Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Hoe was jouw wintersport? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=764630)

Surjirro 03-03-2004 15:43

Hoe was jou wintersport?

Hier in het Midden van Nederland zit de vakantie er al weer een paar dagen op. Ben je afgelopen week nog op wintersport geweest? En zo ja, hoe was het?

Ik ben in St Johann, Oostenrijk geweest en het was weer als van ouds harstikke gezellig. Toch nog 2 dagen zon en vooral veel sneeuw!

Saimun 03-03-2004 15:48

Ben afgelopen week in Nauders geweest in Tirol in Oostenrijk :)
Was de eerste keer dat we er waren en vond de sfeer daar geweldig! Snowboarden kan je daar ook mooi, maar er zijn niet echt 'gewaagde' off-pist stukjes. dat was wel jammer.

volgend jaar willen mijn ouders ergens anders heen, want ze willen wandelen tijdens de vakantie en dit kon niet zo goed in Nauders.. dus ik baal, want ik had leuke mensen ontmoet :)

miro 03-03-2004 17:15

Ik was dit jaar in Grindelwald, berner oberland, Zwitserland. Was ontzettend gaaf (net zoals voorheengaande jaren) Tochten gemaakt, lekker weer gehad (2 dagen sneeuw) vriend voor de eerste keer met met onze wintersport mee. Dit jaar winterbandjes onder de auto, scheelde toch een hoop :p

Geweldig dus.

da leentjuh 03-03-2004 20:30

Ben naar Soelden in Tirol geweest (eigenlijk naar Langenfeld, maar heb geskied in Soelden) Was heel leuk, alleen paar dagen sneeuw waardoor je niks zag. Heb voor 't eerst van mn leven een zwarte piste gedaan .:D *Trots is*
Apresskien was ook heel leuk, wel jammer dat 't maar twee keer kon.. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk in Soelden zelf zitten, kan t wel vaker (y)

Luego 03-03-2004 21:37

Was in Rokytnice nad Jizerou, Tsjechie.
Heerlijk geskied, 2 dagen zon gehad maar steeds verse sneeuw is ook wel lekker.

Balance 03-03-2004 22:09

Ik ben een paar weken terug al geweest (met school) en het was echt helemaal geweldig!
Heb voor het allereerst geskied en het lukte meteen goed. Nou ja, de eerste dag was nogal klungelig, maar ik ben uit eindelijk de blauwe en rode piste afgeweest, dus dat vond ik heel wat van mezelf :D

waaromniet? 10-03-2004 20:30

Nu een paar dagen terug uit San Cristina (Italie, Val Gardena), en heb me goed vermaakt. Veel sneeuw gevallen voor we aankwamen, en de hele week zon (op de zaterdagen van aankomst en vertrek na). Een hoop mooie tochten door de dolomieten gemaakt, en het eten is een verademing in vergelijking met de self service tenten van Frankrijk. Wel jammer dat alles vrij slecht op elkaar aansluit daar :/

dummeltje 11-03-2004 16:23

Ben naar Oostenrijk geweest, in de buurt van Kaprun, redelijk weer vooral lekker aan t einde van de week, eerste 2 dagen heerlijk gesnowboard, alleen aan t einde van de 2de dag gevallen, knieband verrekt, en kon de rest van de week niet meer boarden, maar heb toch een lekkere week gehad!

lct 11-03-2004 16:36

Ben dit jaar voor de 6de keer naar Polen geweest.. Naar Zakopane.. Er was volop sneeuw!! En natuurlijk heel gezellig zoals gewoonlijk..
Ga volgendjaar hopelijk weer mee :)

Envy 11-03-2004 20:26

Ben naar Frankrijk, Val Morel geweest, voor de 4e keer. Maar dat was ook wel de laatste keer.. was wel heel leuk, maar na 4x skien werd het een beetje makkelijk. Wel leuk skigebied :).

Mr.Oizo 11-03-2004 21:31

Goed, ik ben niet gegaan (y) :p

Luna 12-03-2004 18:19

Geweldig. :) Het was supermooi weer, en er lag heel veel sneeuw. Lekker bruin geworden en tot rust gekomen.

zzzoefff!!! 13-03-2004 15:48

Ik ben dit jaar 2 weken in Saalbach geweest en 1 week in Valthorens..!! Twas super! In Saalbach was het niet zo zonnig, maar dat heb ik in Valthorens ruim weer in gehaald! De sneeuw was trouwens alle 3 de weken heel goed :)

snoopy 14-03-2004 10:09

Ik ben niet afgelopen week op wintersport geweest, maar eind januari. Mag dat ook? ;)
Het was supergezellig. Ik was tot nu toe alleen nog maar met m'n ouders/ m'n moeder op wintersport geweest, en 1 keer met m'n ex-vriend. Dit jaar ging ik voor het eerst met een groep vrienden. En tis me erg bevallen :)

Alistar 22-03-2004 14:41

Ach ja, what can I say?......GEWELDIG!! As always:D
Was onwijs leuk, paar dagen wel slecht weer helaas, maar daardoor wel relxte sneeuw....helaas niet ubergekleurd, in tgenstelling tot n vriendin van mij..........die was neger toen ze terugkwam:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.