Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Speeltjes.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=76433)

ZHAzha 02-05-2002 11:57

Speeltjes..

hebben jullie welleens speeltjes gebruikt bij de sex?
bijv. handboeien????

Lijkt me wel een kik.. alsie met je bezig is.. maar je kan nix doen omdat je vast zit :D
maar zelf nog nooit gebruikt..

youriw 02-05-2002 12:01

hmmm, wel vastgebonden, maar dan met een sjaal, geen handboeien

en reken je dildo's ook tot speeltjes? dan wel ja.

ZHAzha 02-05-2002 12:07

Citaat:

youriw schreef:
hmmm, wel vastgebonden, maar dan met een sjaal, geen handboeien

en reken je dildo's ook tot speeltjes? dan wel ja.

ja..

Ik ga zaterdag nr amsterdam met me vriend :) messchien slaan we wel wat in

Dusjcrib 02-05-2002 12:10

neej.. nog nooit gedaan

wel van plan

Dark Angel 02-05-2002 13:49

Ah, dit vraag ik me nog steeds af...

Heren, als je een nieuwe vriendin hebt, en je komt er op een gegeven moment achter dat ze in het bezit is van het een-en-ander aan sexspeeltjes, vind je dat dan leuk of juist niet? En waarom (niet)?

youriw 02-05-2002 13:59

absoluut leuk, het betekent dat de dame in kwestie lekker in haar vel zit wat dat betreft, en ze weet hoe ze zichzelf sexueel moet verzorgen, ze geniet van zichzelf! (y)

Rosalin_18 02-05-2002 14:30

Ik was laatst met mijn vriend in een sexshop en toen heb ik een opeetbare string gekocht, is erruuug leuk, en ik heb een klein vivratoortje thuis liggen

Seilenna 02-05-2002 14:45

hmmm....vibratortje lijkt me ook wel wat..maar ik durf dat dus echt niet te kopen, laat staan bestellen! Hoe doen jullie dat dan...gewoon naar de sexshop?:eek:

Dark Angel 02-05-2002 14:54

In Londen zit een sexshop voor vrouwen - Shh! geheten. Schoon, licht, en er mogen geen mannen alleen in, alleen als ze samen met een vrouw zijn. Hele leuke sfeer daar.

Verder kun je bestellen over het internet - bij aardig wat plaatsen kan dat met bankoverschrijving of acceptgiro.

ZHAzha 02-05-2002 14:58

Citaat:

Seilenna schreef:
hmmm....vibratortje lijkt me ook wel wat..maar ik durf dat dus echt niet te kopen, laat staan bestellen! Hoe doen jullie dat dan...gewoon naar de sexshop?:eek:

haha.. JAH JOH boeien toch????? gewoon in amsterdam ofzow.. of een plaats waar je toch never komt.. schijt aan..

Dark Angel 02-05-2002 15:01

Nou helemaal voor meiden kan ik het me levendig voorstellen dat je niet zomaar zo'n vunzig zaakje binnenloopt... Daarom draait Shh! zo goed - 't is een zaak voor vrouwen, met vrouwelijk personeel.
Geen geile mannetjes die zich achter een gordijntje zitten te rukken ofzo.

Maarja, bestellen over het internet is, zoals ik zei, helemaal niet zo'n toer.

Dusjcrib 02-05-2002 15:13

Citaat:

Dark Angel schreef:
In Londen zit een sexshop voor vrouwen - Shh! geheten. Schoon, licht, en er mogen geen mannen alleen in, alleen als ze samen met een vrouw zijn. Hele leuke sfeer daar.

Verder kun je bestellen over het internet - bij aardig wat plaatsen kan dat met bankoverschrijving of acceptgiro.

Maar komt dr dan niet zo'n gast ut bezorgen die weet wat dr in zit?

Dark Angel 02-05-2002 15:30

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Maar komt dr dan niet zo'n gast ut bezorgen die weet wat dr in zit?
't gaat met de post mee, in een blanco doos. Bij sommige zaken kan je ook nog kiezen welk niets-zeggend afzender-adres je er op wilt. (Thing and Thing Computer Supplies, of wat dan ook)

Dusjcrib 02-05-2002 15:34

Citaat:

Dark Angel schreef:

't gaat met de post mee, in een blanco doos. Bij sommige zaken kan je ook nog kiezen welk niets-zeggend afzender-adres je er op wilt. (Thing and Thing Computer Supplies, of wat dan ook)

oeh.. okeej.. weet ik dat owk weer, thanx!!

youriw 02-05-2002 15:46

en zoek anders eerst op internet iets leuks uit en laatje vriendje het halen?

Dusjcrib 02-05-2002 15:47

whaha.. dies nog een veel grotere schijtbak dan ik!!

youriw 02-05-2002 15:53

en amsterdam, daar kan je toch zo anoniem zijn als je maar wilt? tjee, ik ga nog wel eens zelf hier naar een winkel om wat leuks, een verrassend speeltje uit te zoeken, of ik dan iemand zie maakt me niet uit, diegene is daar om dezelfde reden, en ik kan alleen maar denken aan de reactie van mijn vriendin als ik thuiskom :D

ZHAzha 02-05-2002 15:55

Citaat:

youriw schreef:
en amsterdam, daar kan je toch zo anoniem zijn als je maar wilt? tjee, ik ga nog wel eens zelf hier naar een winkel om wat leuks, een verrassend speeltje uit te zoeken, of ik dan iemand zie maakt me niet uit, diegene is daar om dezelfde reden, en ik kan alleen maar denken aan de reactie van mijn vriendin als ik thuiskom :D
DAAROM :p
maar wij hebben hiero in dat gat geen sex shops :(

maar aangezien ik zaterdag naar amsterdam ga,
messchien vinden mijn vriend en ik wel iets heel leuks voor ons 2e :cool:

Seilenna 02-05-2002 15:57

Citaat:

Dark Angel schreef:
Nou helemaal voor meiden kan ik het me levendig voorstellen dat je niet zomaar zo'n vunzig zaakje binnenloopt... Daarom draait Shh! zo goed - 't is een zaak voor vrouwen, met vrouwelijk personeel.
Geen geile mannetjes die zich achter een gordijntje zitten te rukken ofzo.

Maarja, bestellen over het internet is, zoals ik zei, helemaal niet zo'n toer.

jaja..das toch wat makkelijker...Shh! klinkt wel aantrekkelijk maarja..om nou helemaal naar londen af te reizen voor een vibrator? neh...dat gaat wat ver haha.

youriw 02-05-2002 15:57

Citaat:

ZHAzha schreef:
messchien vinden mijn vriend en ik wel iets heel leuks voor ons 2e :cool:
hmmm, waar denk je aan?

ZHAzha 02-05-2002 16:02

Citaat:

youriw schreef:

hmmm, waar denk je aan?

es kijken.. ik heb eigenlijk niet echt veel verstand van speeltjes enzo...DUS Wel zullen zien... zaterdag in amsterdam :)
messchien toch die handboeien :p

youriw 02-05-2002 16:08

stoer, laat het ons even weten!

ZHAzha 02-05-2002 17:02

Citaat:

youriw schreef:
stoer, laat het ons even weten!
;) key

Iotje 03-05-2002 09:34

Nog niet.....:D

)Vampje( 03-05-2002 11:08

Dildo, vibo, handboeien, blinddoek, kaarsvet, massage-olie, zweepje...

youriw 03-05-2002 11:19

Citaat:

Vampiria schreef:
Dildo, vibo, handboeien, blinddoek, kaarsvet, massage-olie, zweepje...
dat is allemaal tegelijk te gebruiken ... oeh!

! am mE 03-05-2002 11:40

Ehm.. handboeien is het enige geloof ik. O ja, en van die dobbelstenen met op de ene: lick, suck, kiss, massage enzo, en op de ander: neck, ear, ?, nippels en weet ik veel wat. Kunnen leuke combinaties uitkomen :D

chanel 03-05-2002 17:57

we hebben dobbelsteentjes... handboeien en een paar stevige sokken:p haha, en de rest komt nog wel.. misschien :)

Chanel

Freyja 03-05-2002 22:46

Euh, neej... En ik wil het ook niet, tenminste, ik wil niet vastgebonden worden... Blinddoeken is denk ik wel lachen, of slagroom... maar ik lust geen slagroom, damn! :D:D

Winner 04-05-2002 09:34

Citaat:

chanel schreef:
paar stevige sokken:p :)

Naieve vraag misschien, maar wat moet je met sokken???:confused:

chanel 04-05-2002 13:03

Citaat:

Winner schreef:

Naieve vraag misschien, maar wat moet je met sokken???:confused:

haha, t klinkt wel een beetje vaag hè.. nou voor de duidelijkheid, het zijn van die hele lange sokker.. je kan iemand er mee blinddoeken of armen/benen mee vast maken aan het bed :)

ZHAzha 04-05-2002 13:17

Citaat:

ZHAzha schreef:

;) key

-wij hebben een soort vingerverf gekocht :) met smaakjes :) dus je hele lichaam beschilderen en dan aflikken
-masage gel...
- eet bare lingerie

TOTAAL niet eng om er binnen te stappen.. volgende x gaan we weer.. we hadden dit x niet veel tijd :)

youriw 05-05-2002 09:16

Citaat:

ZHAzha schreef:
-wij hebben een soort vingerverf gekocht :) met smaakjes :) dus je hele lichaam beschilderen en dan aflikken
-masage gel...
- eet bare lingerie

TOTAAL niet eng om er binnen te stappen.. volgende x gaan we weer.. we hadden dit x niet veel tijd :)

ok, het begin is er ... maar je hebt er nu even rond kunnen kijken dus volgende keer kan jer gerichter shoppen! nog ideetjes opgedaan?

ZHAzha 05-05-2002 09:20

Citaat:

youriw schreef:

ok, het begin is er ... maar je hebt er nu even rond kunnen kijken dus volgende keer kan jer gerichter shoppen! nog ideetjes opgedaan?

er zijn wel veel grappige dingetjes.. voor de man van die neppe kutten.. en ringen om de penis.. en ZOVEEL verschillende dildo's enzo..

we waren ook niet naar amsterdam gegaan maar in arnhem.. dus in a'dam zou er veel meer zijn :) iets voor de volgende x..

MAAR het zou onzin zijn als iemand zo'n winkel niet indurft.. komen normale mensen
mij boeide het me totaal niet :) ik vond het wel grappig

youriw 05-05-2002 09:59

Citaat:

ZHAzha schreef:
er zijn wel veel grappige dingetjes.. voor de man van die neppe kutten.. en ringen om de penis.. en ZOVEEL verschillende dildo's enzo..

we waren ook niet naar amsterdam gegaan maar in arnhem.. dus in a'dam zou er veel meer zijn :) iets voor de volgende x..

die nepkutten, het lijkt me dus totaal niets ... maar dildo's in alle soorten en maten!

en vergis je niet, amsterdam hoeft helemaal niet het walhalla te zijn hoor, vaker zijn in de kleinere dorpjes de grootste sexshops en komen mensen uit de hele regio. nou is arnhem geen klein dorpje, maar er hoeft in amsterdam niet iets groters te zitten, stel je er niet te veel van voor

ZHAzha 05-05-2002 10:11

Citaat:

youriw schreef:

die nepkutten, het lijkt me dus totaal niets ... maar dildo's in alle soorten en maten!

en vergis je niet, amsterdam hoeft helemaal niet het walhalla te zijn hoor, vaker zijn in de kleinere dorpjes de grootste sexshops en komen mensen uit de hele regio. nou is arnhem geen klein dorpje, maar er hoeft in amsterdam niet iets groters te zitten, stel je er niet te veel van voor

in arnhem hebben we er maar 1 gevonden...

)Vampje( 05-05-2002 16:37

Citaat:

youriw schreef:

dat is allemaal tegelijk te gebruiken ... oeh!

Ja, echt geil!!

youriw 05-05-2002 16:44

Citaat:

Vampiria schreef:
Ja, echt geil!!
vertel eens, laat de rest eens meegenieten :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.