![]() |
Nickelback
Ik had pas (november)kaartjes gewonne voor n concert van Nickelback, echt super vet. Ik ben nou helemaal verslaafd. Nog meer fans aanwezig? En iemand die het concert ook heeft gezien (11 nov heineken music hall) die toevallig ook beelden daarvan heeft???
|
Ik heb een beeldje van chad wat tegelijkertijd als Jezus dient.
|
die zanger moet echt s een ander kapsel nemen
pas dan kan ik iets nuttigs zeggen over ze |
T enige zinnige wat ik hier te melden heb is dat ik die gast een onwijs irritante stem vind hebben.
|
Citaat:
|
Ik vind het zo'n Amerikaanse dertien-in-een-dozijn band. Niet echt interessant. Maarja ieder zn ding.
|
het is veilige muziek.
en er is bjna niets zo erg als veilige muziek. er gebeurt niets. elk liedje heeft dezelfde formule. en dat elk album maar weer. |
Citaat:
|
die gast kan live echt niet zingen
|
hij is sowieso suckie
|
ja dat ook
bij LL wilde die dat het publiek massaal "NICKELBACK FUCKING ROCKS" ging roepen nee (n) |
This is how you remind me (al dat de titel is) vond ik leuk en mooi, het volgende nummer ging nog wel, die spidermantrack was al iets minder en nu vind ik er nix meer aan. Het lijkt echt allemaal op elkaar en dat 1e nummer ben ik al beu gehoord dus de rest nu ook.
|
Citaat:
jezus poser |
Citaat:
|
Citaat:
|
gatverdamme; die vent en die muziek
|
Citaat:
Nee ik vind het ook niks Het valt mij te veel in het straatje van Kane, Live en dat soort shit en dat vind ik ook niks dus het lijkt me vrij duidelijk Hardrock for the masses (n) |
Saturday is lekker opzwepend. (y) De rest van hun muziek is rustig. Alhoewel Flat on the Floor wel heerlijk chaotisch is. :D
|
nickelback chaotisch?
|
Citaat:
|
Bikkelnek
|
nekkelbik
|
snikkelbek
|
kikkerbek
|
Ik vind ze niet zo boeiend.. ik ken hun singles en heb nooit meer willen downloaden..
ik heb ze ook gezien op Lowlands, dat was wel leuker dan ik had verwacht :) |
denk zo'n twee jaar geleden had ik ook kaartjes gewonnen + een meet en greet ofzoiets. wij vanuit groningen helemaal naar tilburg, mogen hun misschien 1,5 minuut zien en spreken en kijken kort daarna naar een bijzonder verrotte show. Ik heb hun cd nooit meer gedraaid
ze waren gewoon zo slecht live, het was kort, ze waren stoned en gedroegen zich als pubertjes.... het enige toffe was wel dat we met oa peter pakvis en nog meer van die bekende journalisten/ fotografen van nederland een uur hebben gekletst :rolleyes: |
De singles zijn overwegend kut, de albums zijn best te pruimen, maar tis niets bijzonders.
|
Nickelback maakt erg goede muziek.http://smile.smilies.nl/669.gif
Dat was het. |
Citaat:
zeg Zjoerd, ga eens met een kaasschaaf spelen |
Citaat:
|
Citaat:
of wordt haaientandarts jezus wat een kutgrap Sjoerd.....echt....tsssk.... geef mij die fohn maar...:s |
whahahahahaha en terecht :D
|
Breathe
Leader Of Men Fly Just Four Zijn erg oke-e nummers :). |
Voor Nickelback heb ik maar 1 simpel woordje
KUT!!!!!!!!!!!!! ;) |
Citaat:
|
Moet je vooral doen als je hoofdpijn hebt, zal vast bevorderend zijn :s In mijn geval luister ik er alleen naar als ik echt ontiegelijk veel zin heb om knallende koppijn te krijgen, nooit dus.
|
Ik moet wel toegeven dan Nickelback beter klinkt dan de door Chad's geproduceerde Theory of a Deadman.
|
Kan best, maar daar wordt nickelback niet minder kut van; dat is net zoiets als zeggen dat je bananen vies vind maar dat t achteraf toch meevalt omdat appels nog veel viezer zijn :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik zelf vind de muziek heel erg tof, ik heb nickelback gezien op Lowlands 2002, waar iedereen erg enthiosiast over was, en later dat jaar in de heineken music hall. het is niet zo dat ik hun poster boven me bed heb hangen of met nickelback-shirts loop, maar ik vind ze steen-goed. Ook vind ik Chad Kroeger echt een supervent, en zijn stem is echt héél erg vetjessss!!!!!
By de weg, volgens mij vroeg degene die het forum begon of er nog andere FANS waren!! Dus als je nog niet eens van rock houd is het NOGAL ZINLOOS te reageren....... Nickelback heeft met 3 doorsdown getourd, dat is een bijna nog betere band!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou, nou, ben jij ff een grappig kereltje zeg; zeker teveel in de donald duck gelezen vroeger en in die periode blijven hangen ofzow....
|
Citaat:
lachen man (y) |
ik ga niet eens moeite doen om daar een fatsoenlijk antwoord op te verzinnen :nono:
|
Citaat:
Laat me met rust verdomme.. Hey laat me nou! Laat me nou toch eens met rust man! |
Zo veilig als wat. Alles is hetzelfde.. (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |