![]() |
Wat zit er in je tas?
Tijdje geleden ook al langs gekomen, nu weer op herhaling.
Ik zal beginnen: - papieren - pennen - schoolpapier - agenda - zakjes - tasje van de hema - portemonnee - sigaretten - aansteker en in mijn schooltas moet je daar dan nog schoolspullen bij denken. |
in mijn gewone tas zit:
- portemonnee - pennen - lippenbalsem - gezichtszalf in mijn schooltas: - schoolspullen - brood - drinken - deo - regenbroek - lippenbalsem - gezichtszalf |
-Sleutels
-Telefoon -Blistex -Geld -Pinpas -Paspoort -Rijbewijs (-bij een grotere tas hele portemonne) In de tas die naast me ligt ook: -Lipgloss -Jip & Janneke lippenbalsen -Kaartje onganse :o -Digicam -Zwitsal |
schooltas:
boeken lunchtrommel deodorant flesje water etui enz. schoudertas: sleutels miniatuurtje parfum cover-up stick flesje water (soms) borstel portemonnee labello |
in gewone tas:
Sigaretten Aansteker Sleutels Portemonnee Labello/lipgloss Kauwgom Mobiele telefoon |
gewoon tasje:
telefoon portemonnee poeder lipstick lipgloss kohlpotlood lenzenbakje pennen agenda schooltas: + boeken. |
telefoon
oogpotlood sleutels portemoneetje id schooltas: boeken 1 pen, heb geen zin om een etui mee te slepen :o |
Wat ik altijd bij me heb:
lipgloss labello (of een ander lippenspul) geld pinpas OV sleutels Herôme desinfect Voor school: + boeken, agenda, pennen etc |
gewoon tasje:
make-up tasje gsm foto's kleine portomonnee bieb pasje school pasje indentiteitsbewijs danspasje pinpas urenbriefje van school kauwgom |
- sigaretten
- aanstekers (in overvloed) - pennen - opschrijfboekjes - kluissleutel van mn werk - portemonnee - telefoon - gewone sleutels - labello - lipgloss (en nog meer van die onzin) |
Boek(en)
Discman Cd's Purol lippenspul stick 2 telefoons aangezien ik net een nieuwe heb :D pennen portemonnee kauwgom sultana's |
Ik heb een aantal tassen maar ik gebruik alleen mijn zwarte schoudertas. Daar zit in:
*mijn telefoon *flesje water *organizer plus pen *collegeblok *readers *portomonnee *deospray *speldjes, elastiekjes + borstel *en vaak een discman, cd's, shirtje, etc. |
hey mijn tas is leeg :confused:
hey ik heb geen tas :confused: ohja mijn tas is gestolen... :( stelletje mofo's die mijn tas stelen als ik ff ga pissen in de trein >> :nono: in your face :( |
shag+vloeitjes
aansteker portemonnee minidisc flesje water telefoon en naar school ook nog boeken, etui en broodtrommel |
nog niks, vandaag een nieuwe gekocht :D
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
naar school:
- boeken (variërend tussen 1 en 4 boeken) - agenda (bijna altijd) - een pen (soms) - eten & drinken (tot het 2e uur, dan eet/drink ik het op) savonds: - drank (soms) - drugs (soms) - digitale camera (soms) that's it... |
Hm, daar gaan we
telefoon portemonnee 2 aanstekers sigaretten 2 x lipgloss lippenbalsem ibuprofen pleisters vloeitjes lange vloei tipjes wiet een bierdopje ( :confused: ) kassabonnetjes en zooi |
In mijn tas zit áltijd:
- Mijn agenda - Mijn Portemonnee That's it. Mijn telefoon heb ik niet altijd bij me, ik ben te chaotisch om mak-up bij me te dragen en huissleutels vind ik onzin. We hebben een deurbel. |
Paar schoolboeken, troep, papier, nog meer troep, drie SP-pennen, oude potloden, krijtjes, oud brood, troep, shag, vloei, soms bier/wiet/hasj, voedsel, aansteker/lucifers.
Hmm. |
Haha heb je ff...:D
agenda portomonee sigaretten een hand vol aanstekers telefoon pennen kauwgom hasj tippies vloe panadol schoolpasje treinrotzooi spiegeltje schriftje, als ik naar school ga mn blokboek stencils en sporadisch een boek...iets van eten ofzo, blistex discman overige cd's sleutels flesje water deo... zoiets en niet te vergeten de nodige rotzooi... jezus wat een wijfentas zeg :bloos: |
soms hoef ik niet eens meer een tas mee naar school te nemen terwijl ik wel 6 volle uren les heb :confused:
en dan zitten klasgenoten zo te zeiken dat ze veel boeken mee hebben enzo :s :cool: |
Ik heb net een nieuwe sinds gisteren, zit nog niet veel in, discman, paar cd'tjes, een ring en mijn portemonnee
|
Sleutels
Telefoon Portomonnee Urenlijst Reisvergoeding formulier Autopapieren Rijbewijs Ponspasje Deo Lippenbalsem (2 soorten) Pen Agenda Haarborsteltje Tandenborsteltje Elastiekjes Keelpastilles Pil Pijnstillers Tampons Maandverband Sleutelbos Autosleutel Veel te veel dus |
portemonnee
telefoon discman kauwgom pepermuntjes lolly's tampons blistex batterijen sleutels paracetamol pennen mini-deo haarklem |
Citaat:
In mijn tas zit bijvoorbeeld: Sleutels, telefoon, agenda, pen, lipgloss, deo, boek, portemonnee, kauwgom, flesje water, koekje, elastiekje, tampons, ondergoed (voor als ik onverwachts bij iemand blijf slapen, een vriend(in) welteverstaan.. :p), tandenborstel (zelfde verhaal), lenzenbakje en plopppertje (zelfde verhaal). Op school zitten daar nog boeken en een multomap bij. Toevallig dat dit topic er net is wanneer ik heb besloten van mijn tassenverslaving (ik neem altijd een tas mee) af te kicken. Ik ben net al zonder tas gaan oppassen. *Trots* |
Citaat:
|
In mijn schooltas zitten alleen de boeken/spullen die ik nodig heb. (zo min mogelijk)
Smint, Labello, sleutels, mp3-speler, portemonnee, telefoon, los geld prop ik in mijn jaszak/broekzak. |
In mn schooltas zit lipgloss 3 verschillende :o , sleutels, etui met pennen enz, agenda, boeken, flesje spa blauw, telefoon, borstel, elastiekje, kauwgom, schoolpasje en iets te eten.
|
in m'n tas zit! ....ehm ff kijken...
- regenpak - schoolboeken - rekenmachine - etui - diskettes - schaar - fietspomp - plakspullen - drinken - broodtrommel |
Citaat:
In mijn tasje zit nu: rijbewijs geld lipgloss kauwgum telefoon sleutels |
in mijn schooltas die ik nu bij heb:
-max havelaar(t boek) -ak po boekje -etui -wiskunde boeken -GR -portomenee -telefoon -net aangeschafte lollies (heel stiekem onder schooltijd gekocht :o ) -spa blauw -hamtaro koekjes -chocomel -boterhammetjes |
Citaat:
|
hmmz, heb nooit echt tas bij... maar wel veel ruimte in mn zakken... maar voruit, dingen die ik zo veel mogelijk bij me wil dragen: labello, papier en pen of potlood, mijn portemonnee, parfum, golden power, shaq, vloei en tip en andere benodigdheden, mn gsm, deo en kleingeld
|
Onnoemlijk veel schijnbaar broodnodige troep.
|
Agenda
Etui Economie lesbrief Geschiedenis boeken Deo Labello Kauwgom Headset Telefoon Hints & Tips Diskettes Biebkaart Spiegeltje Knoop Dopje Pen voor de rest blaadjes en reclame zooi enzow |
Agenda
Flesje spa Portemonnaie Sleutelbossen Koekjes Ritalin Pennen Meestal ook deo/gel En als ik naar school ga, dan ook nog wat boeken :) |
trui, ketting en armband van mn vriendinnetje die ze hier vergeten is en die ik gisteren had moeten geven aan haar maar t is mn tas niet uitgekomen :s
verder de benodigdheden om n joint te kunnen draaien |
Sigaretten
Aansteker Papiertjes Prulletjes Maandverband Deodorant Portomonnee Sleutels Snoepjes Kauwgom Pennen Potlood Labello Telefoon |
- map met me stage materiaal.. (papieren)
- telefoon - flesje spa water met siroop erin :) - zakdoekiejs.. - pennen - allerlei soorten pijnstillers - sleutels huis - sleutels scooter - telefoon - agenda - handschoene - nagelveil - tictac - labello - oorbelle.. :S dat was het sjow wel denk ik .. :D |
In gewone tas:
Ringhorloge Potje blistex Portemonnee Als ik wegben me telefoon Paar bonnetjes Sleutelhanger Kauwgom In schooltas: Flesje water Sultana Boeken Etui Agenda Potje blistex Doosje paracetamol Kauwgom Deodorant Maandverband Kam Elastiekje |
boeken
etui met pennen en deo lepel apothekersjas rekenmachine portemonee pas van ns zakdoekjes gsm sleutels koekjes water brood en dat was 't wel |
op dit moment in mijn schooltas:
- Etui - Map - enkele boeken - geld - flesje - rekenmachine - mp3 speler - blikje golden power nier erg boeiend dus... |
agenda
rekenmachine boek+schrift geodriehoek zweeft vast ook wel ergens rond batterijen stuk of 3 pennen, waarvan 1 ook werkelijk schrijft:p potlood geld plakband (geen idee dat dat erin zat:d) armband kaarten blistex |
standaard klein tasje bij me met daarin op het moment zakdoekjes, zo'n kleine deo, een klein haarborsteltje, blistex, een zakmes, een lenzendoosje, een vochtig doekje in zo'n folieverpakking, twee haarelastiekjes, kauwgom, een chokotoff, zout, peper, mosterd en sambal, reservepilstrip, een paracetamol, een anti-wagenziekte-tablet, een hoestprikkelremmer-tablet, een condoom, twee inlegkruisjes, 3 tampons, een potloodje en een erg klein schrijfblokje.
Portemonnee en telefoon heb ik ook wel altijd bij me, maar die zitten dan in mijn jaszak :). En ik heb meestal mijn mp3speler en 2 paar reservebatterijen en wat extra cd's bij me, maar die hebben hun eigen tasje. |
Citaat:
|
Gewone tas: alleen een portemonnee en fietssleutels :confused:
Schooltas: boeken, multomap, portemonnee, eten, drinken, etui, rekenmachine. |
*Portemonnee
*Pakje zakdoekjes *Sleutelbos thuis *Sleutelbos ouders thuis *Sleutel van m'n werk *Spiegeltje *Blistex 3x :eek: *Telefoon *Kassabon 2x *Daimsnoepjes 4x *Mentos grapefruit *Stimorol kauwgom *OV *Strippenkaart *Rijbewijs |
UHmm... zoals op ene dag als vandaag heb ik maar een klein tasje naar school met mn sleutels, labello en geld erin. Oja, en drinken+voedsel, maar dat heb ik na de 1e 3 uur al op :p
Verder als ik mn schooltasje bij me heb ook nog; 1 of 2 boeken, papiertjes om wat op te schrijven, als ik et niet vergeet een pen, voedsel + drank |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |