![]() |
Vraagje
Mijn vriendin is met haar pil zaterdag gestopt en ze heeft vandaag met haar vriend sex gehad en hij is klaargekomen!
maar zij moet haar maandstonden krijgen... kan zij zwanger raken of moet ze de morning after pil halen of kan het geen kwaad? |
No worries, haar lichaam gaat zodadelijk beginnen met reinigen.
|
Als ze zaterdag al is gestopt en juist rond vandaag ongesteld zou moeten worden, is de kans aanzienlijk groot dat ze zwanger is, tenzij ze heel regelmatig ongesteld is.
Morning-afterpil dus. |
hmmm, 2 redelijk tegenstrijdige reacties...
heb er zelf geen verstand van, maar zou toch dan voor zekerheid kiezen, en voor die pil gaan ! |
Na drie weken de pil slikken, ben je onvruchtbaar in de stopweek. Ze zit in de stopweek, dus ze zal je niet vragen petemoei te worden. (y)
Dit hoort in het piltopic trouwens. |
mijn vriendin......haar vriend?
|
Ik neem aan dat je vriendin gewoon de pil slikt? En niet echt is gestopt, maar in de stopweek zit?
Als je op zaterdag je laatste pil in neemt, dan word je zo rond dinsdag ongesteld, en moet je op zondag weer je nieuwe pil innemen van de volgende strip. Als je vriendin dit allemaal netjes op tijd doet, dan is er geen kans om zwanger te worden in je stopweek (behalve die 0.1% kans die er altijd is). Je pil werkt namelijk gewoon door. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Is dit toevallig Tofke_H? |
Citaat:
En zelfs als ze helemaal gestopt is, dan telt deze week nog als stopweek en is deze week dus ook nog veilig. |
Citaat:
Voortaan gewoon in het piltopic zetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |