![]() |
Pressure Festival, Duitsland, oa KSE, shai hulud, GUTG...
HATEBREED, KILLSWITCH ENGAGE, CHIMAIRA Confirmed For Germany's PRESSURE FESTIVAL - Mar. 2, 2004
AGNOSTIC FRONT, CHIMAIRA, GOD FORBID, HATEBREED and KILLSWITCH ENGAGE are among the bands set to appear at the third installment of the Pressure Festival, scheduled to be held June 25-27 at Gysenberg Hall in Herne, Germany. A total of 36 bands will perform at the event. Confirmed so far are as follows: AGNOSTIC FRONT BLOOD FOR BLOOD CALIBAN CHIMAIRA DESTINY DEW SCENTED DIE...MY DEMON DO OR DIE EMSCHERKURVE77 END OF DAYS EVERGREEN TERRACE FEAR MY THOUGHTS GIVE UP THE GHOST GOD FORBID HATEBREED HEAVEN SHALL BURN IGNITE KILLSWITCH ENGAGE MAROON PERSONAL VENDETTA RETALIATE SETTLE THE SCORE SHADOWS FALL SHATTERED REALM SHAI HULUD SLAPSHOT STREETDOGS SWORN ENEMY TERROR WALLS OF JERICHO Six more bands will be confirmed soon. Omijngod! Hier wil ik heen!:D |
geil hoe ver weg
|
|
wow wat sick!
zoveeeeeeeeel coole bands. die ik nog MOET zien. goh, ff zien hoe ik dit gebied bereiken kan :s |
liekt me níks
|
whoaaa hier moet ik heen!!
ik wil echt naar ZOVEEL festivals dit jaar! Moet er maar es een paar doorstrepen denk ik :( Mjah jammer dat het in Duitsland is :s |
Whaaaaa!
Dit wil ik zien! Maarja, kan ik wel vergeten, want ga neit alleen :P |
ga je met mij? :p
regel dan gelijk ff vervoer :D |
Citaat:
|
nah dat is veel te lastig :p
|
Citaat:
Maarja, dan neit hoor :P |
Citaat:
...maar volges mij kan ik vanuit maastricht ook met de trein naar Duitsland :confused: m naja |
Citaat:
|
WAT DE FUCK
wat een festival!!! God forbid, heaven shall burn, hatebreed, chimaira, killswitch, shai hulud (L) hier moet ik heen. (hier hoeft verder geen tekst meer bij, het is klaar) |
^ik was al bang dat je nog meer ging zeggen
|
Citaat:
tis een uur rijden vanaf hier ongeveer dat herne, dus misschien dat ik wel een dag ga. |
damn, wat een line-up!!!!!
hier wil ik ook heen (y) |
:eek: :eek:
evergreen fucking terrace |
En naar wat ik gehoord heb kost het maar 50 euro :o.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of het klopt wat mij verteld wordt is een heel ander verhaal :p. |
Citaat:
ik doe helemaal niet bijdehand :( lullo als het waar is, dan moet ik er wel heen uiteraard |
Citaat:
*knuf* |
whooo wat een line up!!!, daar moet ik heen!!! waar is dennis??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
* Chimaira, Killswitch Engage, God Fordbid en Shadows Fall spelen in Utrecht (tivoli)
* Heaven Shall Burn speelt in Arnhem * Give Up The Ghost speelt in Arnhem en Amsterdam * Shai Hulud speelt in Arnhem, Helmond en Amsterdam etc. vind ut allemaal nog niet zo vet als Furyfest. Daar heb je nog Nasum, Meshuggah en Deicide etc. De bands op dit festival staan ook allemaal gewoon in Nederland te spelen... |
Of er moeten erg veel mensen zijn die er heen willen, dan is ut wel gaaf om er een leuk uitje van te maken. Maar in principe zijn al deze bands rond die tijd ook in Nld te vinden.
|
ik wil gaan!! en alies ook....
enenen het is gewoon leuk :D , we moeten toch iets anders doen nou jou bedrijfsuitje niet doorgaat :rolleyes: volgens mij zijn er best genoeg mensen die er heen willen. |
op Furyfest speelt ook Fear Factory :p
|
ik wou net gaan zeggen dat dennis wel een punt had door te zeggen dat alle vette bands ook in NL spelen (want ignite en evergreen terrace spelen op het midsummer hc event)
... maar als jullie toch gaan ;) 15 april gaat de officiele website online, ben benieuwd hoe duur het gaat worden. daar laat ik het van af hangen i guess |
en WAAR het precies is.
Midsummer hardcore event ga ik niet heen. Op een of andere manier komen daar altijd bezoekers die ik niet zo mag. Al die E-Town en M-Town gangs.... nix voor mij. Dan ga ik liever naar Duitsland. |
Citaat:
hc event.. ach ik wil evergreen terrace écht zien, en aangezien ik zelf geen auto heb/mag besturen ga ik daar heen, sowieso i guess. :) oh well |
ik heb ff nagekeken
herne ligt bij gelsenkirche en essen, 121,1 km vanaf arnhem reistijd: 1.12 uur opzich te doen dus, zelfs met de trein |
120 km.... dat is 45 min rijden. Zonder files is dat dichterbij dan Amsterdam. haha
|
Throwdown, Caliban, E-Town Concrete, Hope Conspiracy e.d. spelen ook. :D
|
hoop alleen wel dat je kan kamperen, want er staat dat ze in een hal spelen. Staat nog nix over kamperen e.d.
|
*uche* dennis passen er meer mensen in jouw auto? *uche* ;)
kweetniet, ik laat het echt afhangen van hoe duur het gaat worden. ben een beetje blut eigenlijk |
Citaat:
dan zal ik ook es kijken |
Van Gelsenkirchen (D, 45889)
Naar Maastricht (NL, 6211) Afstand 167 km. Reisduur 01:47 goed te doen :) |
Furyfest begint nu toch wel een supervette lineup te krijgen.... ik denk toch dat ik hierdoor niet naar pressurefest ga.
|
ik ga erheen :cool: (y)
ik hou van connecties met auto's :D |
3 dagen kosten 39 euro
(alleen is dat niet incl. camping) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |