![]() |
mp3
We hebben een mp3 online gezet van onze opnames uit de studio, het is nog wel een 1e mix.In april is de echte release.
Hij staat op www.exceptdefeat.nl onder de link media,het nummer heet abandoned.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden |
behalve overgave? aparte bandnaam.
|
rot op niels met je crap:p
|
Dit is de eerste keer dat ik een punk-mp3tje op t forum ook echt vet vindt! Echt, goed!
(y) (y) (y) |
eigen muziekjes horen op art. pijltje.
|
millencolin-achtig
kvind t niet bijzonder, maar ook niet slecht productie is trouwes niet bepaald goed |
ik ben nog steeds benieuwd naar die naam. hoe kwamen jullie daar op?
|
kwaliteit komt doordat het nog maar de 1e mix dag is , er zijn nog wat mix dagen te gaan
maar thnx voor het beluisteren |
ey! ik vroeg je wat!
|
misschien bedoelen ze accept defeat :p
|
bandnaam is zo ontstaan:
lang verhaal kort... onze zanger heeft veel shit meegemaakt, maar ondanks alles is hij nu wel geworden wie hij nu is,beetje hetzelfde idee als bij de titel van onze demo: yesterday 's endurance |
Best leuk! Overgang in her begin btje slordig en zang kan misschien in t begin ook wel wat beter.
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
Gitaren klinken lekker :cool: misschien dat aan de drumsound nog het 1 en ander gesleuteld kan worden, maar voorderest klinkt het lekker strak keep it up ! |
Citaat:
|
Citaat:
het doet mij zwaar aan bad religion denken. het is wel goed voor wat het is, maar orginaliteit=0 (maar dat intereseert jullie waarschijnlijk niet :P) verder gaathet er wel mee door hoor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |