![]() |
[GEZ]Bands uit Nuenen, Gerwen en Nederwetten
Hallo!
Ik zoek bands die willen optreden op vrijdagavond 16 april. Je moet wel een Nuenense, Gerwense of Nederwettense band zijn. Er is plaats voor 5 tot 6 bands. Speeltijd maximaal 30 min. Reiskostenvergoeding (voor zover dat nodig mocht zijn) Bands moeten zelf hun instrumenten meenemen. Maar voor een drumstel kan gezorgd worden. Apparatuur zoals versterkers zijn aanwezig. Bands krijgen consumptiebonnen voor die avond. Lokatie: het Klooster in Nuenen c.a. Tijdstip: van 20.00-01.00u als je alleen wil komen kijken mag dat natuurlijk ook! Als je wil komen optreden laat het me dan even weten! mail to everybodylovesleo@hotmail.com |
Citaat:
zal daar even deze link doorgeven |
dat waren wij dus, maar we spelen er al
|
misschien handig als je duidelijk maakt om welke genres t moet gaan
|
heeey marloeske hier ;)
Ik kom kijken. En ik kan voorstellen om mee te doen ja... Wanneer moet je het weten? |
Citaat:
|
Wij zijn trouwens een nuenen/eindhoven combi, mag dat ook? :p
|
waarom moeten ze per se daar vandaan komen?
|
Citaat:
ofzo |
Citaat:
ALLE GENRES ZIJN WELKOM! |
ik zal eens vragen of de geweldige band 'goed fout' uit Nederwetten niet eens een showtje weg wilt geven (y)
|
hoe meer mensen hoe beter
|
waarom alleen neunen enzo? als je ehv erbij pakt heb je keuze! :P
Dan weet ik ook nog wel een band van vrienden van me die nix vragen en toch wel kunnen spelen enzo ( vielleicht MM ofzo ook) |
Citaat:
maar helaas zijn dit de regels...het is puur bedoelt om jongeren uit nuenen en omstreken (dus niet ehv) te trekken en Statement! (jongerenwerk van Nuenen c.a.) naamsbekendheid te geven...en ja eindhoven heeft daar helaas niets mee te maken. |
Citaat:
|
heb je het al gevraagd?
|
Citaat:
|
ik kan wel doen alsof we uit nuenen komen?
|
Citaat:
|
less than zero :cool:
|
Onze bassist komt uit Nuenen.
Maar we zijn de meest luie band op aarde, dus we repeteren nooit. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben trouwens nog steeds je groupie... Zit er niet mee hor |
jah ik kom uit nuenen..en we repeteren kei vaak
in ons hoofd |
Citaat:
en reflushed: jullie zijn welkom hoor :p |
en de dansshow van jou
|
Citaat:
|
en als we geluk hebben komt 69 charger ook nog even langs HOE VET IS DAT?!?!?! :D
|
Citaat:
ik had me al helemaal voorgenomen om echte fan te worden maar helaas... Misschien een ideetje om nummers te gaan repeteren voor 16 april!.... |
de bands kunnen zich nog tot 1 april 2004 inschrijven
|
en wij moeten de poster de dag daarna klaar hebben, hehe
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |