![]() |
midi to mp3
hallo
weet iemand een progje waar je .mid naar .mp3 kan converteren heb itunes al, maar moet er nog 2 bijhebben, alvast bedankt ps heb ook al gegooled maar word je ook niet wijs uit |
|
hmm,..midi to mp3,..doet me denken aan een project die ik vorig jaar voor mijn opleiding moest maken.
Maar goed, wat ********** zegt, gewoon ff google gebruiken. Ik kon er vorig jaar genoeg programma's ermee vinden. |
google: allemaal rare troep want net doet wat je niet wilt
en ja klopt is een project voor mijn opleiding :p maar ik denk dat naar .mid naar .wav en dan mp3 converter erop ookwel volstaat |
als het een project is voor het roc mbo opleiding systeembeheer, kan je die zo van me krijgen,..pm me maar!
|
Waarom zou je midi naar mp3 willen omzetten midi heeft altijd wel minder mooi en goed geluid dan mp3 ik zou gewoon als je muziekje instrumental van een nummer in mp3 downloaden :)
|
Je hebt zeker niet goed gelezen, sephiroth32.
Citaat:
|
Ohw khad het niet gelezen jah :P trouwens er is altijd wel iets te vinden op www.downloads.com
|
whaha, download.com ja, maarja geblocked op school en thuis wil ik toch iets anders doen, freyk ik heb een pm gestuurd,
en anders doe ik wel zoiets van naar .mid 2 .wav en dan van .wav 2 .mp3 |
Citaat:
Citaat:
|
Gebruik gewoon ff modplug tracker
|
Citaat:
modplug tracker werkt prima! weet iemand er nog 1tje? alvast bedankt! |
audio catalyst downloaden dan kan je ALLES!!!! omzetten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |