![]() |
Wat moet ik doen
Ik ben verliefd op iemand, maar ik weet niet hoe ik dat haar moet zeggen.
Ik heb dit namelijk nog niet eerder gehad, althans niet dít gevoel. Ik ben van plan om ongemerkt aan haar e-mailadres te komen, maar een mailtje sturen is natuurlijk niet zo persoonlijk en met een kaartje sturen ziet de rest het daar, en dat moet ook niet. Als ikk haar zo vraag ben ik bang dat ik ga stotteren en dat komt niet goed over. Hoe kan ik dat het beste doen? :confused: :confused: |
Aan haar e-mailadres komen is juist een heel goed idee lijkt me! Mailen en MSN-en is inderdaad minder persoonlijk, maar op die manier kan je wel makkelijker contact met haar leggen.
Je kan makkelijker met haar praten, over van alles en nog wat, en natuurlijk zonder te stotteren. Op die manier kan je haar beter leren kennen en op den duur wat af spreken met elkaar. Via mail of MSN kan je haar namelijk mee uit vragen zonder te stotteren en langer over je vraag na denken, zodat je niet iets heel stoms vraagt of niet uit je woorden kunt komen... Succes ermee. |
Precies. En als je met haar gaat msn'nen leer je haar ook iets beter kennen enzo :) En dat helpt misschien een beetje tegen de zenuwen. En je kan haar best mee uit vragen op msn hoor.
|
Citaat:
|
Wat is het ergste wat je kan overkomen? dat als ze nee zegt je dood neervalt ofzo? lijkt me niet...
en stotteren ... boeiend zeg... heb ik ook, of nou ja... wel eens dan.. en gewoon verder praten enzo... vinden ze meestal nog lief ook... t leven is te kort om over dit soort dingen na te denken...gewoon vragen en kijken wat er van komt, gebeurt er niets jammer dan... volgende!! |
Citaat:
en wat stotteren betreft, dat klinkt wel raar maar het is waar : als die meisje jou geen ongelofelijke sukkel vindt(ik ga ervan uit van niet, anders moet je het ff op een andere manier aanpakken) dan gaat ze het juist 'lief' en 'schattig' - sorry voor zo'n feministische taalgebruik - van je vinden als je gaat stotteren. Dan merkt ze namelijk dat je misschien iets voor haar voelt. ABrule - totaal 100% mee eens leven is f*cking kort om te gaan nadenken over watje nou moet doen. gewoon DOEN. als het echt verkeerd uitpakt kun je altijd het smoes verzinnen dat je lam was :o |
Citaat:
Of sterker nog, wat als ze vlakbij je woont? |
Citaat:
|
Nee idd :| En als ze dichtbij woont is dat alleen maar minder moeite..... scheelt weer een eind lopen/fietsen.
|
Ik vind een kaartje juist leuk. Waarom zou de rest niet mogen zien dat ze post heeft? Je doet er toch gewoon een envelop omheen? Dan heeft niemand een idee wat er in staat en van wie hij komt :) Als je bang bent om hem in haar brievenbus te doen kun je hem altijd nog via de post versturen!
|
Zijn er geen andere plekken waar je haar kan aanspreken? Tijdens t uitgaan, op school, oid?
|
:( Nou, allemaal.
Heel erg bedankt voor al jullie tips. Ik heb 't d'r vandaag op de 4e maart maar gewoon rechtuit gezegd, maar haar antwoord was nee. Heel erg jammer dus, maar er de hele dag maar aan liggen denken heeft ook geen zin, want daar is het leven inderdaad veel te kort voor. Dan maar weer door zoeken. En het stotteren viel eigenlijk best mee, maar toen ik daar aanbelde en zij openmaakte was ik ff "M'n tekst kwijt". Heel jammer dus. Skoolboy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |