![]() |
cola....
Ik vroeg me nou eens af er zijn zoveel cola soorten en merken welke vinden jullie nou het lekkerst??
Ik vind de echte coca cola nog het lekkerst maar dan wel coke light lemon :D |
Ik misa de optie 'voor mij geen cola'
|
Gewone coca cola.. al weet ik het verschil met pepsi niet zo goed. Voor mij iig geen rare smaakjes enzo.. bah.
|
srr inderdaad ik ben het er vergeten bij te zetten :bloos:
|
er zijn nog meer soorten hoor.
het huismerk van de plusmarkt vind ik het lekkerst. Dan wel cola light. maar als ik uit die opties van jou moet kiezen ga ik voor coca cola light. |
pepsi max (y) of coca cola light de rest hoeft voor mij niet
|
Citaat:
|
coca cola lemon!! (y)
|
Coca cola (gewoon of light (dat maakt me niet veel uit)) maar ik drink bijna nooit cola.
|
Ik heb op light gestemd, omdat ik dat bijna altijd neem.
Maar vanielle en lemon is ook wel lekker op z'n tijd. |
Citaat:
|
Ik heb vanilla gestemd, dat drink ik het meest. Maar ook af en toe cherry en gewone cola... (en Dr. Pepper, maar dat is weet iets anders eigenlijk).
|
Cherry coke.. dat staat niet in de lijst.. nog liever Dr Pepper, das nog zoeter :p
|
op zich heb ik nog nooit iets anders dan gewone cola of cola light gedronken
|
geen
|
Gewone Coca Cola. Maar Pepsi twist is af en toe ook best lekker. :)
|
Hier: light
Alleen cherry coke is ook goed te doen! :D |
Citaat:
|
ow,
helly cola van de aldi is iig het goorst van allemaal :( (n) edit: ow die staat er niet bij |
Citaat:
|
Citaat:
|
duidelijk coca cola ... straight up! pepsi= out of the question!
|
Gewone Cola, light is gewoon goor....
|
vanilla is lekker, voorals als je om en om een slokje vanillecola neemt en dat langzaam doorslikt en dan een slokje cassis-met-echt-sap en dat langzaam doorslikken en dan weer de cola en dan weer de cassis enzovoort :)
|
pepsi twist.....
en die staat er niet bij.... |
ik mis de coca cola vanille light
|
Als het maar light is, maakt voor de rest niet uit van wat voor merk.....
|
ik drink altijd pepsi light of het huismerk van de super de boer
|
pepsi blue
|
Citaat:
|
Als ik al cola drink, dan is het Cherry Coke (maar die staat niet in de lijst) (y) Maar meestal is het gewoon geen cola :o
|
Cherry coke of Vanilla coke afhankelijk van mijn humeur.
Pepsi Max als ik puur lekker veel dorstlessende frisdrank naar binnen wil gieten en coca cola light wanneer er geen pepsi max is, maar wel coca cola light. Dr. Pepper wanneer ik die tegenkom en ik in een colabui ben. En coca cola als ik wil gaan mixen of als ik gasten krijg die gaan lopen zeuren over dat ze bepaalde cola's niet lusten. |
Citaat:
Citaat:
creatief :cool: (y) Misschien toch maar eens proberen dan. |
Coca cola light.
|
heb gestemd voor gewone coca cola maar eigenlijk vind ik de cola van Giant (ofziets) het aller beste. Beetje onbekend merk denk ik...
|
cola light.. gewone cola is zo zoet.
|
coca cola light
|
coca cola gwoon, vriendin van mij lust al1 maar light en ik dus juist niet
|
ik vind eigenlijk dat als je coca cola vanille light drinkt en een glas cocacola proef je bijna geen overeenkomst meer. Cocacolavanillelight is eigenlijk gewoon iets ánders, maar wat?
|
coca cola vanille (y)
owja, pepsi is gewoon vies, net als die andere baggermerken (sorry) |
Ik mis de optie ik drink nooit cola. Ik ben allergisch voor cola. Of iets dat in cola zit in ieder geval
|
Citaat:
|
coca cola light :p
|
Coco cola light, ik drink eigenlijk nooit meer 'normale' frisdrank en ik vind cola light ook echt lekkerder. Vanille cola vind ik ook wel lekker maar dat is volgens mij geen light.
|
cherry! :D
|
Vind gewone cola en cola lemon het lekkerst. Cherry is ook lekker, maar cola light vind ik eigenlijk helemaal niks......het moet wel een btje naar echte cola blijven smaken he
|
COLA IS VIES (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)
|
Carrefour is tog een supermarkt in frankrijk ?!
|
Citaat:
|
Coca Light Lemon (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |