![]() |
beste drugs
wat is de beste drugs van het jaar.
|
je vergeet er een stuk of twintig
|
Citaat:
|
nee je hebt het over de beste
|
mwah, heb er 4 gestemt ofzo, moeilijk hoor, keuzes maken :p
|
Wiet en hasj is altijd chill, wanneer dan ook.
Speed heb ik ook alleen maar chille ervaringen mee, is relaxte drug. XTC heb ik ook gekozen, ook al heb ik dat nog maar 1 keer gedaan, en ging ut maar half goed. Als het helemaal gaat is het dé drug. |
Citaat:
|
xtc is fijn
|
U forgot nicotine. Sweet sweet nicotine.
Ghehehe ben blij dat ik nie meer rook. |
wat is de drugs van de jaar :cool:
|
tsja moeilijke keus... xtc en hasj.. alletwee maar gedaan..
*edit* eigenlijk is dit niet helemaal reeel omdat ze allemaal een verschillend effect hebben..en als ik ind emood ben voor een jointtje.. moet ik geen xtc in me strot douwe.. dus eigenlijk is dit niet te peilen vind ik..:) *edit* |
zet dan godsamme alle drugs v/d wereld op een rij..
oetlul |
je vergeet alcohol
lijkt mij aardig populair |
Citaat:
acholhol is geen drugs |
Citaat:
WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! wel dus |
^^ :d:d
|
Citaat:
Maar wie heeft er weleens aan salvia gezeten? Dat is namelijk ook echt een van de beste ervaringen. |
Citaat:
|
Bier, omdat dat gewoon het lekkerst is.
maar neeeeeeeeeeeeeeh,dat zet meneer er niet tussen. |
Speed, of course :cool:
Ik mis de optie 'ghb', want die behoord wat de werking betreft, ook tot mijn favoriet :) Offtopic: And, how about dxm, smartproducts et cetera...? |
Citaat:
|
Ik vind alcohol ook geen drugs (vindt de overheid ook trouwens).
Verschil is...? |
Alcohol is gewoon drugs, hoor.
|
waarom zou alcohol geen drug zijn ? :s
|
De typische definitie van "drugs" is die van "stoffen die als genotsmiddel worden
aangewend om abnormale psychische toestanden op te wekken" (Larousse Encyclopedie) Dronken, aangeschoten etc. valt ook onder 'abnormale psychische toestanden' en dus kun je alcohol een drugs noemen. en nu is voor eens en altijd het gezijk over "alcohol wél of géén drugs" afgelopen! |
Alcohol en de optie anders toegevoegd
Alcohol mag echt wel niet ontbreken!!! Ja dat is drugs, nicotine en caffeïne ook en zoals Mir-idiotA al mooi heeft gezegd: Citaat:
Zij die niet beter willen weten, steken maar lekker verder hun kop in het zand, maar ga alsjeblieft niet meer met ons in discussie. |
Voor mij paddos :) daar heb ik het meest lol aan gehad tenminste, hoewel wiet gewoon fijn is voor vaker gebruik.
|
Alcohol en Wiet/Hasj, verder heb ik nog niet gebruikt.
|
Citaat:
|
waarom van het jaar?
drugs is toch niet aan tijd gebonden? ik heb hasj en wiet gekozen, om de simpele redenen dat het de veelzijdigste drugs is waarmee ik in aanraking ben gekomen |
:d
|
Citaat:
|
waarom heet het forum dan drugs & alcohol?????
|
Citaat:
|
oooow alcohol overduidelijk
maar helaas ik mag niet meer stemmen. |
jammer dat je niet kunt zien wie er welke drugs gekozen heeft.
ik heb er 4 gestemd. :) |
Citaat:
|
Citaat:
ohja.... "de enige domste".... kuch... maar ontopic: @ Mir: bullshit |
hehehehe FUCK :o :cool:
|
de beste drugs is DMT , niet dat ik er ervaring mee heb maar er is niet over te discuseren, misschien niet de 'lekkerste' maar wel de meest krachtige psychadelica/triptomaan
|
LSD <3 Veruit het chillst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag me af wie die andere 5 personen zijn die heroïne de beste drug van het jaar vinden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2c-i en mdma.
|
Citaat:
|
"cool" en "lekker" of iets in die richting, beschouw ik niet als hetzelfde. Ik geloof best dat h. het lekkerste gevoel in de wereld geeft, maar dat vind ik het niet 'cool' maken.
|
hoe kom ik in godsnaam op dat cool ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |