![]() |
Simpel.nu
Hey!
deze site is nog niet 100% af:) maar word een 50/50 site de ene 50 is een Designer Resource en de andere 50 is over MIJ:) wat vinden jullie van hyet lay out? er is NIX van geripped alles is eigen design:) kommaar kommaar kommaar!:D Simpel Website |
Ik zou even marges toevoegen bij het tekst blok, de letters staan nu wel erg tegen de kant gedrukt. De kleur blauw die je gebruikt vind ik niet echt mooi, en het hele design is verder niet echt...bijzonder of aantrekkelijk. Gewoon...normaal. :)
|
ik vind het wel leuk, doet me beetje aan een soort van weblog a la mijnkopthee ofzo denken!
|
ik vind 't niet veel soeps,
De foto's van de begin pagina spreken me al weer totaal niet aan, misschien de foto opzich staand wel, maar al die kleuren op een togg wel blauwe site.. na'H.. Dan geeft Design ook nog een eens PHP foutmelding.. en het lettertype van de text (niet het logo) spreekt me ook al niet aan,.. onvoldoende/zwaar matig Pfff.. van ben ik harteloos.. |
emmmm... ja simpel
|
Heb je hem met frames gemaakt? Javascript?
|
Ik zie geen reden om 'simpel.nu' 3x op je hoofdpagina te zetten, sowieso vind ik de verticale 'simpel.nu' erg lelijk. En ik vind je tekst vlak saai, zo wit en je lettertype is niet boeiend.
|
ik zou even een mooie site maken
-hij is hoger dan 1024 px -font van text is te groot -font menu's is te blij -fadende plaatjes voegen niet echt veel toe -logo links boven is te veel gecompressed -gecentreerde text bij fotoboek is lelijk -bij about staat de text in het midden, bovenaan is toch echt professioneler -de achtergrond vind ik ook niets, zonder achtergrond zou het nog slechter zijn daar niet van |
Misschien dat je toch wat zou moeten rippen....
Maar, alle begin is lastig, dus geef niet op! |
mja ik vind't ook niet echt wat.. er is gewoon weinig "eye candy" :p .. en zoiets rippen zou ik ook niet doen nee :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |