![]() |
Voetbalvrouwen
iemand toevallig het nieuwe programma voetbal vrouwen gezien?
De vrouw van Ronald Koeman (bartina koeman) deed haar verhaal. Maar ik snap niet wat zo een mooie vrouw als Angela kluivert bij die patrick zoekt! angela kluivert foto's Ze kwam trouwens wel heel erg aardig over op tv. Volgende week een interview met sylvie meis, die ziet er trouwens ook wel aardig uit. :eek: Denk dat ik ook maar eens aan het voetballen ga :D |
Ik heb het niet gezien, wel reclame ervan. Ik ga het ook maar niet kijken denk ik. Ik hou niet van voetbal, Nada van Nie is een niet nader te omschrijven dom iemand...
|
Citaat:
|
ja dat klopt heb ook wel eens het programma mode politie gezien van haar dat is ook zo ontzettend stom programma!
|
Ze had wel een mooie auto :) jah.
Maarja zouden jullie voor geld bij zo een moordenaar gaan zitten? |
Die Nada van Nie en Sylvie Meis hebben volgens mij het IQ van een zoetwaterslak. Maar das hoe t op mij overkomt dan.
|
hmm... ja ik zal het zien wat ik van die sylvie moet denken.
http://home.zonnet.nl/sexysylvie/images/sylvie_02.jpg al heeft ze wel een aangebrand hoofd. |
Ik zag gister een klein stukje, en heb toen weer verder gezapt..
Met welke voetballer is Sylvie Meis getrouwd? |
rafael v/d/ vaart van ajax
http://www.rafaelvdvaart.nl/fotoalbu..._rafaelvs6.jpg |
|
Nederlands elftal owja was ik vergeten...
*het is een zegen om te vergeten* |
Ik vind Sylvie een beetje een starfucker, maarja, ze zal wel aardig zijn. Ik heb het gister ook gezien, uit puur tijdverdrijf, maar het was best leuk hoor. Patrick & Angela hebben wel supperschattige zoontjes!
|
gadverdamme die silvie meis (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sylvie meis is trouwens lelijk,ik snap niet wat iedereen zo knap aan haar vind....Heb je babetrap weleens gezien???wat een drama!
|
Citaat:
ik heb t niet gezien, wilde t eigenlijk wel zien. Sylvie is idd een beetje nep, naar mijn mening. als Rafael geen voetballer was geweest, had ze hem hoogstwaarschijnlijk niet eens zien staan. de rest moet ik nog maar kijken. wie zitten er volgende keer in? |
Ik vond het wel een grappig programma (y)
|
toen er een aankondiging van gedaan werd, deed die presentatrice alsof ze die vrouwen zwaar onder de loep ging nemen, en laten zien dat die vrouwen ook echt wel een zwaar leven hadden, en niet alleen op de pc hoofdstraat rondhuppelden. en wat doet ze? juist!
|
Sylvie Meis is niet getrouwd hoor :o
|
Citaat:
|
Sorry, maar die Angela Kluivert kijkt wel héél erg dom. Wel mooi meisje overigens.
Sylvie Meis vind ik de grootste greppeldel van heel Nederland (op hamsterbek Nada na dan..). Wat een ontieglijk dom en uitstralingsloos wicht is dat!! Past wel goed bij die eend van een v/d Vaart. Bartina Koeman kwam heel erg vriendelijk over in het programma, heel leuke vrouw, niet zo gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind haar overigens wél erg knap. Of ze ook inhoud heeft dat weet ik niet. Ik zie d'r eigenlijk zelden op tv ofzo. |
De vrouw van koeman leek mij ook heel aardig.
Ze hadden laatst zelfs een schandaal http://krant.telegraaf.nl/krant/arch...h.bartina.html echt erg die roddelpers! |
Citaat:
Ze zijn niet getrouwd. Ze zijn nu een jaar (misschien iets langer) bij elkaar joh. |
ik weet nou niet wat ze met die programma willen bereiken. Willen ze laten zien dat voetbalvrouwen niet dom zijn en alleen maar geld uitgeven nou dat mislukt dan heel erg! Want met vragen als: "stof je dit nou ook af" krijg je die vooroordelen echt niet weg.
xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |