![]() |
Statisch haar
Mijn haar staat recht!!
*statische elektriciteit* (heet dat zo niet? :| ) Wat doet het? Waar komt het vandaan? En vooral.. Hoe kom ik ervan af??? HELP? |
geen idee
|
mousse/wax/gel/haarlak
|
Komt door het weer! Omdat het zo droog is. Wassen en dan mousse erin helpt bij mij tenminste
|
misschien moet je langs je kapper gaan, die kan je daar wat meer over vertellen..
edit: typfoutje :o |
Ik heb dat idd vaak als ik droog haar heb... Beetje haarvet
erin dus, als je wil kan je 't ook eerst wassen. (evt met zo'n anti-statisch-haar-shampoo oid.) |
knippen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is altijd als het koud en droog weer is. Zoals nu met die vorst. Straks wordt weer warmer en dan is dat weer over. :)
|
jah ik heb dat nu ook ineens, beetje jammer :s
mja, komt door t weer idd. |
Een pakje boter erin smeren. (y)
|
|
Citaat:
|
Boeiend.
|
vrouwen.
|
blok ijzer aanraken.
|
gewoon een flinke plens water over heen gooien...
|
ik heb t ook als een mongool als ik mn kleren uittrek
maar t maakt toch heen drol uit? knetter knetter en klaar toch? |
Heb ik ook erg last van. Schijnt aan het weer te liggen inderdaad.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wax=te vet Gel=te nat btw dan moet je ook meteen iedere dag gaan douchen:p je moet haarolie kopen, maar dan wel iets wat lijkt op gel alssut in t potje zit:) |
Ik heb het nu ook heel erg, vooral als ik mn haren net heb gekamd. Ik maak mn handen gewoon nat met water, strijk een keer over mn haar, en dan gaat het weer even goed :)
|
Citaat:
|
Neem een douche. :bloos:
|
Ik heb er ook altijd zo'n last van!! Nu wilde ik die anti-static-shampoo weleens uitproberen, maar zou dat echt werken?
|
yes, heb ik ook. Irritant. Ik weet ook niet hoe ik er van af kom... Moet maar snel weer zomer worden ofzo.
|
Citaat:
|
Heb ik de laatste tijd ook, dat mijn haar statisch wordt. Zal wel door het weer komen.
|
scheer je kaal
|
Als zo'n beetje iedereen er hier ook last van heeft, hoeft er ook niet zo moeilijk over gedaan te worden.
Problem solved! |
Ik ben wel statisch na het enveloppen vullen op m'n werk :)
|
Ik heb daar geen last van.
|
Citaat:
wat wil je later worden? kapper, in het leger op de afdeling vrouwen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |