![]() |
Mustasch - Black City
Was gister op TV. Band was mij onbekend maar 't klinkt wel lekker. Weet iemand of dit populaire muziek is op dit moment?
En, wat vinden 'we' er van? |
http://www.mustasch.net/
leuke naam, maar als ik zo naar de site kijk zal het wel niks voor mij zijn |
Citaat:
|
Wat maakt het uit of dit momenteel populaire muziek is? feit is dat ik er een jaar geleden al een clip (Down In Black) van regelmatig heb zien langsstruinen.
Vette muziek iig, klinkt of het vrij oud is ofzo. Down in Black is btw een enorm zalig nummer, toffe txt ook wel. Down In Black Down In Black Don´t take me out tonight I feel afraid of life You won´t be needing me Cause I´m so sick and tired I just wanna die I don´t think that I´m alive It´s a long way back When you´re down It´s a long way back When you´re Down In Black Get down, take cover now I´m gonna bring myself to live I´ll run, to get it on Into a place I´ve never been Blue sky and city lights Yeah I´m coming in Used to be so slow I didn´t know where I should go It´s a long way back When you´re down It´s a long way back When you´re Down In Black |
holyshit
toffe txt? " I just wanna die I don´t think that I´m alive " (dat klopt niet eens) " It´s a long way back When you´re down " nee |
Wat maakt het uit of dit momenteel populaire muziek is?
Als het pop muziek nu is dan is dat goed. Dan is er nog hoop! |
Citaat:
Echt populair zijn ze niet voor zover ik weet, wel ff iets bekender geweest, maar nu hoor ik er weer nix meer van. |
ze hebben wel een fanclub. (y)
die text is echt fucking klote maar als ik zo naar de site kijk zal het wel niks voor mij zijn. |
Ja dit is echt een Rhinus liedje :P (lijkt een beetje op Kiss)
|
Mening: wel geinig maar niks waar m'n haartjes overeind van gaan staan..
|
wat een nirvana tekst
|
keb ze gezien in paradiso. kging naar noodlanding en zij speelden in de kleine zaal. ja, twas wel humor op zich, maar boeiend is de band niet echt.
|
Kiss is zeker cool. :D
"Detroit Rock City" blijft uber. :) |
Allemaal leuk en aardig, maar tis geen Minor Threat...
|
Ik vind het niet zo fantastisch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |