![]() |
tijdsnood
Het duurt twee maanden eer een zaadcel zich volledig vormt. Nu is mijn vraag: iemand die zich elke dag masturbeert, heeft die dan nog genoeg zaadcellen over na een tijd?
|
Het sperma dat je nu levert, is 2 maand geleden beginnen aanmaken, dat van morgen is 2 maand - 1 dag aangemaakt....
Ik denk dat het zo zit dat je als jong baasje vanop een bepaalde dag zaadcellen aanmaakt, en dat je pas na 2 maand een zaadlozing kunt krijgen..... dan zit je altijd met die 'buffer' van 2 maand. Krijg je meerdere zaadlozingen per keer, dan zal je op den duur geen zaadcellen meer hebben tussen de vloeistof die er uit komt.... maar een tijd daarna zitten er weer zaadcellen tussen.... Allez, zo denk ik dat het in elkaar zit. Alfa |
En ik denk dat jij wel gelijk heb..
|
'zich masturberen' is een contaminatie
wie wil je anders masturberen? :nono: |
Citaat:
wat is dan de wetenschappelijke term voor manuele bevrediging bij iemand anders? |
wetenschappelijk?
sinds wanneer is de term masturberen 'wetenschappelijk'? je wil gewoon niet toegeven dat ik gel;ijk heb nana nanana |
Citaat:
Citaat:
|
Dagelijks masturberen is heel gezond hoor. Het is goed voor je humeur en de kans wordt kleiner dat je prostaatkanker krijgt op latere leeftijd (dat laatste geldt alleen voor mannen ;)).
|
nou, bij vrouwen helpt het ook nog tegen menstruatiepijn..
goeie smoes is dat :) |
Citaat:
1 zichzelf seksueel bevredigen juist ja... |
Citaat:
|
Gewoon ff logisch nadenken, dan kan je het antwoord zelf wel verzinnen.
|
Citaat:
|
Ik dacht eigenlijk dat het 2 dágen was :confused:
|
Conclusie, het is dus of
1. masturberen 2. zichzelf seksueel bevredigen een combinatie van die 2 is dus een contaminatie :) Maare, ik dacht dat er altijd wel zaadcellen aanwezig waren. Zo vaak kan je toch niet achter elkaar klaarkomen dat het opraakt ;) |
Een normale Cel deelt zich toch elke half uur? de andere doen er 4 uur over, althans zo stond het in mijn biologie bookies
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |