Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Naar het zwembad met je vriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=76467)

Oen 02-05-2002 12:13

Naar het zwembad met je vriendin

Waarschijnlijk ga ik zaterdag met mijn vriendin naar het zwembad, maar om eerlijk te zijn heb ik niet erg veel controlle over mijn penis. En helemaal als zij in de buurt is, wilt hij nogal eens de ruimte in. Heeft er iemand tips?? Ik heb het er met haar al over gehad en heb gezegt dat we soms dan maar wat langer in het water moeten blijven zitten, en om nou steeds het ene bad uit te rennen en het dompel bad in te springen lijkt me niet erg practisch en lekker.

youriw 02-05-2002 12:20

oei ... draag ruime shorts en probeer aan dat ene bejaarde mens te denken wat er rondzwemt ... anders weet ie het ook niet

saffie 02-05-2002 12:22

haha tis zonde!!
hja of een ordinaire ballenknijper onder je ruime zwembroek.. die kan het dan al een beetje uuh... tegenhouden :)
maar wie weet vindt je vriendin het juist wel aanstootgevend :cool:

-Meisje- 02-05-2002 12:25

Citaat:

saffie schreef:
haha tis zonde!!
hja of een ordinaire ballenknijper onder je ruime zwembroek.. die kan het dan al een beetje uuh... tegenhouden :)
maar wie weet vindt je vriendin het juist wel aanstootgevend :cool:

Zijn vriendin waarschijnlijk wel maar de andere mensen :eek:

~Dark Voice~ 02-05-2002 12:29

Hahaha, herkent het :D
Maak je maar niet druk hoor, daar ben je aan het eind van de dag ook wel weer vanaf ;)
Ik denk dat ze je daar wel even mee helpt, haha!

Dusjcrib 02-05-2002 12:30

eej.. als je nu zorgt dat je vlak van te voren klaarkomt.. dan is ie toch niej zo snel weer meteen stijf? of wel?

Piccola 02-05-2002 12:38

God, je lijkt m'n vriend wel! :D Die kan um ook geen seconde naar beneden houden als ik in de buurt ben! :D :p ;)
Maareh, zoals ~Dark Voice~ al zei: Ze helpt je wel! :cool:

Oen 02-05-2002 14:06

Ik mocht al heel dicht bij haar in de buurt gaan lopen zo pal achter haar, zal wel vragen of ze het wel opwindend vind, maar dat moet ook wel. Het wordt gegarandeert 10 liter humor, maar het leuke is dat we met haar vriendin en de vriend van die vriendin daar zijn, en als we dan beide zo heel dicht bij tegen onze vriendinnen aanlopen :D
Ik heb het er met haar ook wel weer over, maar dat ze me helpt in de zin van Dusjcrib reply lijkt me sterk want dan zou het voor het eerst in het zwembad zelf gebeuren en dat lijkt me toch niet de ideale plaats.

Oen 02-05-2002 14:07

Citaat:

Piccola schreef:
God, je lijkt m'n vriend wel! :D Die kan um ook geen seconde naar beneden houden als ik in de buurt ben! :D :p ;)
Maareh, zoals ~Dark Voice~ al zei: Ze helpt je wel! :cool:

En daar heb je helemaal gelijk in, behalve als ik in het begin pal op haar lig dan zakt het weleens weg, maar dat is dan maar voor een minuutje ofzo.

Lievelotje 02-05-2002 16:48

Met pasen mun vriendjuh nog helemaal gek gemaakt door in Grandorado gewoon het badpak aan te trekken waar ie mu al eerder in had gezien, ware het niet dat ik er toen nog geen stringbadpak van had gemaakt :eek: Had inderdaad ook wel moeite om het zaakje rustig te houden haha

youriw 02-05-2002 16:51

ehm, je hebt het verknipt en nu zijn je billen vrij? of begrijp ik het verkeerd?

Lievelotje 02-05-2002 16:56

je begrijpt het prima, al is verknipt niet helemaal het juiste woord, want ik heb er een hele middag werk aan gehad om het zo te doen dat het lijkt alsof het nooit een ander badpak is geweest...

youriw 02-05-2002 17:04

zijn er geen 'string'-badpakken te krijgen dan?

Lievelotje 02-05-2002 17:12

moeilijk en zijn dan meestal gelijk ontzettend uitgesneden, terwijl dit badpak eigenluk een heel braaf was, wat ik gekocht had toen ik het in mu kop had gekregen om baantjes te gaan trekken. Voor dus hardstikke braaf en dan achter wel heel erg sportmodel :cool:

Oen 02-05-2002 17:51

Zijn er dan geen badpakken met van die openingen achter, 2 op de billen een op de buik, en een op de rug bijv. Dit lijkt mij wel leuk. Dan is het toch een badpak, maar dan met meerdere openingen. Moet je wel altijd ff opletten met aantrekken, wat in welk gat enzo. :p :D

Lievelotje 02-05-2002 18:19

ik houd meer van de botte verrassing...

*mystery* 02-05-2002 18:21

Citaat:

Oen schreef:
Waarschijnlijk ga ik zaterdag met mijn vriendin naar het zwembad, maar om eerlijk te zijn heb ik niet erg veel controlle over mijn penis. En helemaal als zij in de buurt is, wilt hij nogal eens de ruimte in. Heeft er iemand tips?? Ik heb het er met haar al over gehad en heb gezegt dat we soms dan maar wat langer in het water moeten blijven zitten, en om nou steeds het ene bad uit te rennen en het dompel bad in te springen lijkt me niet erg practisch en lekker.

AGOSSIE!!! WAT SCHATTIG!!! :o :D

youriw 02-05-2002 18:31

Citaat:

Lievelotje schreef:
ik houd meer van de botte verrassing...
er zit geen bot in zijn stijve :D

Lievelotje 02-05-2002 18:33

in de jouwe wel dan?

youriw 02-05-2002 18:36

Citaat:

Lievelotje schreef:
in de jouwe wel dan?
duh, bitsch :D

van mijzelf heb ik het bewijs, hij wordt ook wel eens slap :)

Oen 02-05-2002 18:50

Citaat:

youriw schreef:

duh, bitsch :D

van mijzelf heb ik het bewijs, hij wordt ook wel eens slap :)

weleens ja :D is dat niet praktisch hetzelfde woord voor Zelden :p

youriw 02-05-2002 18:51

Citaat:

Oen schreef:
weleens ja :D is dat niet praktisch hetzelfde woord voor Zelden :p
haha, klopt, ik ben niet echt een steun voor je geloof ik :)

Lievelotje 02-05-2002 18:53

nee, dan zou er beter wel een bot in zitten :D

girl4you 02-05-2002 20:19

haha ik was laatst ook naar het zwembad gewest met m'n vriend en bij hem stond ie ook bijna de hele tijd omhoog hehehehe :D ,,maar hij had een ruime zwembroek aan duz je kon het niet echt zien en we zate toch meest van de tijd in het zwembad en als we ergens anders heen liepe dan gewoon doen alsof er nix aan de hand is ..of je moet als jullie naar een ander stuk van het zwembad willen haar de hele tijd van achter vast blijve houde en zo blijve lope heheh :):D;) .. ik vond het wel leuk toen ie dat de hele tijd had haha en onze vrienden zeide der nix van ..boeie alsof die dat nooit hebben :D;)

Sciza 02-05-2002 20:47

Mijn vriend heeft dat ook vrijwel altijd als ik er ben. En dus ook toen we gingen zwemmen :eek: :D :)

Maar ja, tips... idd wijde shorts aan...

MoHaMeDJaLaL 02-05-2002 21:01

Ik leef helemaal met je mee OEN:D

ALs ik eerlijk moet zijn,had ik dat ook vorige week.
Maar de aanleiding daardoor is dat een aardige meisje naast me kwam zwemmen.
En ik dus gelijk weer een tentje van maakte.
Tot slotte
Blijf gewoon in de zwembad tot als hij gezakt is.
Er is volgens mij geen betere oplossing voor dit blunder

Met vr Mazzzzzels

PeaCe:D

martine17 02-05-2002 21:03

Gewoon een wijde zwembroek aandoen ja, en net doen of er nix aan de hand is. Wacht maar met echt opgewonden worden tot in de kleedhokjes ;) !

youriw 02-05-2002 21:07

Citaat:

martine17 schreef:
Gewoon een wijde zwembroek aandoen ja, en net doen of er nix aan de hand is. Wacht maar met echt opgewonden worden tot in de kleedhokjes ;) !
precies, hoe meer je er aan denkt, hoe langer het duurt voordat het verdwijnt

Oen 02-05-2002 21:24

Citaat:

youriw schreef:

precies, hoe meer je er aan denkt, hoe langer het duurt voordat het verdwijnt

En dat kan soms echt heel lang duren, ik zie me daar al zitten de hele tijd in het zwembad terwijl zij hem gepeerd hebben om ff op een terrasje wat te gaan drinken, dan ben ik letterlijk en figuurlijk De lul. :D

F0RuM-PuNK 02-05-2002 21:56

-schetst potentiele situatie-

*duwt ding naar beneden*
*blijf!*
*poing springt op*
*duwt ding naar beneden*
*blijffff!*

Ghehehehehe

chanel 03-05-2002 18:03

Citaat:

youriw schreef:
oei ... draag ruime shorts en probeer aan dat ene bejaarde mens te denken wat er rondzwemt ... anders weet ie het ook niet
zou t niet anders kunnen vertellen haha

Chanel

Dark_neptunes 03-05-2002 18:09

da heb j een pro

youriw 03-05-2002 18:12

Citaat:

chanel schreef:
zou t niet anders kunnen vertellen haha

't heeft mij op het strand al wel eens geholpen :D

kirsten 04-05-2002 13:42

Wel eens je in dat (koude) water stapt zou het heeeeel klein moeten worden. (Is toch zo bij mijn vriend, zelfs als ie in bad gaat)

wipneusje 04-05-2002 21:45

tip van mijn vriend
doe een grote zwemshort aan met een onderbroek eronder zo'n ballenknijper en klem m daar onder de rand vast en short erover klaar! :D

youriw 05-05-2002 09:42

Citaat:

kirsten schreef:
Wel eens je in dat (koude) water stapt zou het heeeeel klein moeten worden. (Is toch zo bij mijn vriend, zelfs als ie in bad gaat)
ik heb zwemtraining gehad in een ijskoud buitenbad ... nou, het is zoeken na die tijd hoor!

MissBi@tch 30-05-2002 10:15

hehe mijn vriend heeft m soms ook niet onder controle :D op t zwembad zo erg dat we een kleedhokje induiken (tot 3x toe :D)

M@TRIX 30-05-2002 10:37

Citaat:

MissBi@tch schreef:
hehe mijn vriend heeft m soms ook niet onder controle :D op t zwembad zo erg dat we een kleedhokje induiken (tot 3x toe :D)

huhu JAH
LOL jou schuld:)

Carl Johnson 30-05-2002 10:38

het kan aan mij liggen maar als hij echt stijf is zal een ruime short toch ook NIKS helpen

MissBi@tch 30-05-2002 10:39

Citaat:

M@TRIX schreef:

huhu JAH
LOL jou schuld:)

nietus :o

nare man 30-05-2002 10:47

Ja praten we die pubertalk ff ergens anders uit? :rolleyes:

Carl Johnson 30-05-2002 10:49

Citaat:

nare man schreef:
Ja praten we die pubertalk ff ergens anders uit? :rolleyes:
het begint een gewoonte te worden....

MissBi@tch 30-05-2002 12:20

:p :D ik ben toch een puber godverdomme :mad:

Carl Johnson 30-05-2002 13:54

Citaat:

MissBi@tch schreef:
:p :D ik ben toch een puber godverdomme :mad:
daar heeft hij toch niks over gezegd?

MissBi@tch 30-05-2002 13:58

Citaat:

tja...? schreef:
daar heeft hij toch niks over gezegd?
ik bedoelde eigenlijk omdat hij iets zei over pubertald dak een puber ben (pubers praten pubertalk snappie???)

Carl Johnson 30-05-2002 14:01

Citaat:

MissBi@tch schreef:

ik bedoelde eigenlijk omdat hij iets zei over pubertald dak een puber ben (pubers praten pubertalk snappie???)

ja maar hij heeft dat liever niet hier, maarja chatten vinden mensen ook niet echt leuk dus daar stop ik ook maar mee...

Thutshui 30-05-2002 14:15

*herkenning alom*

Ik ging per ongeluk op m'n rug zwemmen, toen stak d'r dus ook wat boven 't water uit haha, gelukkig zag ik het alleen :)

Verder gewoon lang in 't water blijven en aan andere dingen denken...Dat hielp bij mij ook wel

Nate 30-05-2002 14:43

Als je er toch uitmoet; vouw je armen voor je penis, gekruist dus. Dan lijkt het alsof je het koud hebt, zitten je handen niet op vervelende plaatsjes, en toch zie je 'm niet. Hoop ik, anders doe ik 't altijd verkeerd :p

Psychickje 30-05-2002 15:24

Dit verhaal ken ik dus..en ik, als meisje, vind er eigenlijk helemaal nix ergs aan als dit gebeurt bij men vriend :D

Maarja, kan wel begrijpen dat het voor de jongen een beetje beschamend is..Iets langer in het water blijven zal toch wel moeten helpen denk ik? of je vriendin voor je laten lopen als je het zwembad uitgaat ofzow? Of je huurt zo'n bal in het zwembad en je houdt em voor je :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.