![]() |
Eetprobleem
Eetprobleem
Gek zijn op eten maar het ook ontzettend haten Altijd bang dat het voedsel zich zal ophopen en het lichaam niet zal verlaten Bang voor kilo's, bang voor de weegschaal Bang om te kijken en jezelf te zien en altijd, echt altijd continu jezelf met anderen vergelijken En toch toch eet je Het is niet op afstand te houden het is altijd dichtbij en om je heen en altijd veels te Het is zo'n raar iets en mensen begrijpen het niet Je vecht voor perfectie terwijl je toch al zo mooi bent Alleen het probleem is dat je het zelf niet ziet Perfectie is onbereikbaar en in het leven overbodig van jou is er maar één en om jezelf en mooi te zijn is zo'n strijd met eten helemaal niet nodig En toch toch gaat het telkens mis tot je er uiteindelijk kapot aan zult gaan en je natuurlijke schoonheid ver te zoeken is. |
jeetje hoe krijg je dat voor elkaar?
het slaat precies op mij...:eek: echt heel goed |
Citaat:
|
mooi gedicht, het geeft echt de strijd tegen eten aan :(
|
:(..
Normaal gesproken had dit onderwerp me weinig tot niets aangesproken, maar het geheel heeft in de afgelopen dagen een betekenis voor me gekregen, waarin het dichterbij gekomen is dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden.. Daarom kan ik nu alleen maar zeggen dat ik het heel erg mooi vind. Shit dit grijpt me echt aan.. :(.. Sterkte ermee, en succes met verder dichten.. Genesis |
Ik vind het gedicht niet mooi en het gevoel er achter ook niet, maar ik vind het wel heel knap dat je dit onder woorden hebt weten te brengen. (y) En het is ook best herkenbaar voor mij... :(
|
:eek:
*herkenbaar* Mooi... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |