![]() |
ik vind het lekker als...
m'n vriendin me in m'n eikel bijt !!!
zijn er meer mannen die dit lekker vinden?!! |
miss wel mits het niet te hard gaat
zelf geen ervaring met eikelbijters |
Nou...nee. Ik heb in elk geval nog niemand meegemaakt die het dusdanig tactisch deed dat het wel aangenaam was, dus ik ga er maar vanuit dat dat iets is waar ik niet aan ga meedoen. :D
|
Het klinkt onaangenaam maar ja, ik heb geen eikel, ik heb geen flauw idee. ^_^
|
Zo lekker met die tandjes rond die eikelrand, heerlijk.
|
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
ik begin steeds sterker te twijfelen aan dit forum! |
Citaat:
|
hmm, als ik per ongeluk met m'n tanden de eikel van m'n vriend niet te hard raak dan vind hij dat niet érg, maar hij vind 't ook niet lékker. En echt bijten zal-ie denk ik wel erg vinden :)
|
Ik geloof dat het topic begon als grapje, maar er wordt wel serieus op gereageerd :D
Ik ben het met perseus eens. Een klein beetje je tanden gebruiken kan lekker zijn. Maar bijten? brrrr. (n) |
Citaat:
ik bedoel ook natuurlijk een klein beetje bijten :D |
Citaat:
Bijna alles is lekker, zo lang het maar met mate gebeurt :p |
Ja zeker als zo een kanibaals meisje het doet :rolleyes:
|
o_O
|
Precies, dan ben je je "leven" niet zeker ;)
|
Hou het maar op knabbelen, klinkt wat minder pijnlijk dan bijten :D
En ik heb geen idee eigenlijk, heb maar 1 keer iemand in z'n eikel gebeten, maar die was me zo aan't dwingen dat ik em pijpte, dat ik em dat goed heb laten weten ook. Die hoefde voorlopig niet meer, verder ben ik heel voorzichtig... |
Ai eikelbijten (of knabbelen), liever niet! Maar misschien komt dat omdat het bij mij daar wat gevoeliger schijnt te zijn.
|
Bijtertjes gaan bij deze homie meteen de crib uit. Ik heb er één keer eentje gehad die dacht dat het een levende vleeslollie was, nou die heb ik toch de oren van de kop geschreeuwd, w00t!
|
*wil niet in eikel gebeten worden*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |