![]() |
Verdrinkingsdood.
Verdrinkingsdood
Starend over het grijze water heldere ogen in de mist krijsende meeuwen wieken rond ver onder haar de golvende zee Koude wind streelt haar gezicht zwiept haar haar in het rond terwijl ze knippert met haar ogen rolt over haar wang een traan Het water fluisterd roepend haar naam benen bungelend over de rand verdriet vloeit weg terwijl verlangen aanzet om vrij weg te zweven En dan laat ze los de tijd staat stil terwijl ze valt oneindige blik, verlamde zenuwen en witte gedachten een met het water Boven drijven de meeuwen op de wind en de vuurtoren zwaait naar de mist terwijl ze wegspoelt van haar wereld neemt het ijzige water bezit van haar lichaam gebroken ogen kijken niet meer golvend haar wappert niet meer ijskoude lippen kussen niet meer nooit niet meer, nooit meer, nooit. Commentaar? T is mijn 1e gedicht. |
zeer beeldend allemaal, kom het me echt voorstellen
echt mooi gedicht, zou graag meer willen lezen helemaal knap voor 'een 1e gedicht' (y) |
Citaat:
Ik heb het in 15 min. geschreven, kwam ineens in me op. Maja, post binnenkrot wel weer wat :) |
Citaat:
Spontaan zijn de meeste juist het mooiste... Deze is prachtig btw, echt waar, vind de opbouw etc heel mooi gedaan. Je woordkeuze vind ik ronduit goed en kan me alles heel goed voorhalen!. |
Citaat:
Tnx :) Ik heb er niet echt over nagedacht, gewoon opgeshcreven hoe het in me opkwam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |