![]() |
condooms..
ik zoek eigenlijk condooms zonder latex, die zegmaar wel een "grotere pasvorm" hebben. Kheb op de durex site gekeken, maar de avanti-condooms (zonder latex) zijn kleiner dan de andere condooms...
ohja.. en als het kan moeten ze ook nog zaaddodend glijmiddel hebben. weet iemand waar je die kan krijgen? |
Veel eisend... pak anders gewoon een vette schapendarm...
|
Citaat:
Ontopic: Ik geloof niet dat er zoiets bestaat als latex vrije condooms die én groter zijn én zaaddodend middel bevatten. Avanti is het enige merk van Durex die latexvrij zijn (omdat die toch al redelijk weinig worden gebruikt). Ik denk dus dat als je een groter mét zaaddodend middel wilt dat je niet moet zoeken tussen de latexvrije... |
misschien bij een condomerie?
als je daar in de buurt woont... |
Condooms van polyurethaan (Condomerie.com)
En ik denk niet dat je aan latexvrij EN zaaddodende pasta samen komt, omdat die pasta meestal ook allergische reacties veroorzaakt. En die polyurethaan is juist tegen die reacties. Kijk eens op de site van de Condomerie of er wat voor je bij zit :) |
Waarom zonder Latex als ik vragen mag? Allergisch ofzow? Dan ben je wel een lekker moeilijk persoontje. Latex vrije condooms zijn wel te krijgen, maar dan ook nog in grote pasvorm en met zaaddodend middel wordt moeilijker.
|
In onze schoolkrant stond eens een consumententest voor diverse condooms. Ik geloof dat daar ook iets over instond. Helaas heb ik dat ding niet meer (ik heb het niet zo op rondslingerende krantjes).
|
Mijn vriend is allergisch voor latex en we hebben nu ook eens die avanti-condooms van Durex gebruikt, maar die zijn echt smaller dan andere condooms... en volgens mij ook dunner... Ik vind ze echt eng, ze knappen enorm snel.
Misschien eens naar een condoomshop toe gaan en je eisen daar op tafel leggen, misschien kunnen ze je daar helpen. |
Zeg, wat is nou de durex variant (of die van de kruidgat) met die ruimere pasvorm? Ik weet het niet meer precies, maar ik weet wel dat ik die klotefiesta's niet omkrijg.
En george bush is een kankeraap die eens geeuthaniseerd zou moeten worden. wat een mongool. (ok, ik moet niet meer naar het nieuws kijken). |
Citaat:
heel toepasselijke spelfout...... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |