![]() |
Burger King of McDonalds?
Ik kies voor allebei (y)
|
Ik heb gekozen voor de Mac, ik vind de patatjes en de milkshakes heel lekker bij de Mac en eigenlijk vind ik de broodjes van de Burgerking weer veel lekkerder.
Dus ik ga voor mijn menu : Milkshake : 33% MAC Patat : 33% MAC Burger : 33% BK dus omdat de meerderheid MAC heeft heb ik voor de MAC gekozen :) |
Burger King heeft lekkerdere burgers maar de rest is er verrot.
|
MacDonald's..
Far out. Burger King heb ik laatst nog gegeten, bah. Veel te vet! (n) Die Crispy Chicken drijft erin.. De frietjes zijn nog redelijk. Maar nee, geef mij maar MacDonald's. |
McDonalds :)
|
Definitly de BK, alleen de patat is daar niet te vreten :(
|
Mac (y)
|
De McDonalds staat aan de top zo te zien :D
|
Burger King, want de burgers zijn lekkerder (ook al is de friet wat minder).
|
Citaat:
|
McDonalds.
|
Mc Donalds, omdat ik nog nooit bij de Burger King gegeten heb volgens mij :) (niet echt objectief dus)
|
Citaat:
|
BURGER KING (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
De MacDonalds. :)
|
De mac is lekkerder, de BK is zo gortdroog. Alleen de milkshakes zijn errug lekker bij de BK :9
|
Ik ga toch echt voor de Burger King...
Burgers zijn (y) , shakes zijn (y) en de friet gaat... |
Twisterfries!!!
en die burgers zijn tenminste niet zo plasitc als bij de Mac. Mac (n) BK (y) |
allebei wel oke.. vind de friet in mac alleen beter
|
Allebei smerig.
|
mac--> die heeft mscrokets en milkshakes en big macs:D
|
Kom nooit bij de Burger King.. Eigenlijk ook haast nooit bij de McDonalds, maar goed.. en ondanks de vieze frietjes bij de Mac en alle andere vieze troep daar verkies ik die toch wel boven de Burger King! Al is dat dan alleen maar vanwege de McKroket en de McFlurry ;)
|
Burger King, duidelijk (y)
Die hebben tenminste échte hamburgers. Niet die slappe plakjes tussen een slap broodje waar je je ongans aan kunt eten maar na een halfuur altijd weer honger hebt. |
McDonalds: heerlijk al die ongezonde troep! (y) :o
Ik ben één van de weinige die die slappe hamburgers echt lekker vind en de patatjes zijn ook wel goed te eten. |
vinnet allebei goor...ga liever naar de bram ladage ..heb je iig lekkere patat...en vers zelfgemaakt
|
Burger King, alleen jammer dat ze daar geen Mc Flurry hebben :p
|
Burger King
|
Vroeger de Mac, maar die ben ik een beetje zat aan het worden en burgerking's burgers zijn ontzettend goed (vooral als ze een actie houden met van die hot burgers).
-Qua milkshakes scoort de mac bij mij beter -Qua burgers de burgerking -Qua friet de burgerking (vooral met die kringelfriet. Plus dat die friet van de Mac echt heel snel afkoelt en maar slappe hap is) -Qua service is het afhankelijk of BK mijn bestelling verknald in mijn voordeel: ik heb een keer een kleine shake, kleine kringelfriet en een kleine burger besteld en kreeg alles in maximum formaat. Winst: ruim 5 euro. (y) |
Citaat:
|
mc donalds...
burger king..tja..dat is net als met de aldi en de lidl...liever de aldi dan de lidl...burger king is zo lelijk en kaal van binnen en op 1 of andere manier ga ik dus veel liever naar de mac..! |
absoluut de mac, ik vind de BK echt niet te eten
|
burger king (y)
|
Citaat:
|
McDonalds.
|
burgerking!
|
De milkshakes bij de BK zijn het lekkerst... Doe maar de BK dan.
|
McDonalds, daar vind ik de meeste dingen het lekkerst.
|
Milkshakes bij Burger King en Burger King is niet zo kiddy maar Kipnuggets bij de mac rulen! ik kies voor beide
|
geen van beide
|
evatjuh je komt nu op 99% uit ipv 100!!!
en ik vindt het allebei lekker maaaar thuis vindt ik het nog het lekkerst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 dan kun je zelluh bepalen wat je er op wil en wat niet |
Ik wilde McDonalds stemmen, maar ik klikte verkeerd. :o O
|
allebei niet (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
McD trouwens.. BK vind ik niet te eten :nono: |
Burger King
|
mac snack, zkrs weten:)
|
Ik heb 1x in m;n leven een hamburger bij de BK gegeten, die was zooooooooooooooooooooo vies, maar de Mc is ook niet alles...
|
McDonalds toch wel.
|
die frietjes van burger king zijn echt vies :S
|
McDonalds, maar ook omdat zij de McKroket hebben en ik die, laten we zeggen, erg lekker vind. Alhoewel de BurgerKing er (bij ons) mooier uit ziet. Maar de McDonalds heeft dan weer een McDrive en de BurgerKing (bij ons) niet..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |