![]() |
E.o.D probleempje met installeren
Yoo peepz
Ik heb sinds vandaag de deluxe (legaal uiteraard) versie van bf maar ik wil nu E.o.D instaleren alleen ik kan dat niet heeft iemand een oplossing kep het wel in mn bf map staan maar kan het niet spelen |
heb je gweoon de installer van EOD gebruikt? dan moet je gewoon naar het hoofdmenu van BF gaan en dan kun je daar bij een van de opties de game kiezen, hier staat dan EOD bij. als je die optie nie kan vinden kan je ook gewoon de servers filteren op EOD games.
|
Wat ik niet begrijp...
Citaat:
En toch kom je het hier vragen, kort nadat je een andere topic over hetzelfde spel hebt gemaakt Als modder (modmaker) zijnde zou je toch wel weten hoe het in elkaar zit of iig sneller info krijgen over bugs en errors niet..? |
Citaat:
|
Citaat:
niet egt een gametester. |
Citaat:
|
hij zit dus gewoon op zn kamertje zelf wat leveltjes in mekaar teflansen...:p
|
Ja Yes ik heb nu eindelijk de mogelijkheid om het te spelen, alleen ik heb nog een probleem, een nieuwe:
Vol trots klikte ik op custom game in het hoofdmenu en klikte daarna op EoD. Daarna klikte ik op een map, maar als het laden afgelopen is dan gaat ie terug naar windows. Kep btw de legale versie van bf en patch 1.6 geinstalled. Kan iemand me helpen |
Misschien kunnen ze je op het EoD forum dan wel beter helpen? Beetje onlogisch om dan op dit forum te posten, terwijl zij een forum hebben waar mensen met meer kennis van de mod aanwezig zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |