![]() |
Gebroken
Gebroken
Kil licht valt door het raam gebroken door de luxaflex gezicht als ivoor wit en blinkend Koud ligt haar dode lichaam gebroken door hem haar lippen geopend in een stille schreeuw Haar blik op oneindig gebroken en starend haar witte perfectie rauw onderbroken door rood bloed Om haar heen blikkerende scherven gebroken toen ze viel haar blanke lichaam gevouwen in een vreemde vorm Haar ranke nek gestrekt, gebroken door de val haar gitzwarte haar gewaaierd over de grond. Perfecte stilte in het koude ochtendlicht haar perfecte lichaam gebroken Langzaam ebt de stilte weg hij rent weg van haar met in zijn hoofd het eeuwige beeld van haar - gebroken. -- Geinspireerd door het gedicht van jeffsen_88, als ik het zo goed typ. Wat vinden jullie ervan? |
Vind hem beter dan die van jeffsen_88 :o . Al spreekt het onderwerp me nog steeds niet zo aan, toch vind ik je beschrijving beter doordat je door het geven van de juiste details een helder beeld weet te scheppen waar toch een bepaalde sfeer aan hangt. Het enige minpuntje is dat je wel vrij lang doorgaat, waardoor het een beetje saai kan worden.
|
Citaat:
Maar sindswaneer is dichten voor de lol (zoals hier op het forum) een competitie strijd geworden ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
spijt me :o |
Citaat:
Maar wat vind je van dit gedicht? :) |
Oh, elk gedicht is zo-ie-zo mooi op z'n eigen manier, dat geloof ik heilig.
Maar dit gedicht vind ik persoonlijk iets te lang. ondanks de duidelijke verwoording en de details kan ik m'n gedachten er niet bij houden :) de strofe zijn mooi ingedeeld aleen vind ik het einde niet veel (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |