![]() |
otazu.
vind je otazu mooie kettingen hebben?
ik heb net een nieuwe ketting gekocht. en ik vind het zulke mooie kettingen. maar de prijzen :( toch is het wel een goeie prijs-kwaliteit verhouding, vind ik. eens/oneens? |
Zo bijzonder zijn ze niet.
Zeker niet voor dat geld. Enfin geef de helft van dat bedrag aan mij en je ketting wordt 3 keer zo mooi. |
Ja, maar dan zit er geen labeltje aan van Otazu....begrijp dat dan toch
|
Je stapt in de Bijenkorf en meteen een Otazu invasie
Maar ik vind ze niet echt bijzonder. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel hipper ;) |
Ik heb er een ketting van en eigenlijk vind ik hem helemaal niet mooi. Maarja, om ouders te plezieren doe k em wel om bij bijzondere gelegenheden.
|
ik vind dat otazu heeeeel erg lelijke, maar ook heel erg mooie sieraden heeft. prijs/kwaliteit verhouding vind ik niet helemaal correct eigenlijk
|
Ik vind het mooi ja, maar dit topic is achterhaald.
|
Mooi, alleen te duur. Ik neem daarom genoegen met een goedkopere nepperd :bloos:
|
wel leuk, meer niet.
|
Citaat:
Ik vind ze wel mooi maar niet speciaal die Otazu kettingen, ik heb er zelf nog geen, ben ook niet van plan er eentje aan te schaffen. Of ik moet een mooie in de kleuren helblauw en geel tegen komen, maar die heb ik nog niet gezien. |
Is erg mooi :)
|
Citaat:
|
Ik heb een rose otazu collier gekregen van m'n tante, ik vind het eigenlijk leuk om te dragen bij een gelegenheid wat niet zo sjiek is; bijvoorbeeld gewoon naar school oid.. mijn vader vindt dat alleen niet zo leuk als ik dat doe :o Hij is van mening dat ik zoiets moet bewaren voor speciale gelegenheden oid maar daar heb ik geen zin in.. Heb ook nog een bijpassende armband maar die draag ik niet zoveel > hou niet zo van armbanden, vind ik erg lastig.
|
Ik had gehoord van een vriendinnetje dat die steentjes juist heel snel losgaan. Ik vind het voor die prijzen niet mooi genoeg. Dan koop ik wel een mooie nepperd of ik maak er zelf één.
|
Citaat:
Echt van alles, netjes/chique maar ook alto verantwoorde dingen :) |
Ik vind ze fantastisch, idd een beetje prijzig. Echt iets om cadeau te krijgen dus :p
|
Ik vind dat er wel mooie sieraden tussen zitten, maar over het algemeen te opvallend (voor mij) om normaal te dragen.
|
nou, ik vind het dus echt helemaal geweldig van die grote glimmerds...
ik hou dr echt van, en geniet echt als ik in de bijenkorf loop, al hebben ze daar niet het allergrootste en mooiste maar ik vind het heerlijkjes dus |
Ik vond hem 3 jaar geleden veel leuker.
Mijn moeder heeft een ketting van toen. http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg Zelf maken is wel moeilijk en ook duuuur! Ik wou een keer een camp ketting voor een soultrain 60's feestje en ik dacht ik maak hem zelf, lekker goedkoop! 40 euro aan kralen! (n) Oja dit is hem, één keer om gehad. :| http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
Weetje wat echt iets voor mij zou zijn? Ik vertel het wel even
Ik weet dan dat ik naar een feestje moet met zo'n thema en dan heb ik daar natuurlijk heel erg zin in, ga ik net zoals jij met allerlei kralen bezig (best wel prijzig), en doordat ik al a-creatief ben, ben ik natuurlijk heel trots als het eindelijk af is. (y) Maargoed, (nu komt het) ik weet zeker dat ik zo'n armband dan zou vergeten om om te doen :rolleyes: Tot zover |
Citaat:
Ja kralen zijn enorm duur, maar ja dan heb je wel wat orgineels |
het ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je je ketting om hebt.
ik heb mijn 'oude' otazu heel vaak om. en daarom heeft ie zn geld allang opgeleverd. natuurlijk kan je crea je eigen ketting maken. moet je zin in hebben. en de inspiratie. ik kan het alleen met van die lullige kraaltjes. staat niet mooi bij mn galajurk van morgen. ik moest dus wel. :o |
Citaat:
|
ik vind ze echt héel lelijk, en ik snap ook niet waarom iedereen er zo lyrisch over is :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet geweldig, al die kleurtjes enzo (n) en vaak van die grote stenen, voor dat geld koop ik liever een mooie (wit)gouden of zilveren simpelere ketting.
|
pssst, op de kermis zijn ze goedkoper
|
kwaliteit is best vaak (n) ... zitten wel mooie stukken tussen maar iedere kunstenaar heeft zo zn goede dagen hè :o
|
Citaat:
|
In een van de stenen in mijn otazu-armband zit nu een deuk :( Waarschijnlijk mijn hand gestoten ofzo, er is echt een stukje afgebroken :mad:
|
Citaat:
|
Ik vindt t wel mooi, maar meestal een beetje overdreven. Ik zou t zelf nooit dragen, maar ken wel mensen bij wie t mooi staat.
|
Lelijk! (n)
|
Otazu heeft echt mooie dingen, ja (Y). Heb zelf ook een ketting, die ik natuurlijk op dag 1 op een stenen vloer liet flikkeren waardoor de stenen bijna allemaal kapot waren :o. Gelukkig is ie (gratis!!) gerepareerd.
|
otazu heeft best mooie dingen, maar ook veel lelijk spul wat me echt niet aanspreekt. daarbij heb ik toch nooit geld voor dure sierraden.
|
Citaat:
Een deel van de collectie is zeker het bekijken waard, vooral als het om de hals van een mooie dame zit! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |