![]() |
Met welk nummer wil je ABSOLUUT NIET wakker worden?
K werd vanmorgen wakker met een zeer irritant nummer, dat op de radio was.
Titel: "Blue" (ofzoiets: I'm blue yabadiyabada....") Gevolg: Klein ochtendhumeur.... :mad: |
als ik dat ga verzinnen heb ik hem de hele dag in m'n hoofd, dus doe maar niet :)
|
Citaat:
Um, ik wil niet graag wakker worden met hiphop, trance, of andere Top40-shit. |
Can't get you out of my head van huppeldepupje Minogue. Dan heb ik de neiging die radio het raam uit te smijten. :o
|
Met stip op 1: Frans Bauer http://smile.smilies.nl/450.gif
|
Boeit me niet zo... ik ben meestal zo duf dat ik dat nummer dan amper hoor :p
|
Met zo'n rock schreeuw zeik nummer :mad:
|
Ik kwam je tegen, ooooooo enz.
|
ik wil niet wakker gemaakt worden :)
|
Citaat:
|
harcore,black metal,schreeuw tsjappie.. of zo'n neger met dat gezeik over hoe groot zijn lul is hoeveel biatches die kan krijgen en hoeveel goud om zijn nek hij kan verdragen en dat hij 30" chromen velgen heeft onder zijn verlaagde hummer..
:rolleyes: dus ik zet mijn radio gewoon niet aan. |
MET ZO'N SMERIG RHIPHOP NUMMER...
o yeah yeah uh uh!!! iets ander kunnen die lui niej zingen |
kan ik me ook aan ergeren ja, die vreselijk irritante liederen tijdens het ontwaken...
First day of my life, van dat stelletje gothic's kan mijn humeur negatief beïnvloeden. |
Evanescence - my immortal (of hoe je dat ook mag schrijven).
Gelukkig heb ik geen wekkerradio. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In da club e.d.
|
alles van Robbie Williams, Eros Ramazotti, Marco Borsato, Cher of Blof.(n)
|
Citaat:
|
Frans Bauer - Heb je even voor mij (n):|
|
JODIE BERNAL :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bust - Year 3000 (n)
Of dat verschrikkelijke liedje van Westlife... ehm... Uptown Girl :s Die 2 blijven echt de hele dag in je kop zitten :( |
laat me nou slapen :(
|
Ik wil absoluut niet wakker worden met een of ander R&B nummer en geen hip-hop, dit vanwege mijn aversie tegen deze muziek-soorten.
Daarnaast wordt ik liever niet gewekt door zo'n nummer dat de hele dag in m'n hoofd blijft zweven, bijvoorbeeld We All Stand Together, met die kikkers, daar had ik gisteren last van, toen deze uiteindelijk rond 15.00 uur weg was kwam de volgende, die bleef minder lang hangen (gelukkig) |
Liedjes die de rest van de dag in je hoofd blijven spoken <_<
Gelukkig heb ik geen wekkerradio (naja, heb wel, gebruik 'm nooit --> wordt er nooit wakker van) |
---> Muziek
|
Dat hele oude nummer 'Lemon Tree'.
Vre-se-lijk, heb er de afgelopen zondag de hele dag mee rondgelopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik 's ochtends een nummer hoor heb ik het de hele dag in m'n hoofd zitten, dus liever geen één nummer 's ochtends als ik wakker word.
|
heb je even voor mij
|
Citaat:
|
gelukkig nog nooit meegemaakt maar mijn dag zou verneukt zijn als de eerste muziek die ik zou horen van die kankerband lagwagon is
ik moet er niet aan denken (n) |
enge schreeuw(metal)liedjes
|
scissor sisters
|
Citaat:
|
ik wil wel wakker worden als leno een rondje met haar mondje draait.... :o
|
Citaat:
moet je vooral proberen zal vast goed gaan zijn voor je gezondheid :rolleyes: |
Citaat:
|
Kim Lian! http://smile.smilies.nl/670.gif
|
Citaat:
|
Ik wil met geen enkel nr wakker gemaakt worden. Heb liever een standaard wekker geluid.
|
Alle begintunes van k3, net zoals in de mediamarkt net (n)
|
ey ik zou niet graag (nog een keer) wakker willen worden met het nummer van jamillia of so met superstar niet dat het geen leuk nummer is maar je hoort het TE vaak net als vanmorgen en gistermorgen en eergistermorge en die dagen daar voor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alles van Do of Dido of die shit (n)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |