![]() |
Shai Hulud in de Melkweg!!
Op maandag 19 Juli speelt deze band in de Melkweg.
De voorverkoop start 5 Maart. Ken eerlijk gezegd vooral de laatste cd. Mn vriendin luistert die wat meer dan ik dus heel misschien dat ik ga. Welke cd is de coolste? |
wat is dat ook alweer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dacht dat ze uit elkaar waren :confused:
oh en emo-kor: ze hebben er maar 2 waarvan 'hearts once nourished' de betere is |
Citaat:
|
vet!! maar ik dacht dus ook dat ze gestopt waren? :confused:
|
Ze doen een afscheidstournee. In de VS met de originele zanger (die nu in A New Found Glory speelt), in Europa met de tweede zanger (een Nederlander).
|
su-per vet (y)
|
Citaat:
|
ik ga absoluut. (y)
hearts once nourished with hope and compassion is idd de betere & that within blood ill tempered de beste plaat van 2003 imo |
Schijnt de komende tijd wel wat meer in Amsterdam te gebeuren, Sam Frijhoff organiseert dat. Ik vond Hearts Once Nourished....wel OK, de nieuwe niet gehoord. Denk niet dat ik ga.
|
Citaat:
fri 25.06.2004 France Nantes Fury Fest sat 26.06.2004 Germany Herne Pressure Fest sun 27.06.2004 Holland Arnhem Goudvishal sat 03.07.2004 Slovenia Nova Gorica City Of... Fest sun 04.07.2004 Switzerland Geneve Metal Hardcorefest mon 05.07.2004 Italy Pinarella Di Cervia Rockplanet tue 06.07.2004 Italy Mezzago Bloom Club fri 09.07.2004 Spain Sestao/Bilbao Vista Alegre mon 12.07.2004 Switzerland Will Remise tue 13.07.2004 Germany München Backstage fri 16.07.2004 Germany Potsdam Waschhaus sun 18.07.2004 Belgium Dour Fest mon 19.07.2004 Holland Amsterdam Melkweg wed 21.07.2004 UK Newport TJs Nightclub fri 23.07.2004 UK Manchester Bier Kellar sat 24.07.2004 UK Dundee The Reading Rooms |
Geert is idd cool. En hij houdt van The Police dus hij heeft nog een beetje degelijke muzieksmaak. Ik heb ze 1x gezien met hem en vond het een coole show, vooral omdat de drummer een kunstbeen had.
|
Citaat:
maar ik vond die ANFG dude een betere zanger denk ik. |
Citaat:
Over het voorprogramma: ik zeg Painted Smile. |
hij schreef de afkorting fout :eek:
|
Citaat:
daar gaan mijn zorgvuldig opgespaarde scenepoints :eek: dat wordt geen emopet voor mij. |
je kan het wel schudden dude
|
Cool, maar het is pas over 4 maanden ?
|
c00l
|
vet, volgend jaar komt anouk misschien op pinkpop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wordt painted smile het voorprogramma? dat vind ik nou nie echt bij Shai Hulud passen.. |
Citaat:
|
helaas, ik zit dan in Italie. Ik had ze wel willen zien eigenlijk.
|
Citaat:
|
RLX. daar ga ik wel heen.
|
ik zit dan ook ergens in mn tentje, dus zit er helaas niet in
|
Of ik naar de Melkweg ga weet ik niet. Goudvishal ben ik zeker present (y)
|
Ach wat zal ik zeggen. Ik vind die eerste lp wel decent, maarja.......
het is geen Minor Threat he.... 2e plaat sucked. |
supercoole band, lyrics super poetisch (y)
en niks mis met 'that within blood...' (y) |
Ik ben er. Shai Hulud wil ik al heel lang zien :)
Maarem, Geert is toch juist de gene die weg gaat? |
Ja, so?
En die 2e plaat heeft wel 20 gitaarlijntjes door elkaar en dat irriteert me. Ook is Geerd niet zo goed als Chad. |
ik weet nog niet what's up met deze band...
|
ik heb er geen cd van, maar het is wel strakke muziek, in de gvh ben ik zowieso aanwezig!!! :)
oh het word volgens mij echt een beetje te druk met al die concerten |
Citaat:
|
Dit is dus de laatste tour met Geert als zanger, hierna stopt ie.
|
hoe vet dat ze ook in de gvh spelen, want dan ben ik niet op vakantie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe harwd is zombie apocalypse!
|
Shai Hulud / Razor Crusade / Broken Circle
|
Curl up and die speelt in de Goudvishal mee.
|
even voor de duidelijkheid:
Chad was de oude zanger, die ging weg om in die fagband A New Found Glory te gaan spelen, toen kwam Geert zingen, nu gaan ze er helemaal mee kappen, Chad zingt de US afscheidstour, Geert de euro afscheidstour. Daarna is het over en uit met SH. |
Citaat:
w000t! |
Citaat:
die band is ook vet komende tijd weer eens wat coole bandjes. |
yay broken circle :)
die hebbik nog es in een of andere kelder in utrecht zien spelen.. twas vet goed.. (samen met dawn of awakening enzo).. razor crusade is nie zo leuk meer sinds ze die nieuwe zanger hebben (niet dat de vorige goed was ofzo..) :s .. ik vond hun optreden bij thrice echt prut.. en ikmoet zeggen dat ik that within blood ill tempered beter vind.. misschien is dat omdat ik bij die plaat meer aan de lyrics vind.. (*awaits commentaar* :rolleyes: ) |
goudvishal zeg ik oh oke ken ze niet maar wil best even kijken
melkweg zeg ik nee ken ze niet en dat is vet ver weg geen zin om moeite te doen voor ze |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |