![]() |
ForumCultuur
Als je bijv gaat naar het theater gebied, kom je heel wat andere mensen tegen, net als compnerds die zich verzamelen bij games/hardware. het lijkt dan een beetje alsof het forum, cultuur verschillen heeft, opzich wel grappig.. vinden jullie dat ook zo Lol :p
|
Dit kan prima in De Kantine. :)
|
Volgens mij is niet iedereen op bijvoorbeeld games nerd hoor. Maar ze zoeken elkaar wel allemaal een beetje op denk ik (bijvoorbeeld de alto's op Lifestyle ofzo :o ).
|
Ja. Je hebt de Lifestylers, de linkse DK'ers, de rechtse DK'ers, de Onzinners (die af en toe een relletje schoppen op M&M of BZ ^_^), de computernerds, de talennerds, de rechtenstudenten (:p), de studenten, de werkenden, de scholieren, enz.
[edit] Laat ik de mensen van Muziek en D&A niet vergeten... [edit2] En de perverse pubertjes. Wacht eens even... |
Je vergeet de perverse pubertjes, perseus.
|
shit waar hoor ik bij :eek:
|
ik post overal waar ik een leuk topic zie :cool:
|
En dan heb je mij ook nog. ;)
[edit] Shit, FA was me voor met m'n geniale *kuch* reply. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk is het wel zo. Ik ga naar psychologie omdat het me gewoon heel erg interesseert en naar de kantine omdat daar gewoon veel lol is met redelijk normale mensen, maar wel allemaal verschillend.
|
soms kom je op DK of op ONZIN echt mongolen tegen.. dus die ben je ook nog vergeten persös
|
Nou, grappig hoor. :confused:
|
En Op Films, TV &Radio vind je tv junkies :p
like me :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
onder welke categorie vallen mensen die andere in hokjes stoppen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
beetje meer respect is wel gewenst... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, het zijn net mensen hè.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar hoor ik bij?
of ben ik wat dat betreft ook een grensgeval? |
Citaat:
Pleonasmen... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet wel een braaf discipel van de voorgangers van de Linkse Kerk blijven natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee jongen, jij zal het ver schoppen! ps: als ik alto ben, ben jij mijn moeder :rolleyes: |
Citaat:
|
Nee.
|
ik post overal waar ik wil posten, :)
|
Citaat:
|
kben dus de echte forum gangstaah :p
|
Ik ben een soort forum-n00b, maar stiekem ook weer niet
|