![]() |
Sweet Valley High
Wat vinden jullie van Sweet Valley High ik vindt het heeeeeel erg leuk!!!!!!!
|
dat is met die zusjes toch?
dat keek ik veel toen ik 13 was.. maar als ik er nu naar kijk.. lach ik mezelf heel hard uit |
sweet valley, sweet valley hiiiigh (8)
Mja vroegah was het wel grappig idd. |
gatver man.
Haim Saban. |
Keek mijn zusje 5 jaar geleden of zo na toen het op Fox Kids kwam, zelf vond ik er nix aan...
|
super leuk. ik volg het sinds 3 dagen en vind het erg leuk. het gaat dan wel nergens over maar dat maakt het juist weer leuk
|
Hehe dat keek ik vroeger altijd, was wel geinig
|
Ik keek altijd liever Saved by the Bell. :D Zach is stoer. En Slater ook. :o
|
Citaat:
|
dat keek ik vroeger ook altijd, gisteren ofzo zag ik het weer en vroeg ik me heel erg af: waarom?
|
Ik kijk het elke dag :o
Omg ik ben zo'n fan! Vind het heerlijk. Zo lekker fout :D Ik keek het vroeger al ja en zag nou ineens dat het weer was dus ik kijk elke middag om half 4 :o |
Jz, keek er vroeger ook naar. Maar eigenlijk meer naar Saved By The Bell. Wat eigenlijk nog 10 keer erger is :o
|
En tussen in ook nog ff Sabrina.
Best wel grappig als je de hele dag geleerd (uche uche) hebt. Juist omdat het zo vreselijk fout is :D |
Citaat:
|
Ik had vroeger de boekjes van Sweet Valley, was ik helemaal verslaafd aan :)
|
Citaat:
|
Hmm, Jessica en Elizabeth Wakefield?
Ja die herinner ik me nog wel. Dat keek ik toen ik in groep 7/8 zat. Wat ben je dan? 10/11 jaar? Ja, heel vermakelijk. Heerlijk decor. Lijkt Sabrina idd wel. Maar goed. Als je je verveelt misschien? |
OMG jaa, dat is soo cool.
Vooral Leila, de rode rijke bitch :cool: |
Ow dat is zo stom, die meisjes komen zo dom over.
|
Oh ik keek het echt elke dag vroeger. :cool: Maar nu vind ik er, gek genoeg, weinig meer aan. ;)
|
Keek het vroeger altijd en dan vooral om de dames :P
|
Sabrina, Sweet Valley High
Zo nutteloos Maar gewoon relax om half te volgen, als je ondertussen ahcter de computer zit. Heerlijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |