![]() |
Welke Games spelen jullie regelmatig online?
Ikzelf: Starcraft 1 (blijft leuk :D)
Tony Hawk's Pro Skater 3 |
Teh demo natuurlijk :)
|
Tactical Ops: Assault on Terror.
|
- Counter-strike, en dan eigenlijk alleen scoutzknivez
- teh demo - Diablo 2, af en toe - Warcraft 3 : TFT |
UT2004
Starcraft + Starcraft 'Broodwar' Counter-Strike Day of Defeat MTA |
Teh demo.. en.. euh...,
|
Diablo2Lod standaard :cool:
|
t3h demo
Counterstrike Half-life (bij vlagen) |
-Half Life: Natural Selection
-Call of Duty -Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory -Need for Speed: Underground -Battlefield 1942: Desert Combat -Unreal Tournament 2004 demo |
T3h demo, C&C Renegade en de Red Alert mod ervoor :cool: (y)
|
Socom :D
|
Battlefield 1942
Enemy territory en heel af en toe call of duty |
Tegenwoordig eigenlijk alleen maar Gunbound. Als ik meer tijd zou hebben (met een redelijke snelheid i-net) had ik ook wel Diablo II: LOD en Warcraft III: Frozen Throne gespeeld.
|
Nu Call of Duty
daarvoor: -red faction - Need for Speed Hot pursuit 2 |
Counter-Strike
Need 4 Speed Underground Fairyland Teh Demo NIET want die zuigt net als UT2k3... |
Quake 3 en mods
UT2004 demo |
Medal of Honor Allies Assault Spearhead. Ergens anders heb ik de tijd niet voor.
|
Unreal 2 XMP
Star Wars Galaxies (telt dat ook?) |
Citaat:
SwG moet je ram voor betalen vind ik zo jammer, maar hoe is ie eigenlijk? en ben je al jedi??? ;) |
cs...maarja....dat word je natuurlijk weer onmogelijk gemaakt door die hoere steam die constant loopt te updaten en loopt te mekkeren dat de verbinding met de server verloren is, door iedereen die staat te updaten :mad:
|
Counterstrike
Warcraft3: TFT UT2004 demo en Call of Duty heb ik eergister gehaald dus die ga ik ook online spelen :) |
Citaat:
|
Age of empires 1 en 2 en de expansion
Ze zijn al wat ouder maar wel leuk |
oja en pristah tale
|
Lenny in Space ... (y)
|
Citaat:
Hoewel het echt leuk is als je vrienden hebt die het spelen. En Jedi ben ik nog lang niet, maar in Juni wordt het Jedi systeem aangepakt en kan je veel makkelijker Jedi worden (door middel van quests) |
UT
age of empires |
CS
Biosfear NFS Underground |
tegenwoordig alleen CoD en heel weinig ook nog
|
UT 2004(natuurlijk)
|
nogsteeds MOH:AA en af en toe COD
|
Diablo2 LoD
Bf1942 SWoWWII RA2 Yuri's Revenge SOFII |
cs
|
CS en Gunboud
|
prachtige up :rolleyes:
|
ut 2004 :)
|
diablo2 lod
en af en toe ra2 voor de rest niet veel tijd |
Socom II
|
df2
jo demo |
hier komen ze:
CS (het meeste) runescape fairyland>>net begonnen :D :cool: Q3 ut2004 CoD MOHAA Battlefield :cool: |
Runescape :cool:
ik was een tijd gestopt, maar nu de nieuwe versie er is, ben ik et toch maar weer gaan spelen |
Natural Selection
|
Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Counter Strike Call of Duty Medal of Honor |
Soldier of Fortune 2
|
Waarom zie ik hier nergens Americas Army staan :D
Americas Army!!! |
:evil: :mad: (n) :nono: :confused: cs is echt een kut spel
|
?? cs een kutspel?? :confused:
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :o onderbouw je mening :P |
jeremiah kweet niet of je t doorhebt maar what the fuck weet jij nou met je 14 jaartjes van counterstrike??
als je al iets afkraakt geef dan iig goede argumenten >> speel t tenminste een keertje ofzo? en knap niet meteen af op de graphics (wat de meeste 14 jarige patsertjes doen met hun ubercomputer van pappie :o ) alsof graphics t spel maken :confused: iig het zijn niet de graphics die cs zo een populair spel maken maar de gameplay, de sfeer(bij mij dan iig) en het simpele feit dat t gewoon een verslavende game is ;) dus in het vervolg gelieve eerst een spel te spelen, mocht je t niet leuk vinden?? >> ga t dan niet hier af zitten kraken als een puberaal jochie on steroids die met t afkraken van 1 van de meest gespeelde games ter wereld, denkt te bevestigen dat hij heel stoer is met pappies computer :o :nono: greetz me |
cs
|
Medal of Honor
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |