![]() |
politiek-juridische factoren
hallow :)
euhm ik zit hier met een vraag, over dus die poltiek-juridische factoren en ik vraag me af of jullie daarbij kunnen helpen door een aantal van die factoren op te noemen... de vraag: een ruime betekenis wordt gegeven aan de politiek-juridische factoren: de houding en reacties van individuen, instellingen en de overheid die resulteren in wetgeving, voorschriften, richtlijnen en gedragsregels. onderzoek welke rol politiek-juridische factoren kunnen spelen in de markt voor jullie restaurant. geef vervolgens aan welke invloed deze factoren uitoefenen op de markt. tnx alvast als je t weet xxdelal |
denk eens aan de fiscus. Gevolgen van het verhogen of verlagen van BTW of winstbelasting. Of het al dan niet aftrekbaar maken van etentjes voor bedrijven. Verder accijnzen(sorry voor de spelling) op drank die door een restaurant geschonken wordt.
Regels wat betreft brandveiligheid kunnen ook van invloed zijn. Zo moet een restaurant b.v. aanpassingen doen die geld kosten. Verder, vraag het eens aan iemand die een restaurant heeft!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |