![]() |
[gedicht] Mijn vriendin
Mijn vriendin
------------------------------------------------------- Mijn vriendin ik zal je missen ik was trots op je zoals geen ander De haat aangewoekerd door hetgeen wat onze relatie heeft vernield Maar geen haat tegen jou want van jou zou ik altijd blijven houden tot in 't diepste van mijn hart Ik hield van je Ik hou van je Ik blijf van je houden Laat het zijn zoals het was Mijn schoonheid in mijn armen Maar het blijkt niet te kunnen mijn dromen gebroken als een spiegel Scherven in mijn hart scherven van dromen ze prikken me laten me bloeden van pijn Mijn vriendin zolang jij maar gelukkig blijft ------------------------------------------------------------ en hoessie? btw, tis een gevoelsgedicht jah |
te mooi :(
|
tja het gaat wel , het gedicht opzich vind ik mooi omdat er veel gevoel in zit en ik merk dat het echt recht uit je hart komt ... maar ik vind het wat minder intressant geschreven ... maar voor de rest mooi :)
|
<Scherven in mijn hart
scherven van dromen ze prikken me laten me bloeden van pijn > vond het gedicht "gewoon" mooi, maar dit stukje heel erg mooi. het spreekt me aan, en je hebt je gevoel denk ik wel heel goed uitgedrukt . (y) |
eej
wat een mooi lief maar vooral gevoelig gedicht bedankt kusss |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |