citaat:
|
redguards domineren ales met die lompe longs sword skill.
|
Goed het zat em gewoon in de restore daarmee was alles opgelost.
Maar euhm als je een vampire bent kun je dan ook levelen? Staat niet in de faq's |
Iemand?
|
Ik weet het niet... je komt er ook niet aan toe want je gaat het vampier zijn haten na 20 minuten spelen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Check het zelf uit. Ga een major skill van jezelf verhogen, en kijk of er punten bij je lvl points gaan (als je er daar 10 van hebt, ga je lvl up) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het nog kan doen, doe het. Je zal me dankbaar zijn ;) |
Citaat:
Btw gefeliciteerd. |
Hehe, kheb net morrowind + beide expansions weer geinstalleerd, en meteen begonnen als redguard. Het is wel leuk, maar kvond mijn oude character (khajid ofzo) toch een stuk fijner spelen. Leuk taakjes doen voor de thief guild of voor morag tong is een stuk leuker dan alles kapot hakken.
Dan kan je tenminste lekker sneaken, wat mensen in de rug steken, wat dingen meejatten. Geweldig. |
Citaat:
|
Eigenlijk hetzelfde als de thief guild, alleen moeilijkere opdrachten, en meer mensen omleggen :)
|
Citaat:
Het enig minpunt vind ik dus echt dat je soms te weinig mensne kunt omleggen, tenzij je jezelf elke keer een gevecht in taunt :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |