![]() |
WK afstanden seoul
wat denken jullie ervan?
bos was echt subliem bezig dit weekend.. hoop echt dat ie wint. en wotherspoon. oehh. die ging HARD. en bob de jong. ook hele seizoen nog niet gezien en gretha smit natuurlijk zou ook mooi zijn. ik hoop zeker nog op wat verrassingen zo als afsluiter van het seizoen. mijn voorspelling bij de vrouwen: 500: wang 1000: rodriguez 1500: groenewold 3000: smit 5000: smit en bij de mannen: 500: wotherspoon 1000: bos 1500: tuitert 5000: hadrick 10000: de jong |
Geen idee, ik laat me graag verrassen
|
vrouwen:
500 m: Wang 1000 m: Rodriguez 1500 m: Friesinger 3000 m: Pechstein 5000 m: Pechstein Mannen 500 m: Wotherspoon 1000 m: Wennemars 1500 m: Tuitert 5000 m: Verheijen 10000 m: De Jong |
Is dit dit weekend??? :o
|
[QUOTE]HowLovely schreef op 05-03-2004 @ 15:
12-13-14 maart alleen in seoul dus 3 uur 's nachts ofzo |
[QUOTE]MLies=) schreef op 07-03-2004 @ 16:30:
Citaat:
Maar ik hoop dat Bos toch nog iets gaat winnen, toch wel een beetje zielig dat hij nog niks gewonnen heeft dit seizoen (muv tijdens de worldcup-finale op de 1000 (y (y) (y) ) Verder ben ik altijd al voor Erben geweest, maar Wotherspoon is er ook nog en hem gun ik ook wel weer een overwinning...t wordt nog leuk dus. Gretha 3 en 5km...het is weer eens tijd voor een goede tijd daar van haar, dat gaat misschien wel weer lukken, om haar zelf te quoten na de 3km tijdens de WC-finale: 'dat moet anders' |
De eerste dag is niet echt goed verlopen voor de Nederlanders.
Renate Groenewold is ziek op bed en er schijnt een griepgolf door het Nederlandse kamp te gaan (n) De mensen die wél fit waren, hebben niet kunnen waarmaken wat ze wilden. Op de 500m voor mannen deden de Nederlanders in de achterhoede mee en was Wotherspoon superieur. De 1500m vrouwen was een strijd tussen Klassen, Rodriguez en de Loor voor plaatsen 2, 3 en 4 met een superiuere Friesinger. En op de 5000m mannen was Hedrick de Nederlanders te snel af. De uitslagen: Code:
500 meter heren,vrijdag: Code:
1.500 meter dames,vrijdag: Code:
5000 meter heren,vrijdag: |
zeer teleurstellend idd
|
ja en bod de jong natuurlijkw eer helemaal onderaan ik snap neit waarom die kerel mee doet het enige waar hij goed in is is zich kwalificeren
|
teleurstellend :(
hopen op de andere afstanden dan maar. Ik verwacht dat Wennemars nog wel een afstand pakt, en de tien kilometer is normaal gesproken ook voor 'ons'. |
en Tuitert op de 1500?
|
Citaat:
En nee, ik ben niet zo nationalistisch. |
Is er nog iemand die het vannacht live gaat kijken, of ben ik nu weer zo gek?? :D
|
Citaat:
en k moet zondag om 4-5 uur op, dus ws niet :p |
Citaat:
|
Code:
1.500 meter heren,zaterdag: Code:
500 meter dames,zaterdag: Code:
3.000 meter dames,zaterdag: |
Die Davis... die is écht goed zeg... wow!
En de Nederlanders op de 1500 meter... tsja, op één plek na kan het niet beter eigenlijk :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |